Top
140°

Plants vs Zombies Characters Are Invading All the Games

Not content with their own world, the characters of Plants vs Zombies are making their way to other franchises.

Read Full Story >>
twinfinite.net
The story is too old to be commented.
Septic1151d ago

Hehe these are wicked.

GigawattConduit1151d ago (Edited 1151d ago )

I'd love for the PvZ characters to be a skin in Mirror's Edge, or some kinda Far Cry 3 Blood Dragon type DLC post release.

3-4-51151d ago

Cant' wait to play Plants vs Zombies 2.

It's the shooter I want to play the most...even more than Battlefront.

Kurisu1151d ago

Haha, this is pretty clever marketing!

idsanty1151d ago

Omg, I love this so much.

jmc88881151d ago

Can't wait for #2.

The first one rocks, and I love getting 40-50-60-70 kills on a Gardens N Graveyards map as a Football Star or Fire Chomper.

iSuperSaiyanGod1151d ago

My highest is 67 & I've hit that mark multiple times .i don't get how some people hit the 90 mark or even 80 lol . I'm really really good lol it makes me so mad watching YouTube let's plays lol . It's just not possible I can't believe it lmao

Perjoss1151d ago

Does the first game have any single player modes at all, maybe some kind of horde mode or bot match type of thing?

Skate-AK1151d ago

It has a horde mode you can privately play by yourself but you still have to have an online connection.