Top
230°

Nine new Crackdown 2 Screens

onPause Writes: "Ruffian Games has just released a bunch of new screenshots for the upcoming Crackdown 2. "

The story is too old to be commented.
RonyDean2778d ago

Really glad they put helicopters in this one!!!

Bungie2778d ago

looks like the 4 players co op will be awesome

RonyDean2778d ago

Yeah 4 player co-op is gonna be LOADS of fun!

Blaze9292778d ago

4p co-op alone is the reason I'm buying this game.

MerkinMax2778d ago

It's quite awesome to look IMO.

xenogamer2778d ago

might get this one, seems like a fun game to play with friends, ive heard only good things about the first but meh... didnt look that interesting to me or at a quality which i would buy it for 60 bucks. Hope theres a demo.

Bnet3432778d ago

4 player coop = massive destruction. Very good! :)

ape0072778d ago (Edited 2778d ago )

is one of my favorite games

I really cannot wait for 2

look pretty sick

Hisiru2778d ago

The first one is a lot of fun! I can't wait for Crackdown 2.

Where is the release date?

JokesOnYou2778d ago

Oh hell yeah Helicopters+4 player co-op= Crackdown2 pure ass kicking fun.

JOY

+ Show (6) more repliesLast reply 2778d ago
Sonyslave32778d ago

2010 the year of xbox 360 the only console can give the 360 a challenge is the WII

Trebius2778d ago

This game looks like a PS2 game lol.

But I guess all of a sudden graphics dont matter right?

Hypocrite Xbots :)

This game will get 6s and 7s across the board.

Lord_Ranos2778d ago (Edited 2778d ago )

lol infamous has better graphics and gameplay than this crappy game.

xaviertooth2778d ago

@ronydean

thanks man. for a moment i thought it was. so this is a ps2 game. i will unbox my ps2 again and buy this.

Show all comments (45)
The story is too old to be commented.