Top
790°

Coming up For PlayStation Plus in May 2011

Here's what was confirmed for PlayStation Plus before the PSN hack occurred, will better content be released instead?

Read Full Story >>
ps3center.net
The story is too old to be commented.
Omegabalmung2551d ago (Edited 2551d ago )

Hopefully they have 2 weeks worth of stuff.

Looking forward to getting Outland.

Edit: Nvm what I said about the 2 weeks

"The US update (originally meant for April 26th) follows, but bear in mind that the treats are staggered over a few weeks usually, rather than having a single big update"

Joni-Ice2551d ago (Edited 2551d ago )

Im just looking forward to seeing friends online. First game I will play is Socom 4. What game will you play first online?

Omegabalmung2551d ago

Same here, I was able to get only 10 rounds of classic suppression off before PSN went down.

gaffyh2551d ago

I hope they give an FF for free, it would probably be the only time where a PS1 classic would suffice for me.

dkgshiz2551d ago

Agreed. I played like 3 hours of Socom 4 then it shut down. Of course I'm working Mon-Friday from 5a.m-7p.m so I can only play on the weekend.

whothedog2551d ago (Edited 2551d ago )

Portal 2 or Mortal Kombat, maybe some Killzone 3.

WildArmed2551d ago

Haha,
I'll be playing Kz3.
I just got it the day before PSN went down.
I was very disappointed because I never went online.
was playing the SP (which sucked btw)

Thou most of my friends are itching to get online and play some SOCOM 4 co-op/comp.

Commander_TK2551d ago

Rainbow Six Vegas! Been wanting to try that out.

WhittO2551d ago

Uncharted 2, only just bought the DLCs haha.

TheLastGuardian2551d ago (Edited 2551d ago )

LBP2, I miss it so much. I'm sure all this PSN downtime has allowed LBP2's creators to make some amazing new games and levels. There will be plenty of new levels to play once PSN goes back online.

I'm going to use my free month of Plus to buy Outland and Funky Lab Rat at a discount.

Elwenil2551d ago

Looking forward to playing some BC2 with my friends. Should be interesting to see how many still have their edge, lol.

+ Show (7) more repliesLast reply 2551d ago
metsgaming2551d ago

I already have SOR2, come on sega how about not releasing the same thing over and over. I think it will even be in their new collection, most of which will be the same games from their last colletion !

DigitalAnalog2551d ago (Edited 2551d ago )

I'm gonna start off Demon's Souls again once the PSN is online. As for Portal 2, I regretfully bought the game too late to redeem the PC version (yeah, it sucks). But the DTS surround was worth it, definitely the forefront runner for GOTY. Uncharted 3, Gears 3, ME3 are gonna suffer from LBP2's: Bigger, better but lower score syndrome.

-End statement

Vherostar2550d ago

Why do US get 2 games? They get updates quicker so usually get less with each update..

+ Show (1) more replyLast reply 2550d ago
LoneWanderer092551d ago

Looking forward to all of this stuff

Trey_4_life2551d ago

Good to see sony back on track, i am highly anticipating PSN coming back online.

MGRogue20172551d ago (Edited 2551d ago )

why meh..?

Don't you know that your getting this for free? All PSN users get 30 days free PlayStation Plus 'cause of the PSN downtime.

AdmiralSnake2551d ago (Edited 2551d ago )

Because it doesn't look all that special excuse me for voicing my opinion. Getting what for free I'm already paying for PS+.... I just get a extra month free but this looks like crap.

Ravenor2550d ago

Agreed, played Streets of Rage 1&2 on the Genesis. And the rest of the list is pretty yawn worthy, free or not that isn't much especially for a service that is basically only about bringing you discount software and "free" stuff.

Only thing I'm interested in is the Genesis dynamic theme. Blast Processing>Cell

JMyers2551d ago

I just want back my PSN :(

iamnsuperman2551d ago

TV super stars. EU gets it bad. Not sure why they do not release the same games in US and in the EU.

Show all comments (43)
The story is too old to be commented.