Top
210°

Ghostbusters to be "put out to tender": source

Speaking under conditions of anonymity, a UK source familiar with the situation surrounding the Activision Blizzard merger has confirmed that Ghostbusters has not been canned, and is to be put out to tender.

Read Full Story >>
videogaming247.com
The story is too old to be commented.
whateva3400d ago

what does that even mean? lol

SonyBoi3400d ago

are they making a ghostbuster's game

SpecialSauce3400d ago (Edited 3400d ago )

....................no one knows

Sir_Ken_Kutaragi3400d ago (Edited 3400d ago )

...GHOSTBUSTERS!!!...
...Er maybe not!!! ;-D

'I ain't afraid of no ghosts, I ain't afraid of no xBox 360!!!' ;-D

Strife Lives3400d ago

teams or dev teams or other studios will bid to complete the game.they need to show,maybe via tech demo,with music or storyboard that they can finish the game at the desired standard. The team thats making Silent Hill 5 had to do the same.

micro_invader3400d ago

Hmm, that sounds about right. I hope it gets passed on to an able developer who can finish it off properly.

uie4rhig3399d ago

thx for the explanation ..

meh then i think the Sony should complete it, since it is being lead developed on the PS3..

meh anything would be fine as long as it comes, it looks fun :)

Elginer3399d ago

buy this game up. You buy everything else, do it!

Show all comments (20)
The story is too old to be commented.