Top
190°

Xbox-Twitter Who?

TGH Writes:

"Are you an Xbox 360 owner? If so, you probably have seen the Twitter application on the dashboard, or perhaps even have a Twitter account you frequent online. But, did you know that on the site, there are many Xbox personnel who can keep you up to date on the latest news, support and even giveaways! Here, we run through the most important and prominent figures in the community. "

Read Full Story >>
thegamershub.co.uk
The story is too old to be commented.
mittwaffen2923d ago

too slow; i spend like 4 minutes loading it up before i can tweet/

Wizziokid2923d ago

4 minutes?? What speed is your internet?? take me about 30 seconds to load the data.

AliTheBrit192923d ago

Probably your speed then buddy

Becuase my Twitter app loads almost instantly, never had a problem, same with Facebook.

EvilBlackCat2923d ago (Edited 2923d ago )

That is what i call "Trolling a la Loyalist"

WhittO2923d ago (Edited 2923d ago )

30 seconds to load tweets ? lol

Still, good having Twitter and Facebook apps, despite what negatives they have.

MS and Sony should include Firefox on their consoles! They could help make a console specific interface etc.

The Great Melon2923d ago (Edited 2923d ago )

@whitto

Microsoft put Firefox in their console?! Blasphemous! They would never do such a thing.

WhittO2923d ago

Ye haha, but atleast IE, even that is better than no browser at all (....only JUST)

Corepred42922d ago

i'm sorry man but that post sounded gay! lmao
"too slow; i spend like 4 minutes loading it up before i can tweet/ "
lmao!! maybe its just me but everything about twitter and "tweeting" sounds stupid.

mittwaffen2922d ago

I dont save the log in because little kids use it; I mean -that plus getting a keyboard to use with it......
Its easier to do on your phone and pc - facebook/twitter is crap compared to the other options.

Like give me a break; if you twitter you have a cellphone- why not just pull it out of your pocket instead of using the inferior method?

+ Show (5) more repliesLast reply 2922d ago
ShadyDevil2923d ago

Twetdeck. Its a lot better than the actual site.

2923d ago
MaximusPrime2923d ago

been doing that on ps3 long before xbox 360 started it.

jashwin2923d ago

same here. The only thing I now want is mkv support and firefox on my ps3..but thats never gonna happen :(

MaximusPrime2923d ago

obviously someone who disagreed with me never own a PS3..

Brklynty12923d ago

Its much better on a smartphone, but I guess having it on consoles isn't so bad.

Show all comments (21)