80°
Submitted by DSco4 1247d ago | video

Assassin's Creed Brotherhood: Sex scene unveiled

Assassin's Creed Brotherhood sports a sex scene between Ezio Auditore di Firenze and a lovely lady. Slight spoilers ahead.

Note: Video is NSFW. (Assassin's Creed: Brotherhood, PC, PS3, Xbox 360)

Attached Video
awiseman  +   1248d ago
only on n4g
.
toaster  +   1248d ago
And that German site.. apparently.. if you look around. Maybe try visiting the sites sometime and not just reading the descriptions/headline.
#1.1 (Edited 1248d ago ) | Agree(1) | Disagree(1) | Report | Reply
inveni0  +   1246d ago
Yeah...if this is what gamers think "sex" is, then they're about as informed as my 6-year old. Also, what about that scene was "NSFW"?
Lightsaber  +   1246d ago
it was in the 1st 5 mins of the game it not like it was hard to find it
SixZeroFour  +   1247d ago
more like foreplay...she didnt even take off her clothes
sjeen66  +   1247d ago
dragon age have more skin than this one if u know what i mean
DSco4  +   1247d ago
I expected a little more action, but who cares ...
crazy1704  +   1247d ago
It's getting quite common for games to include such scenes, isn't it?
Neo Nugget  +   1246d ago
Well, how is Desmond going to end up being born? :P
HoltzHolzt  +   1247d ago
Actually, this is pretty lame imo. Where's the QTE like in God of War :-D
Keanu777  +   1247d ago
Can you make love with two girls too?
esperanza  +   1247d ago
Hot
Hot! Hot! Hot! Hot! Hot! Hot! Hot! Hot!
Ibol  +   1247d ago
kuwl!
Voltago  +   1247d ago
just imagine Kinect support in scenes like this!
Chocolatebacon  +   1247d ago
Protip: Get naked
neotom  +   1247d ago
yesterday i've watched "Road Trip" so what else can i say: "It's boner-time! ;)
#12 (Edited 1247d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report | Reply
jwk94  +   1246d ago
I'd rather say "It's morphin time!"
ProgidalSon  +   1246d ago
LMAO
I-Pod  +   1247d ago
Hot
Nice butt :-)
jwk94  +   1246d ago
It'd be awkward doing the motion capture for this scene.
Kaneda  +   1246d ago
that is it?
that is not even sex!
Ahasverus  +   1246d ago
zOMG teh zekz!
Your sexual life is very lame if you are somehow amused by that. Hey, not even your sexual life, your whole life is a mess.
soundslike  +   1246d ago
will LOL when...
devs grow some balls and throw in some gratuitous hardcore porn.

then throw in some 4th wall jokes from the lady:
"wait, is that aliasing, or your dick?"

OHHHH SNAP.
DragonKnight  +   1246d ago
Man
Some people really need to learn what NSFW really means. Geez. This is pretty much a glorified make out scene.
tunaks1  +   1246d ago
this game is so HARDCOREZ!!!
Sirhc92  +   1246d ago
are u fucking kidding me?
dude first of all, that wasnt a damn SEX SCENE! it was like a makeout session. they didnt take their underwear off and all they did was kiss. but the real retarded thing is, this ISNT NEWS! what kind of dick beating nerdy virgin reports on shit like this? "OMG! AC: BROTHERHOOD SEX SCENE" ahhh, everyone get the dollar store lube and Skittles out cuz its gonna be a BLAST to watch 0's and 1's clip each other. lame ass faggots...
Figboy  +   1246d ago
you know devs,
in an "M Rated" game, it's okay to, i don't know, SHOW SOME TITS.

contrary to popular belief, most adults are completely capable of seeing breasts without blushing and guffawing.

Heavy Rain did it right when it came to portraying a mature themed sex scene (not that the game particularly NEEDED that sex scene, but it was handled gracefully enough).

until the gaming industry grows a pair and stops skirting around the notion of human sexuality, it will never be able to shake that stigma of being "just for kids."

i've seen better sex scenes on broadcast television than what i saw here. i actually laughed out loud while watching this video.

yeah, when me and my wife have sex, i strip down to my skivvies, and she leaves her clothes on...*rolls eyes*

lol.
DeeBee  +   1246d ago
It's no wonder games get banned or given 18 or AO ratings if that is what people constitute to be a "sex scene". Aside from the fact they didn't take all their clothes off, there isn't even anything else going on to even suggest they did anything but kiss.

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
10°

PAX East 2014: Shovel Knight Gameplay and Live Commentary

10m ago - oprainfall co-owner Jonathan Higgins tries his hand at Shovel Knight while Yacht Club Games' Nick... | PC

PAX East 2014: Video Interview with Studio Pixel

10m ago - oprainfall writes: "At PAX East 2014, Jonathan Higgins interviewed Daisuke “Pixel” Amaya, the one... | Culture
30°

Naruto Storm Revolution Trailer (English Translated)

10m ago - Namco Bandai's last trailer has finally been translated and give details on the new Naruto Storm... | Xbox 360
10°

PAX East 2014: Video Interview with Ackk Studios

10m ago - oprainfall writes: "At PAX East 2014, Jonathan Higgins spoke with Brian and Andrew Allanson and T... | Culture
Ad

Filmwatch April Contests

Now - Calling all Marvel fans. Come celebrate the release of Captain America: The Winter Soldier with us as we give away a cool prize for fans of Cap plu... | Promoted post
30°

Trials Fusion Beginner's Tips

1h ago - Robert Workman (Prima Games): Ubisoft and RedLynx returned with the latest entry in the popular T... | PC
Related content from friends