Top
580°

Megan Fox has emerged as a replacement of Angelina Jolie in the upcoming Tomb Raider film

The star of Transformers, Megan Fox, says the replacement of Angelina Jolie in the role of Lara Croft. The actress is the one that has more to interpret ballots next issue of an alleged Tomb Raider on the big screen, rumors for many months....

Read Full Story >>
translate.google.com.py
The story is too old to be commented.
DA_SHREDDER3168d ago

This is the only woman on Earth that could even try to replace Angelina as Laura Croft.

Leio3168d ago

I doubt that she is sure dam sexy but her acting is no way near Angelina

Pennywise3168d ago

Watching Laura trying to platform and being athletic with 10 little hungry kids holding her ankles wouldnt be too attractive!!

Megan Fox is hot as hell and I welcome any roles that have her in short shorts and a tight shirt shooting guns.

3168d ago
Israfel3168d ago

WILL SELL PS3 AND XBOX360 FOR TICKETS.

Chris3993168d ago (Edited 3168d ago )

No offense to you Angelina lovers, but she has too many tattoos and kids. Oh, and she MADE OUT WITH HER BROTHER.

Like a welfare mommy living in a trailer park.

- C

P.S. Check out all of Megan Fox's projects before writing her off, she can actually act. Curious to see if she pulls off a British accent though.

dude_uk3168d ago (Edited 3168d ago )

well my friend has found more pictures than you mate...

JasonXE3168d ago

i hope there is a sex scene

Xandet3168d ago

Hmmmmm.. guess I can't judge until I see it, but excuse me if my usual high hopes lay low for now.

@1.3 - Nipple tape FTL

Stubacca3168d ago

Megan Fox would be awesome bouncing around a jungle, but as far as films go, I'd rather see an Uncharted movie being made. Hell, Uncharted was better than Indy IV!!!

cwir3168d ago

and the full title will be "Lara Croft: The Invisbl Nippl"

:)

lordgodalming3168d ago (Edited 3168d ago )

Really? I guess she's hot, but she can't act her way out of a wet paper bag. I call fail on the already questionable movie TR franchise. If they just wanted someone hot, they should have used the new Lara Croft model from England. She's smoking hot and could at least do her own stunts.

TIKUP3168d ago (Edited 3168d ago )

could she fuk!!!!
her acting skills are no where near as good as angelinas
even though megan fox is hot
im still not seeing this crap :P

beefynachos3168d ago

I can't wait to see the next movie. I finally saw Wanted, Angelina looked way too skinny in that movie. Megan will do amazing, I'm sure.

billybob24683168d ago

now do you really care if she can act?

+ Show (12) more repliesLast reply 3168d ago
Time Lord3168d ago

Hit agree if you would to?

DarthTigra 3168d ago

Who's the idiot that disagreed lol?

cwir3168d ago

that's the only explanation :). i think even straight women wouldn't hit Disagree :)

+ Show (2) more repliesLast reply 3168d ago
Gambit073168d ago

Good choice... but seriously another TR movie?

Rich16313168d ago

Yeah, that is what I was thinking. Both of them were really mediocre, not terrible, but not "OMG IT IS TEH BEST MOVIE EVAR!".

Fishy Fingers3168d ago

Looks like I'll be watching the new TR movie.

cwir3168d ago

it's like with Jessica Alba - i watch every f**kn movie with her that comes through my hands even though most of them were total crap :)..

Leio3168d ago

Hahaha agreed she´s like a crap-movie magnet lol no offense !!

shovelbum3168d ago

Instead of a better script we get a worse actress. It makes perfect sense if you watch movies with your sound turned off.

+ Show (1) more replyLast reply 3168d ago
blackpanther253168d ago (Edited 3168d ago )

.....what people find so sexy about her. I mean come on these chicks are like a dime a dozen. I have so many friends that look like her. i dunno maybe its just me (i don't think beyonce is all that as well). I think its just the fact that she is a celebrity that people idolize her.

@Below: yeah i see what you are saying. i'm from Staten Island (NY) so i have seen a lot of Italians that look like her

Pennywise3168d ago

To each their own... She is hot in my opinion.

RememberThe3573168d ago

Sh*t, I got friends that look like her, and they're fine as hell.

But, like pennywise said, to each his own.

blackpanther253168d ago (Edited 3168d ago )

I just think she looks good. I mean I would hit that. I just don't like how dudes/the industry (including my friends) are going crazy about her like she is a goddess or something. I not getting at anybody, but yeah pennywise is right to each their own.

Sitdown3168d ago

Bubbles for you...finally somebody who can see mediocrity at best. In the ATL...you will see females on the corner (both literary and figuratively) that look better. Its like when they create these most attractive or beautiful people list........its only the most attractive beautiful people that are in the spotlight...there are plenty of people that surpass these celebrities.

RememberThe3573168d ago

It is funny when they come out with these "most beautiful people" lists and they're filled with ugly ass people.

I laugh every time. It's funny because it seems like most of the people who make these lists are from major cities like NY, LA, ATL, where that ass is abundant.

cmrbe3168d ago

Those list is like metacritic. Subjective.

Personally i think stick thin girls are not pretty but scary.

+ Show (3) more repliesLast reply 3168d ago