Top
MisterNiwa2546d ago

But well, next time we see Japanese Sale Charts we see the PS3 high up.

Otaku Force... lol

TheAntiFanboy2546d ago (Edited 2546d ago )

She bought a 360 at one point. It was posted to N4G, linked to Kotaku. Article was reported several times, then failed approval.

Thus, reported. If that ain't news, then neither is this.

uxo222546d ago

some dude name fred somewhere also bought a PS3, should we post his story too? Pathetic excuse for news.

iamtehpwn2545d ago

And I must say she tastes good.

-- I mean has good taste.

Christopher2546d ago

Just when you thought they couldn't reach a new low on considering something newsworthy...

hay2546d ago (Edited 2546d ago )

"In the next episode of... Pointless News! hay preorders Infamous."

Silly gameAr2546d ago

expect her in that outfit. She is sooo damn hot. I like seeing her face without a cat in front of it.

peeps2546d ago

I can't say i did much research lol but from a past article about her, i gathered that she smells cats arses and the japenese love that sorta thing?? lol

TheAntiFanboy2546d ago

She's a ridiculously famous Japanese singer and voice actor who's well-known for being a total nerd.

+ Show (1) more replyLast reply 2546d ago
Flipfito2546d ago

her b-day is right after mine

Show all comments...