630°
Submitted by Sneak-Out 1433d ago | news

Mafia II - PS3 gets first Patch

2K Games has released the first Patch for Mafia II for PS3 .... (Mafia 2, PS3)

DaThreats  +   1433d ago | Funny
Give me
a Patch of Grass
.. lmao
EL1TE  +   1433d ago
Too bad they don't have (yet) patches that fix brains.
#1.1 (Edited 1433d ago ) | Agree(12) | Disagree(45) | Report | Reply
vsr  +   1433d ago
Exclusive content > Grass
Good news for PS3 owners
commodore64  +   1433d ago
You guys need to get a sense of humour...
Everyone else is laughing their grass off!
MAG_SVER  +   1433d ago
Lighten Up EL1TE...
A man loves his grass Especially a "Jamaican"...hahahha ha

Script From Transformers Movie:(Below)

DAD:
Aw... Sam I "DO... NOT" like footprints on my "Grass".

SAM:
What foot..., there is no footprints

DAD:
Thats why I built my "Path".
So why don't you go from my "Grass" onto my "Path" OK...

SAM:
It's family "Grass" Dad...

DAD:
Well, when you own your own "Grass" you'll understand.

.. just some laughter.. :)
#1.1.3 (Edited 1433d ago ) | Agree(5) | Disagree(4) | Report
Persistantthug  +   1433d ago
@DaThreats....You get a funny bubble.
That was pretty funny.
PirateThom  +   1433d ago
Anyone who didn't find that amusing at that has no sense of humour.
Unicron  +   1433d ago
Indeed. Watching people argue over grass is just great man.
CobraKai  +   1433d ago
Seriously. People can't take a joke nowadays.
Genesis5  +   1433d ago
Oh yeah. That was pretty funny.
rdgneoz3  +   1433d ago
There was grass in the playboy mags.
rroded  +   1433d ago
lol it only mows the grass
but what this game really needs is a patch to add some fun factor...

10h story with no side missions ta speak of n graphics that still make gta4 look good...
RandomGamer  +   1433d ago
Yeah the game is a joke like 20 hours shorter then most of the sand box games that came out this gen and last gen.
darkstar  +   1433d ago
If you have any sort of interest in the Mob/Mafia do your self a favor and at least rent this game. The story is damn good, reminds me of good fellas.
karl  +   1433d ago
dude.. just cuz it has a city doesnt mean it has to be another sandbox game...

how many single player linear games.. take the effort to build a hole city to complement the story of the gamE?
seriously
Dmarc  +   1433d ago
yea im disapointed there is no side missions
but itss still fun
electricshadow  +   1433d ago
@ DaThreats
Have a bubble. That made me laugh.
sackgirl73   1433d ago | Spam
DaBadGuy  +   1433d ago
YEEEEAAAAAH!
Nice one, Horatio.
thereapersson  +   1433d ago
DaThreats
LOL!!!!!

Bubbles for the funny comment
ndibu  +   1433d ago
LMAO!
Dude, too funny. Excellent play of words there.
DaThreats  +   1433d ago
lol
Thank you my peeps thanks you :)
WetN00dle69  +   1433d ago
Yeah, wouldnt mind a patch of grass and maybe a little paint thinner for that glue that seems to stick clothes to your characters ass! Out of all the things missing thats the most annoying one, guess "The Betrayal of Jimmy" somewhat makes up for it though. That DLC is freaking awesome!
#1.9 (Edited 1433d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report | Reply
house  +   1433d ago
lmao
to funny
Sarcasm  +   1433d ago
Zing!
Hydrolex  +   1433d ago
who wants some grass ?
give me 20$, I give you grass straight from Mexico... it would make Mafia 2 look 20 times better
boodybandit  +   1433d ago
I prefer a patch of bush to grass now
but when I was younger I would combine the two as often as possible.
#1.13 (Edited 1433d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report | Reply
Sarcasm  +   1433d ago
If only they'd give us a Patch of V-Sync and Anti-Aliasing for the console versions.
Heisenberg  +   1433d ago
DaThreats
LOL! Touche. It's funny cause it's true.
hazelamy  +   1433d ago
that kind of joke should be against the lawn.
hennessey86  +   1432d ago
im playin the 360 version
and doesnt have grass well not like the demo anyway it just the same as the ps3 version now oh well still a great game
Reggaetonboy1  +   1433d ago
SooN? LOL they was very fast
Sneak-Out  +   1433d ago
I think the Patch is for the exclusive PS3 DLC .. XBOX360 and PC doesn´t get this
#3 (Edited 1433d ago ) | Agree(7) | Disagree(6) | Report | Reply
saint_john_paul_ii  +   1433d ago
by exclusive DLC, you meant Grass amirite?
comp_ali  +   1433d ago
hilarious rofl
DaBadGuy  +   1433d ago
Nice one Popey my man.
Gilliand  +   1433d ago
Usually only funny the first time.
electricshadow  +   1433d ago
Even only playing the PS3 version, I am having a blast with it. It's such a great game.
Thecraft1989  +   1433d ago
its bloody amazing but ending is so sad Keep box tissues next you when get to last chapter 15.
Lucreto  +   1433d ago
If it is anything like Red Dead Redemption I don't think I will need them.
WetN00dle69  +   1433d ago
I doubt thats the ending though. Hope they expand the story with episodic content.
Snakefist30  +   1433d ago
let me guess at the last chapter they raped his sister and then killed her and kill her mother than he want revenge his best friend and the mob and got killed himself.Its just a guess if anything like this I not gonna buy then.I got pissed when I saw the ending of Red Dead Redemption.I dont wanna see any sad endings no more.
BiggCMan  +   1433d ago
this is a good game. i really dont care what anyone has to say about it. the first mafia was one of the best games of last gen, and there wasnt anything to do but see the story unfold. and maybe this is the same way, so what? i got 3 free dlc pieces when i purchased it. thats good enough for me.
ZombieStalker  +   1433d ago
This patch is related to to the DLC and has nothing to do with grass or blood! It was available on release day here in the US.
enkeixpress  +   1433d ago
Wow.. And for a second there, I actually thought that they might have added in Grass, Motion Blur & Blood.. But nope.

Oh well, 360 version for me :)
#8 (Edited 1433d ago ) | Agree(7) | Disagree(6) | Report | Reply
devilhunterx  +   1433d ago
cool story bro
hennessey86  +   1432d ago
the 360 version
doesnt have the same grass as in the demo its now flat like the ps3 version
chasegarcia  +   1433d ago
first comment was really funny
likedamaster  +   1433d ago
PatchStation... heh
chad22hkd  +   1433d ago
really
Well 2k a few more patches I might just but it :) /sarcasm
HelghastKid  +   1433d ago
So im playing Mafia
~SPOILER~

Im at the part where the main character is sent to prison. While in the prison i stumbled across an asian looking fellow who was mumbling to himself a pretty hilarious phrase. Something like " They will come and take them all! All YOUR BASE! ALL......Your base.....are belong to us..."
dkgshiz  +   1433d ago
yeah the prison part has a lot of stereotypical Asian and black people.
The biggest problem in this game I think is the lack of character models. If you take a look at some of the black people in the prison part they are virtually all the same.
earbus  +   1433d ago
Ha i love it when a game looks inferior on ps3 it gets the auto suck card straight away i play heaps of multi plats it never bothers me playing it bond, unreal,bc1 ,red faction ,far cry 2 on ps3 all may not look as smooth as my 360 versions but i enjoy them no less unreal 3 rocks.
JonDiskonected  +   1433d ago
I thought the dlc added the trophies for the UPCOMING MULTIPLATFORM DLC jimmy's vendetta

and btw the article is wrong, the betrayal of jimmy isnt an exclusive to the collector's edition, every NEW ps3 copies have a code for it
KillerPwned  +   1433d ago
I naturally would get this for ps3 but I got it on pc running at Max settings this game is amazing on pc. No doubt tho it's still great on ps3 just needed a lil fix like any other game I enjoy it so much more then gta4.
Whatever123456  +   1433d ago
I disagree
@earbus
U might want to rethink that Far Cry 2 on the PS3 statement, That game looks HIDEOUS
(no antialiasing) on my 72in' TV, it really makes my eyes bleed T-T fallout 3 is another example. But on my 30in' it looks good which unfortunatly is the only screen id dare to play them on o.O'
earbus  +   1433d ago
yeah it does look flat compared to 360 not played pc i meant the gameplay itself cheers.
gamer0123456  +   1433d ago
wouldn't doubt it
pr0digyZA  +   1433d ago
Ive just got game on PC and I'm wondering why on the back of the manual it says jimmy's vendetta coming soon does that mean it's coming to all platforms now.
kingslayer1000  +   1433d ago
DaThreats
fail joke is fail
WetN00dle69  +   1433d ago
Its okay, take your time.
Youll get it someday.
dkgshiz  +   1433d ago
This game was way to short.
I already beat it. This whole chapter BS really shortened the game quickly. Now all I have to do is play the Jimmy DLC and I'm done with this game. Games these days seem to be way too short.
ManiacMansion   1432d ago | Trolling | show
snoppy  +   1432d ago
ps3 it only does grass wait does it
dkgshiz  +   1432d ago
haha
The grass thing...yeah half of this game is set in the winter. So the whole grass thing is pretty much irrelevant.

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
10°

Dead Pixels II's creator on zombies, new features, and 16-bit inspirations

10m ago - Gamereactor caught up with Dead Pixels' creator, John Common, who had plenty to tell us about the... | PC

10 Games to Play if You Like Kim Kardashian: Hollywood

10m ago - Paste looks at ten games you should try if you enjoy Kim Kardashian: Hollywood. | PC
20°

Top Ten: Unforgivable Crimes in Gaming

10m ago - What counts as an unforgivable crime in gaming? If it was just a case of making a bad game, this... | PC
10°

Early Access Review: Crypt of the NecroDancer - Battle Screen

10m ago - Trevor Stears reviews Crypt of the NecroDancer for Battle Screen. Surprise! It's good! | PC
Ad

Study Game Design at DeVry

Now - DeVry University, is an accredited* university offering you the flexibility of over 90 locations, online courses and a wide variety of bachelor's a... | Promoted post

Dragon Quest IV For Smartphones Coming To The West

10m ago - Dragon Quest IV: Chapters of the Chosen will be released in the West, Square Enix have announced. | iPhone
Related content from friends