Top
630°

Mafia II - PS3 gets first Patch

2K Games has released the first Patch for Mafia II for PS3 ....

Read Full Story >>
translate.google.de
The story is too old to be commented.
EL1TE2432d ago (Edited 2432d ago )

Too bad they don't have (yet) patches that fix brains.

vsr2432d ago

Good news for PS3 owners

commodore642432d ago

You guys need to get a sense of humour...
Everyone else is laughing their grass off!

MAG_SVER2432d ago (Edited 2432d ago )

A man loves his grass Especially a "Jamaican"...hahahha ha

Script From Transformers Movie:(Below)

DAD:
Aw... Sam I "DO... NOT" like footprints on my "Grass".

SAM:
What foot..., there is no footprints

DAD:
Thats why I built my "Path".
So why don't you go from my "Grass" onto my "Path" OK...

SAM:
It's family "Grass" Dad...

DAD:
Well, when you own your own "Grass" you'll understand.

.. just some laughter.. :)

PirateThom2432d ago

Anyone who didn't find that amusing at that has no sense of humour.

Unicron2432d ago

Indeed. Watching people argue over grass is just great man.

CobraKai2432d ago

Seriously. People can't take a joke nowadays.

Genesis52432d ago

Oh yeah. That was pretty funny.

rroded2432d ago

but what this game really needs is a patch to add some fun factor...

10h story with no side missions ta speak of n graphics that still make gta4 look good...

RandomGamer2432d ago

Yeah the game is a joke like 20 hours shorter then most of the sand box games that came out this gen and last gen.

darkstar2432d ago

If you have any sort of interest in the Mob/Mafia do your self a favor and at least rent this game. The story is damn good, reminds me of good fellas.

karl2432d ago

dude.. just cuz it has a city doesnt mean it has to be another sandbox game...

how many single player linear games.. take the effort to build a hole city to complement the story of the gamE?
seriously

Dee_912432d ago

yea im disapointed there is no side missions
but itss still fun

+ Show (1) more replyLast reply 2432d ago
electricshadow2432d ago

Have a bubble. That made me laugh.

2432d ago
thereapersson2432d ago

LOL!!!!!

Bubbles for the funny comment

ndibu2432d ago

Dude, too funny. Excellent play of words there.

DaThreats2432d ago

Thank you my peeps thanks you :)

WetN00dle692432d ago (Edited 2432d ago )

Yeah, wouldnt mind a patch of grass and maybe a little paint thinner for that glue that seems to stick clothes to your characters ass! Out of all the things missing thats the most annoying one, guess "The Betrayal of Jimmy" somewhat makes up for it though. That DLC is freaking awesome!

Hydrolex2432d ago

give me 20$, I give you grass straight from Mexico... it would make Mafia 2 look 20 times better

boodybandit2432d ago (Edited 2432d ago )

but when I was younger I would combine the two as often as possible.

Sarcasm2432d ago

If only they'd give us a Patch of V-Sync and Anti-Aliasing for the console versions.

Heisenberg2432d ago

LOL! Touche. It's funny cause it's true.

hazelamy2431d ago

that kind of joke should be against the lawn.

hennessey862431d ago

and doesnt have grass well not like the demo anyway it just the same as the ps3 version now oh well still a great game

+ Show (14) more repliesLast reply 2431d ago
Reggaetonboy12432d ago

SooN? LOL they was very fast

Sneak-Out2432d ago (Edited 2432d ago )

I think the Patch is for the exclusive PS3 DLC .. XBOX360 and PC doesn´t get this

saint_john_paul_ii2432d ago

by exclusive DLC, you meant Grass amirite?

Gilliand2432d ago

Usually only funny the first time.

electricshadow2432d ago

Even only playing the PS3 version, I am having a blast with it. It's such a great game.

Thecraft19892432d ago

its bloody amazing but ending is so sad Keep box tissues next you when get to last chapter 15.

Lucreto2432d ago

If it is anything like Red Dead Redemption I don't think I will need them.

WetN00dle692432d ago

I doubt thats the ending though. Hope they expand the story with episodic content.

Snakefist302432d ago

let me guess at the last chapter they raped his sister and then killed her and kill her mother than he want revenge his best friend and the mob and got killed himself.Its just a guess if anything like this I not gonna buy then.I got pissed when I saw the ending of Red Dead Redemption.I dont wanna see any sad endings no more.

Show all comments (66)
The story is too old to be commented.