Top
80°
5.0

Review: Modern Combat: Domination | Digitally Downloaded

Modern Combat: Domination is the kind of game Gameloft does well. When not burdened by the need to create an interesting story, when music is not a concern, and when having a decent engine run glitch-free is the most important element to get right, Gameloft shines. This is why racing games and FPSers are generally the developer/ publisher's best output.

Read Full Story >>
digitallydownloaded.net
The story is too old to be commented.
DarkFantasy1957d ago (Edited 1957d ago )

hmm from the trial i would say it would be at least a 3 or 3.5 i liked it but it was kind of easy i played most game and never died,it was really predictable to know where every one was imo

Jezuz1956d ago

how could people disagree for your thoughts lol.
"Get out of here! we don't like what you think"

DarkFantasy1956d ago

no idea people have been disagreeing me for a few days now they even de-bubbled me for no reason .. i think i have stalkers :S

BLACKBOIJONES1956d ago

Fair score. This game is just average nothing special.. Out of 10 i would give it 6/10

TheTruth891956d ago

someone forgot to mention that the price is only 7€, and for this price... its a 5/5 game IMHO.

HarryMonogenis1956d ago (Edited 1956d ago )

Why should price have an overall effect on the score? I understand where you're coming from, but it's no excuse.

EDIT: Think of it this way: If a developer releases a buggy game, that is nearly unplayable for £1 ($1, 1 Euro etc..) does that make it a 5/5 because it's so cheap? That description is not what I think Modern Combat is, by the way -- just an example.

finbars751956d ago

The price does make a big deal for what you get.Buggy not to sure about that I havnt had any problems with the game at all.Its been running very smooth.Its like playing a COD dlc for a fraction of the price.I would give it a 3.5 easily but no more then that.

MattS1956d ago

Actually, the review does mention the price. In the very first paragraph.

TheTruth891956d ago (Edited 1956d ago )

i mean that they not take care of the price for the score.

damn, it's a fucking 3D FPS for 7€

Ju1956d ago

I agree. Price for value should be considered and have an influence on the score. Not sure if I'd give it a 5/5, but I think there are hardly PSN games available with that quality at all - no matter what price. I mean the visuals beat BO hands down. Not that this defines a great game, but still.

Nitrowolf21956d ago

It's actually a good game at least a 3 IMO
not a five though, they really need to fix the loading screens or something.

Stealth20k1956d ago

wow another shitty game from a shitty rip off developer

TardcoreGamer1956d ago

Poor Man's Call of Duty. That's all it really is. A shameless knock-off. Bought it day one. FUCK Activision!

Show all comments...
The story is too old to be commented.