Top
210°

IGN: Forza 3 Career Mode: Change Your Tune

Forza Motorsport 3 is coming to a store shelf near you in late October. Along with improved physics, better graphics, more cars and tracks, Forza also sports a brand new Career Mode. Yesterday IGN went through the basics of Forza 3's Career Mode, but they left out quite a lot of details. Today they dig deeper into tuning, multiplayer, the new leaderboard system and more.

Read Full Story >>
xbox360.ign.com
The story is too old to be commented.
KionicWarlord2223037d ago (Edited 3037d ago )

Wow....

I guess my disappointment for splinter Cell : conviction wont stop me from buying this.

I didn't know there was this much content in it .

But Forza 3 tires still look fake .

1ikedamaster3037d ago

Awww... Here's someone that won't let you down.

http://www.youtube.com/watc...

XLiveGamer3037d ago

I CANT WAIT FOR THIS RACING SIM ANY MORE!!!

PLEASE CAN SOMEBODY HIT THE FAST FORWARD TO LIFE BUTTON!?!?

MY GOD!!!! I ALREADY RESERVE MY LIMITED EDITION COPY!!!

WHY THIS IS TAKING SO LONG!!!! AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!

THEY ARE TORTURING US!!!! I CANT WAIT FOR IT!!!!!!!!!!!!!!!!

@ Above
well not quiet anymore.

KionicWarlord2223037d ago

lol....

Definitely not quiet .

The_Beast3037d ago (Edited 3037d ago )

your waiting for Gran Turismo 5 too?

gt5 is going to wipe the floor with this so called racing "sim".... i dont know how people even use the word sim with that game

shutupandplay3037d ago

Lol, gt5, the best driving simulator on the market. Forza 3 the best racing simulator. BTW, I was just curious, how come forza has more customizable features than gt? I find gt to get stale pretty fast. Droids love to preach, but forza 2 still has a fairly strong following to this date. Forza 3 will only continue that. Oh, one more thing, confirmed release dates are great. (forza 3)

The_Beast3037d ago (Edited 3037d ago )

lmao the only thing forza has over gt is customizable features. so if there were to announce customizable features, forza is done for.

what else? does it have more cars no lmao gt psp has more cars. double to be excat ,better car models no, better graphics no.

heck it even has nascar now, its the ultimate racing experience in 1 game

poor bot, i can deal with no customizable features. quick tune is enough for me

With all the things gt5 offers that flopza doesnt. id rather have gt

shutupandplay3037d ago

"quick tune" LOL, I bet you get ripped off by the auto mechanic like a woman.

KionicWarlord2223037d ago

Gran turismo will be great man , but forza 3 looks great and sounds great .

Forza 3 has a lot of features . In the article it explains it .

Kon_Artist 3037d ago

the fact is still fact.

flopza only has 1 thing over gt lmao

POOR BOT

LiL T3037d ago (Edited 3037d ago )

This game is turning out to be great. I am all over that hardcore tuning feature. Not really into the painting but Im sure I will end up spending a tonne of time on it.

@Kionic, I am also waiting for SCC but I guess that leaves me with more money in my pocket for other games.

Is it october yet FUUU(K its taking too long.

KionicWarlord2223037d ago

When ubi announced splinter cell :conviction was delayed i felt my heart shrink three sizes that day .

LiL T3037d ago

I know how you feel man, remember I own a ps3. As much as I love it and have 20+ games for it, I hate delays on either system. If the delay is to make the game better then I don't mind but if it's because another game is releasing at the same time from another company and another genre then that makes me pissed. ( I believe you know what game im talking about) People will buy games they like, who cares about first day sales. They are still gonna make money if the game is good.

+ Show (8) more repliesLast reply 3037d ago
u got owned3037d ago

October cant come soon enough, i want this game now!!!!

@ KionicWarlord222

Im a little disappointed for Splinter Cell, but if the delay mean the game is going to be more polish then i guess i can wait, anyway i'm going to need time to play FM3, HALO ODST, MW2 and Uncharted 2.

MetalGearBear 3037d ago

can't wait Forza 3 on Xbox360!!

-sarcasm-

shutupandplay3037d ago

can`t wait for gt5 on ps3!!

-sarcasm-
(I`m funnier, sorry)

The_Beast3037d ago (Edited 3037d ago )

its only possible on ps3, while on the other hand you can do forza ps3,

id rather pick up gt psp

shutupandplay3037d ago

Ok, so lemme get this straight. its only possible on ps3, you can do forza ps3, and you want to play gt psp? Ok, now were getting somewhere.

Kon_Artist 3037d ago (Edited 3037d ago )

hes trying to say gt5 is only possible on ps3, you can do froza on ps3.

id rather pick up gt psp then froza

there you silly little bot

i understood it from here lmao

what grade are you in?

NaiNaiNai3037d ago

Forza 3 on the ps3. ROFL never happen. Sony would be like NOOOOOOOOOO!!!!! BECAUSE WE HAVE GT5. Yet every year I hear Wait for this Wait for that. By the time GT5 comes out Forza 5 will hit stores. XD

1ikedamaster3037d ago

Until I heard the anouncement. Still can't stop laughing!

+ Show (3) more repliesLast reply 3037d ago
Show all comments (35)