Top
160°

The Avenger: The craziest Xbox 360 controller attachment you'll see today

Following video shows, how the xbox 360 controller attachment "The Avenger" works.

Read Full Story >>
translate.google.de
The story is too old to be commented.
ironwolf7772656d ago

This is relevant to my interests.

NoBias2655d ago

I have to try one of these things. I'm putting my order in. I wonder if these would put controllers vs arcade sticks on the same playing field.

I wanna hear testimonials from Street Fighter players who have tried this out.

mmPete2655d ago

looks uncomfortable, and something i'd be ableto make for free at home

Elwenil2655d ago

Looks like the Borg got a hold of it. Pretty cool if it works as intended.

M_Prime2655d ago

i get it but it does take away from the true nature of the game. Though i do like the fact this only helps button presses, and does not help with aiming.

also that 1 kid that says "I have a modded controller" makes me wanna punch him in the face, just how i feel about online cheating

BISHOP-BRASIL2655d ago

You tell me... This gen is plagued by this kind of kids online. Not only they use modded controllers, but also lag switch cables and anny glitchs they can find (aim bot, ghost state, unlimited health, no detection, water glitches, etc).

maxcer2655d ago

"Not only they use modded controllers, but also lag switch cables and anny glitchs they can find (aim bot, ghost state, unlimited health, no detection, water glitches, etc)."

lol, then they proceed to talk shit about how bad the other team is.

Jack-Pyro2655d ago

A lot of little kids do this...and I still destory them the old fashioned way...with basic communication skills with the rest of my team.

If I'm playing with randoms it's a lot harder, but get a dedicated group of people you play with that communicate, and damn, it's like you just opened pandoras box on the other team.

soundslike2655d ago

unfortunately the mere existence of this minority causes assholes who played a bad match to accuse everyone of said hacks.

BISHOP-BRASIL2655d ago

@JackPyro

I do the same thing. But the hard cold truth is you can't always have a full team on. At least my clan is widespread throughout the world (we play SOCOM), we are all brazillians but there are guys on US, Japan, Portugal, UK, Italy and Canada, not just Brazil, so timezone is a concern here.

But even with teammates that aren't from the same clan, you can always communicate your way out of it. Even a half good team that communicates, follow advices and thinks before shooting can beat a bunch of kids that play the game all day long and cheat the crap out of it. That's what is more satisfying about it all.

+ Show (1) more replyLast reply 2655d ago
OhReginald2655d ago

Guys this controller is for people with disabilities.

Max Power2655d ago

I agree, but they only showed one gamer (That I saw) that has a physical disability that is being helped.

MaxOpower2655d ago (Edited 2655d ago )

If you by "people with disabilities" mean "People who play COD" Then yes it is.

SeraphimBlade2655d ago

That's pretty kickass. I just wanna try one. There are a couple of fighting games where you could just destroy someone with that.(not that I'd use it online)

Show all comments (21)
The story is too old to be commented.