Top
690°
The story is too old to be commented.
Joule2858d ago

lmao at him playing in 3D!

Rainstorm812858d ago (Edited 2858d ago )

Has Jimmy Fallon become the Gamers late night talk show?

Edit: Jimmy just sold me on Killzone 3 in 3D..... LLS ("OMG this is amazing")

Trackboss2858d ago

JIMMY KILLZOWNED!!!!!!!!

@Raiinstorm yeah that's what they're trying to market him as, even though he doesn't know shit about gaming. Just a window into casual (mainstream) gamer's minds(sales).

-Alpha2858d ago (Edited 2858d ago )

Lol, I love how Hermen Hulst was trying to explain it to him as a gamer but Jimmy was like a kid with ADD. At the end of it Jimmy has gone crazy and Herman looks batsh*t confused, lmfao this was awesome!

The look on Hulst's face in the end is priceless, he barely got a proper sentence into the program because Jimmy was flipping out every 2 seconds.

http://www.latenightwithjim...

Tony-A2858d ago (Edited 2858d ago )

That's what I was laughing at most, too.

"OH MY GOSH! OH MY GOSH!!! OH MY GOSH!!!!! THIS IS INCREDBILE"

Developer: Thank you. What we did to sort of see if we can enhance this experience is to really work around the-

"THIS IS ABSOLUTELY INCREDIBLE!"

*not actual conversation (close enough)*

lmao, poor Hulst could barely get a word in. Fallon loved the water effects, too (to be honest, I don't see it at all. Uncharted's water looks 100X better than any other game to me, including K3. It's getting there, though.)

-Alpha2858d ago

I agree, Uncharted water is so awesome.

Hulst honestly looked so fed up/confused at the end, it was so funny

beardpapa2858d ago (Edited 2858d ago )

did he just say Groola Games or is the audio playing tricks on me?

edit: haha jimmy's so energetic as soon as he pressed x w/ 3D on.

raztad2858d ago

@Dweezy

UC2 is not set in a POLAR sea. KZ3 tries to recreate a realistic artic enviroment, I think they nailed, because the guy was totally impressed.

sikbeta2858d ago

That was Totally Awesome, J.F was Like OMG! OMG! OMG! all the freaking time, he got Totally Killzowned by The Game lol

KZ3 FTW!!!

WhittO2858d ago

lol it makes me want a 3D Tv :(, wonder how much they will be in 4 years time.

Boody-Bandit2858d ago (Edited 2858d ago )

That is the average reaction to a person playing their 1st game in 3D.
People act like a little kid in a candy store.
I know that is how I reacted when I first saw it.

inveni02858d ago

"we are all going to want to get the 3D version"

--You mean we're all going to want to invest in 3D hardware. I'm pretty sure the 2D and 3D are on the same BluRay.

Menech2857d ago Show
hazeblaze2857d ago

What this just proved is that despite the mild reception of 3D by a lot of gaming journalists, the mainstream crowd will absolutely eat this stuff up!

Also worth mentioning that every single gaming podcast I listened to after E3 was impressed with Motor Storm in 3D though! Plenty of them said seeing it in 3D helped them come around to the idea of playing games in 3D!

rockleex2857d ago

"Press X to get Killzown3d"

:D

+ Show (11) more repliesLast reply 2857d ago
Donny2858d ago (Edited 2858d ago )

omg i cant wait for killzone 3, looks 10x better than number 2

2858d ago
ALFAxD_CENTAURO2858d ago (Edited 2858d ago )

http://img27.imageshack.us/...

Hermen: ''Blow up as much stuff you can''

Jimmy Fallon: ''Look at the water! Is so realistic!''

I think Jimmy have a lot of things to process because he was really impressed with Killzone 3, especially with the Visuals.

And with that 3D Scene, was so funny.

sikbeta2858d ago

lol that was Great, the J.F. got Killzowned lol... and This Game is Epic...

ElitaStorm2858d ago (Edited 2858d ago )

"even dying is fun in 3d" XD

goflyakite2858d ago

lol, "I'm going to the club with these."

coolfool2858d ago (Edited 2858d ago )

"Even dying is fun in 3D!"

Edit: Someone beat me to my quote! But that one did make me laugh.

raztad2858d ago (Edited 2858d ago )

OK. This was the best thing for Sony ever.

Jimmy Falcon REALTIME reaction to 3D >>>>>ALL E3 Previews combined.

I dont see haters in this thread, and they wont show up claiming 3D is a fad.

BannedForNineYears2858d ago

So much for him being a gamer.
He had to look for where X was. -_-
I hate when people do that!!!!!

knight6262857d ago

actually he is a xbox fan i think it was his first time touching a ps3 thats why

Christopher2857d ago

Yeah, he's obviously at least never played a Killzone game to be going "This is alien blood, right?"

NYPunkster2857d ago

OMG! OMG!

OMG only available on PS3. :P

n4gno2857d ago

only possible on ps3 !

bviperz2857d ago

and pressed X it was over.

gtamike2857d ago

I want a 3D TV now :D :D :D

NYPunkster2857d ago (Edited 2857d ago )

That kind of reaction is common when people checkout PS3 games for the first time. The Verizon dude just came over to do some repairs and I was playing some UC2 on my brand new LED 1080p 47" tv and the first words out of his mouth were "holy shit!"

:D

Nothing special just a typical day for a PS3 user.

+ Show (10) more repliesLast reply 2857d ago
xHarvey2858d ago (Edited 2858d ago )

He went a little crazy once he put the glasses on.

Millionaire2858d ago

Where the hell is the video? All I see there was the Cod, Kinect and Need for Speed...

T9X692858d ago

Oh my gosh, oh my gosh what is this! hahahah that's funny

trounbyfire2858d ago

he did go crazy and i wasn't planning on playing it in 3D but now if i could i would