Top
130°

Official GT5 “Racing Pods” On Sale for $9,500 in Dubai

If you’ve been watching the evolution of GT5 at various game shows and events over the past few years, you probably noticed these circular “racing pods” used to show off the game. Made of steel and glass, they’re certainly impressive looking and are now being sold to the public.

Read Full Story >>
gtplanet.net
The story is too old to be commented.
MaximusPrime2906d ago

9500 bucks? thats nearly 6000 quids

damn.

looks really cool thou

Hideo_Kojima2906d ago

just buy a crappy second hand car and use the remaining money to pay for a second PS3 a g27 wheel a 50inch 3D TV a stand the passengers sit from my crappy car a 7.1 surround sound system...

and put everything inside the crappy car and have a much better pod which my friends can also come in and sit at the back because GT5 is so realistic it will feel like we are really driving somewhere.

captain-obvious2905d ago (Edited 2905d ago )

that means 35000 AED
lol

why not buy a real car instead ?

40cal2905d ago

Thanks, that made me laugh.

If I had nine and a half G's to blow and the space for it then hell yeah I would pick this up.

pinkyxyz2905d ago

"With $2000 left to spare"

ProjectVulcan2905d ago

I won the euromillions and bought 16 of them for me and my friends to to system link :-)

I wish.

+ Show (1) more replyLast reply 2905d ago
zeddy2905d ago

naa simple ol steering wheel and peds for me.

WildArmed2906d ago

Honestly, I dont think anyone puts more heart into their work than PD does.
So this might be worth it.. if u are rich
*cries*
I shall get you 10 years later!

MAG_SVER2905d ago

Yeah I might pick it up when it's in the bargain bin. By then I should be able do my 1st down payment.

Goliath-NL2906d ago

http://n4g.com/news/618079/...
Maybe, just maybe, is this a duplicate story? hmm.. -.-'

MaximusPrime2906d ago

looks like a duplicate. whether this GTPlanet link stays, is up to N4G mods.

btw check out this cool montage of the GTPlanet logo made from GT5 screenshots. http://twitpic.com/2wgz4l

ngecenk2906d ago

but this is just a pod right? no motor to rotate the pod, rite? so basically just a seat, pedal, steer and a big huge round metal?

Brewski0072906d ago

Sounds like a car..... but without the engine i guess lol.

DERKADER2906d ago

I think my $60 desk does the same thing. It holds my 32in Bravia and mt DFGT wheel.

Show all comments (27)
The story is too old to be commented.