Top
950°

Red Dead Redemption Has.....Werewolfs?

Every time Rockstar puts out a new open world game, there tends to be numerous rumors of "wild beast" that roam the land. GTA San Andreas was Bigfoot, GTA IV was Ratman, and now we come to Red Dead Redemption. According to one of the users over at reddead.net Werewolf's exist in the world of Red Dead Redemption, and he has the proof....sort of.

Could this Werewolf actually roam the lands of Red Dead Redemption? Take a look at the pictures and see for yourself.

The story is too old to be commented.
villevalorox2312d ago (Edited 2312d ago )

that would be sweet lol. it's a bit scary though if so haha.

Rumor2312d ago

thats creepy :/

this game has a lot of surprises. just today, i ran my horse into west dickon's wagon, and the thing shot up about 20ft...no lie lol

-MD-2312d ago

That sounds like a bug...

ShepardVasNormandy2311d ago

look up on youtube that has happened for a bunch of people its pretty funny

JL2312d ago

Yea I'd say that's a bug. Which I had one just yesterday. I was trying to take cover behind a boulder and when I did it just glitched somehow and I shot straight up in the air and was going through the animation and pose like i was taking cover (in mid-air) and I just stalled there for a minute. Even looked around down at the gunfight happening below me (that I was supposed to be in). I tried shooting somebody, but at that point I fell, and I died when I hit the ground lol

LycanSoldier2312d ago

That's happened to me a few times. Incredibly annoying when you've got a good killstreak going.

JL2311d ago

Mine wasn't all that annoying. Humorous really. I didn't have any kind of killstreak going on or anything as it happened in single player.

Consoldtobots2312d ago

well I looked around tall trees and so far got attacked by a family of bears, good thing I had my pump action shotgun out and managed to kill them after they took my horse out and came after me.

FragMnTagM2312d ago

I had a similar experience in tall trees. I was shooting some Elk, or Moose and I got attacked by a bear. I killed him, then there was another, then another, and it kept going like that for damn near an hour. I eventually died because I ran out of bullets. I also only managed to skin just a few of them, but I had probably killed in excess of 50 bears. I think it was a glitch.

DaTruth2312d ago

"got attacked by a family of bears"

Damn, I got to get this game!

VoicesInMyHead2312d ago

Yea I shot 2 bears in Bearpark? I believe.

Mountain Lions too.

The game is legit

ravinshield2311d ago

damb u got attacked by the berenstain bears.

+ Show (1) more replyLast reply 2311d ago
StarScream4Ever2312d ago

Oh sht, these things creeps me out. Yes I get creep out easily by these easter eggs. T_T

LeonSKennedy4Life2312d ago

Lol. Finding a werewolf in the desert is creepy. I don't get scared by anything, but that would be kind of scary. Haha.

CaptainMarvelQ82312d ago (Edited 2312d ago )

a GreenBurg!,damn i was scared as sh!t when i saw him

Shane Kim2312d ago (Edited 2312d ago )

Look closer, I bet there is a Shane Kim around there too. Maybe a little brokeback mountain over there.

BannedForNineYears2312d ago

Why don't I find these things? :(
I found the retard guy that thinks he's a mountain lion.
Two of them actually.
I killed one and his face is white.....Like a clown or something.
And then I've gotten the game to glitch so badly to where my character was flying on his horse and the game was lagging like crazy. And when I got off my horse my character froze....>_>
I recorded it too. =D

Eiffel2312d ago

Like all most mythical legends and UFO sightings, they just have to be blurry right?

White-Sharingan2312d ago

LOL so true, you also forgot to add "leaked images" of most tech (slim PS3, iPhone 4, etc)

Eiffel2312d ago (Edited 2312d ago )

Lol eventually when everything becomes HD, conspirators are gonna need to upgrade their bullshit, no more of this blurry shit. How about he go back and find the damn thing and use a HD capture card? Instead of his cell phone?

DaTruth2312d ago (Edited 2312d ago )

Eventually when everything is 3D, we can get high definition, 3D pictures of the Loch Ness Monster and UFO's!

Syaz12312d ago

sparkling vampires...

FragMnTagM2312d ago

Please no. If I find a sparkling anything in my game I am going to F^&# it up badly. Then I am going to put some bait on it so that it can be further attacked after I am done with it.

Show all comments (50)
The story is too old to be commented.