170°
Submitted by annexation 1267d ago | news

Video Game Thumbnail Resembles NSFW Activity

A laughable look at Gametrailers.com's suspicious choice of thumbnail for the upcoming game Battle Spin. (Battle Spin, iPad, iPhone, Mobile)

MultiConsoleGamer  +   1267d ago
Ok, maybe it's a little juvenille for me to say this but...

Bwahahahahahahahahaha!!

I said "wow."
SixZeroFour  +   1267d ago
lmao...i had to twist and tilt my head to figure out what was happening in the actual pic for awhile
DORMIN  +   1267d ago
CANNOT BE UNSEEN.
crxss  +   1267d ago
"Use special power"... lol
Max Power  +   1267d ago
Same here, I couldn't figure out what it was for 20 seconds, then it dawned on me.
MuseManMike  +   1267d ago
If the first image at the top is a guy... and the one below him is the chick... whats the thing below her?
Kon  +   1267d ago
#1.2.1 (Edited 1267d ago ) | Agree(8) | Disagree(1) | Report
Bull5hifT  +   1266d ago
Its 2:30 am and its soo quiet you can hear a mouse fart, and this Thing Made me Laugh My Freakin Head Off
Cratos8780  +   1267d ago
haha
Wenis  +   1267d ago
Honestly don't submit this. Its not news.
lepolohuevo  +   1267d ago
And since when are Top 10s and "Why I think its sucks" articles considered news? Plus this is actually funny for once.
#3.1 (Edited 1267d ago ) | Agree(13) | Disagree(3) | Report | Reply
awesomeperson  +   1267d ago
Sorry your sense of humour was removed by the ultimate serve in that "ping pong" game.
RonaldRaygun  +   1267d ago
Your name is Wenis. Shouldn't you have a better sense of humor for stuff like this? lol
#3.3 (Edited 1267d ago ) | Agree(10) | Disagree(0) | Report | Reply
Mr Exclusive  +   1267d ago
You know when N4G has gone to shit, when someone says it's not you news (which is correct) and when you get apologists defending this (like above) and with disagrees.
#4 (Edited 1267d ago ) | Agree(3) | Disagree(5) | Report | Reply
lepolohuevo  +   1267d ago
No I agree with you, it's not news and most of the site's content now isn't news. I was just giving my opinion about that image actually being funny and found that thing alone funnier than the shit I saw recently on N4G.

But yeah, I should have shut my trap.
Bull5hifT  +   1266d ago
F*aP **FAP" fap"*..... Really thatz whut it soundz Lyke
#4.1.1 (Edited 1266d ago ) | Agree(0) | Disagree(1) | Report
Kon  +   1267d ago
hahahhaha LMAO
Blaine  +   1267d ago
I always found it a little pathetic that GT would obviously use the single most provocative frame of an entire trailer for their thumbnail to get views... But I never would have imagined some other site would be so low, so pathetic, as to try and get hits from one of GT's own thumbnails.

Congrats deltaattack, you are the lowest of the low in video games websites.
smashman98  +   1267d ago
lol u made my night n4g lmao
Masamori Sumimura  +   1267d ago
everybody was going crazy on gt's comment section on that video lol.
ugabugaz  +   1267d ago
saw this on earlier on another site, I just lol'd
Speed-Racer  +   1267d ago
This is not news
CoLD FiRE  +   1267d ago
It's just a funny cartoonish face. What's the big deal?
Bull5hifT  +   1266d ago
I See What You DiD Tharrr(Pirate Voice)
LoneWanderer09  +   1266d ago
What's the point of this
Lionalliance  +   1266d ago
Cause it's funny!
jeez, people with no sense of humor.
yog-sothot  +   1265d ago
I love how many views and comments this game already has on Gametrailers !

Best thumbnail ever !

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
40°

Best of the Rest: Most Anticipated Games for 2014 - Game Buzz #83

1h ago - Dealspwn writes: Having cast our minds back across the past six months, we talk about the games s... | PC
30°

Bastion on 360 at £2.49 Leaves You No Excuse

1h ago - Dealspwn writes: Confession time: I've never played Bastion. I only picked up a 360 a few years a... | Xbox 360
30°

Gamerscore Whores Podcast EP17: Whores in HD

1h ago - Gamerscore Whores write "Relaunched and filmed in a studio, we are back with Episode 17 of our po... | PS4
40°

Happy 14th Birthday Final Fantasy IX

1h ago - Can you believe it's been 14 years since the original release of Final Fantasy IX? 14 years since... | Retro
Ad

Study Game Design at DeVry

Now - DeVry University, is an accredited* university offering you the flexibility of over 90 locations, online courses and a wide variety of bachelor's a... | Promoted post
30°

MouseCraft Review | Coin-Op TV

1h ago - The look and feel of MouseCraft is charming enough and the puzzles are engaging if not challengin... | PC