Top
480°

More LittleBigPlanet Beta codes from Gamover

Gameover: "To try your luck, send a email to gameover@mail.sapo.pt, the following sentence as Subject: "I want to play Little Big Planet." Simple, fast and efficient.

For every ten mails received will be delivered one of the ninety access codes. But note that there is no point sending more than one e-mail! Only to the first e-mail they send."

Edit: Many people think they are out of codes but this is not true. The majority of translators will say that word in Portugese (Sem Mais) means without more. It's like someone in America saying "without further ado...begin and good luck"

Read Full Story >>
translate.google.com
The story is too old to be commented.
jwatt3251d ago

yea it says no more codes.

Hershy9993251d ago

The majority of translators will say that word in Portugese (Sem Mais) means without more. It's like someone in America saying "without further ado...begin and good luck"

Conan9973251d ago (Edited 3251d ago )

hmm, has anyone got this to work? what time is it in brazil. i dont think theres anyone on the other side.

Edit: Ohh! i got a stupid singstar advertisement from play station underground. I DONT WANT singstar! LBP

jromao3250d ago

it have nothing to do with "no more betas".

And for every 10 emails received they will give one of that 90 beta keys.

Only portuguese email subject is valid "Quero jogar Little Big Planet" and this betas are open to anyone, portuguese or not.

PS. Portugal isn't Brazil, in Brazil they speak portuguese.

+ Show (1) more replyLast reply 3250d ago
Marceles3251d ago

lol...I wonder how many actually sent "I want to play Little Big Planet" instead of "Quero jogar Little Big Planet", looks like it's over anyway :(

qwertyuiopasdfghjkl3251d ago

I noticed that too, so I sent in "Quero jogar Little Big Planet!!!" as my subject and body to the email.

Rofflecopter3250d ago

oops haha! guess no lbp for me :(

Voozi3251d ago (Edited 3251d ago )

I sent an email in for the heck of it...hope I get a code lol, noone here wouldn't have a spare would they? Or already do have it and wouldn't mind if I downloaded it from their download list? XD

Hershy9993251d ago

Most people who tried said that they could download the beta by gamesharing but it wouldn't let them play. It's probably locked to the PS3 or account you download it on.

Voozi3251d ago

Oh I see, damn well then...disregard that part then haha

god_o_war3251d ago

gave it ago anyways man im am soooooo kicking my self for not being on the comp at the time it was announced i usually am on damn cod4 and their double xp week they new most ppl wold be on cod4 sothey released it quietly X.X bastards lol

mrkeith3251d ago

I hope i didnt have to put the quotes and the period at the end of the sentence or else i screwed up! :(

Show all comments (29)
The story is too old to be commented.