Top
220°

European LittleBigPlanet Beta Invites Cause Worldwide Frenzy

TGR - "Yesterday marked the opening day of Media Molecule's European beta test for LittleBigPlanet. With just under a month before release, the invite-only beta test is drawing public interest in numbers high enough to overwhelm major European game sites."

Read Full Story >>
ps3.thegamereviews.com
The story is too old to be commented.
cain1413311d ago

What would you expect? This is Little Big Planet...

Relin3311d ago

I expected an open beta test, honestly, not this invite-only "WE HAVE 5,800 INVITES FIRST COME FIRST SERVED OH GOD OUR SERVERS" crap.

meepmoopmeep3311d ago (Edited 3311d ago )

did Kotaku write an article blaming the PS3, MM or Sony yet?
i remember the haters when MGO beta crashed the Konami servers.

i guess it's just too hard to hate Sackboy

:)

I LOVE my xbox3311d ago

Wish I had the beta though :[
Man I need this game... now.

Rick Astley3311d ago (Edited 3311d ago )

I've been playing for 12 hours straight. No lie. LBP is the best game I've ever played in my life, and I've played many games including every MGS, every GTA, Shadow of the Colossus, Ico, etc. It is unmatched. LBP doesn't deserve "GOTY". It simply deserves the "Best Game Ever Made, It's Better Than Sex And Yes I've had Sex With Hot Chicks" award.

DavidMacDougall3311d ago

thats because the game is amazing!!!

Genesis53311d ago (Edited 3311d ago )

Yep. Sounds like a winner! Only 4 more weeks for us unbeta people.

sack_boi3311d ago

"It simply deserves the "Best Game Ever Made, It's Better Than Sex And Yes I've had Sex With Hot Chicks" award."

LMAO

http://www.n4g.com/gaming/N...

badz1493311d ago (Edited 3311d ago )

I don't know if I can replace sex with anything but good for you and I'm glad that LBP is 'that' good, it's GREAT! \(^0^)/ I really hope I'm in the beta too! how's it like? can we play other user created level already in the beta?

INehalemEXI3311d ago (Edited 3311d ago )

Yup. I made a level but I did not get to publish it yet. I shared my beta code and im locked out for 24hrs It seems.

They need to be handing out beta codes with pre orders. Its seems almost criminal to deprive people of LBP.

+ Show (6) more repliesLast reply 3311d ago
Imallvol73311d ago

This is crazy. I bet they could sell these. People would wait for them outside for Christmas gifts, lol.

Relin3311d ago

What they really need to do is make a line of Sackboy dolls and sell them in a bundle with a copy of the game. People would buy a copy even if they didn't have a PS3.

cain1413311d ago

@ 2.1

Sad thing is you are probably right...

I really want to play this. Need to go find a friend with a PS3...

Ice2ms3311d ago

I swear if IGN get it within the next hour they will crash defo. There is loads of people waiting on forums which I am refreshing

cain1413311d ago

Yeah the demand for these key's is nuts...

cain1413311d ago

I would not go as far as to say that this game would kill the 360. It will definitely help the PS3...

chaosatom3311d ago (Edited 3311d ago )

i think sackboy has the ability to compete against both Wii and 360 and take a chunk of market share.

Voozi3311d ago

I guess that's one way to build even more hype lol

Show all comments (57)
The story is too old to be commented.