Top
The story is too old to be commented.
Shanks1899d ago (Edited 1899d ago )

Looks incredible

Here's a youtube link: http://www.youtube.com/watc...

evrfighter1899d ago (Edited 1899d ago )

:O

love the flinch effect when the bullets start hitting close. kinda familiar forgot where i've seen it.

neeeeeeeeeed multiplayer footage /cry

inveni01899d ago

I'm not a big fan of FPS, but this game has me salivating. Seems like it's going to be unmatched in the immersive department. Can't wait to get my hands on it.

Pixelated_Army1899d ago

Good god that gave me goosebumps. :D! At least we know we'll be getting an excellent port from DICE.

Thrillhouse1899d ago (Edited 1899d ago )

They just had to end it as the upgraded destruction engine goes into work. D:

Still, it looks damn good!

jjohan351898d ago

When I saw the impact the RPG had on that building I was like ohhhhh shiiiitt!!! lol

OmniAtlas1899d ago

I can already see the MW3 trailer sucking, compared to this anyway.

Peppino71899d ago

My social life and brand new marriage will end when this game gets released!!

ATiElite1898d ago

Well I suggest you thank DICE personally because Marriage and Social Life are overrated.

JLeVRT1898d ago

Fuck Call of Duty.
Im gettin this shit.
Infinity Ward isnt even the same company anymore. Cant wait till March 30th

multips3fan1898d ago

agree it does look incredible.i just hope dice makes a good port for the ps3 and hopefully looks indentical.I wanna see console gameplay

RioKing1898d ago

Same here I'm gettin the ps3 version and would love to see what it'll look like.

+ Show (3) more repliesLast reply 1898d ago
Co2-UK1899d ago

Damn Thrillhouse beat me too it, I had a load of open internet tabs on certain pages ready for when the trailer was released.

Already had half the story written and ready to get approved but I wake up 5 minutes late and its all gone to shit.

Thrillhouse1899d ago (Edited 1899d ago )

:P When I got on the EA website it said there was only 1 View. I got lucky.

DelbertGrady1899d ago

DICE...What have you done!? *faints*

Wizziokid1899d ago

awesome dose not cover this game

DigitalAnalog1899d ago

I...... am just ..........speechless. What can I say? This is an awesome B-Day GIFT

-End statement