Top
350°

Absolutely Amazing Michael Jackson Tribute Created In Rag Doll Kung Fu

PushSquare: "This is definitely the best thing we've seen all week. Michael Jackson may well be sadly gone but the amount effort that's been put into this amazing Rag Doll Kung Fu tribute suggests he'll never be forgotten. Kudos to b00bi0 for making this."

Read Full Story >>
pushsquare.com
The story is too old to be commented.
Cajun Chicken2916d ago

THIS is why Ragdoll Kung Fu needs more support. I admit, I like the game.

Greywulf2916d ago (Edited 2916d ago )

Figured Lbp would be all over this.. but.. nope?

Props 2 ragdoll kungfu.. bought it.. didn't quite get into it.

FamilyGuy2916d ago

That was good, could have been better if they simply use the arcobatics level (for time) and did it all at once with it's direct to youtube uploading. It would've been better quality.

lociefer2916d ago

this is just full of win

PixlSheX2916d ago

ofc the lbp community has done some tributes to MJ. It's just that they need some polish.

Last time it was a rick asttley tribute isnt it? haha.

Timesplitter142916d ago

I play this all the time when friends come at my place.

Fish basketball is especially awesome

rockleex2916d ago (Edited 2916d ago )

It just did not have enough content.

Anyways, anyone remember that LBP Michael Jackson video?

a_squirrel2916d ago

ROFL!!!!! wow, this was funny :D

PS360PCROCKS2916d ago

Lol @ rockleex that was an awesome video!

Cwalat2915d ago

Ragdoll kungfu is probably one of the funniest games i've played yet, with local 4 players.

I don't think this game should be purchased if you plan to play on your own, since it's really short.

But if you wanna have fun with your friends, this is the game to buy.

Downtown boogey2915d ago (Edited 2915d ago )

It looks like a real-world puppet show from that Youtube video!

+ Show (7) more repliesLast reply 2915d ago
sunil2916d ago

MJ - Gone but not forgotten - LOVED his songs !

CaptainKratos2916d ago

this was awesome! and entertaining!Good Job.

LittleBigSackBoy2916d ago

amazing, the part where he starts shaking that woman was the best lol

IdleLeeSiuLung2916d ago

agreed. Didn't know you could do stuff like this in Ragdolls.

Show all comments (37)
The story is too old to be commented.