Top
The story is too old to be commented.
chaosatom2909d ago (Edited 2909d ago )

Sign him up for the Movie already!!!

sonarus2909d ago

lol old snake movie would probably have to be done by a young guy dressed to look old.

On topic of MGS. MGO is wicked fun...but only when you are winning:(

rickjames2909d ago

i just got done playing mgo... it sucks

Jink2908d ago

I too think it kind of sucks, but that's only because in MGO you can't go Rambo on everyone, if you don't have team is no fun, but with team it could be fun, anyway I like LostPlanet better, don't care for disagrees, but the aiming in LostPlanet is better IMO.

dantesparda2908d ago (Edited 2908d ago )

That is to funny, comedy! But yeah i agree that MGO sucks if you cant play/suck at it and is good if you can. First day i played i didnt like it, third day i understood it better, and now think it's mad good.

ThanatosDMC2908d ago

HAHAHHAHAHA... damn, that was funny!

Gondee2908d ago

Who dosnt want the nick name solid snake =)

+ Show (4) more repliesLast reply 2908d ago
NO_PUDding2909d ago

Oh christ, I would have kept that to myself.

Expect a GamesRadar Top 7 Old Snake lookalikes next week......

Ugh.

Angelitos2909d ago (Edited 2909d ago )

Poor Xbots

Poor Xbots, they dont undertsand the feeling we have for this snake resemblence thanks to them sticking to their fixme dvd player.

Poor Xbots

Surfman2909d ago

hahaha man, you are gonna lose all your bubbles, but at least its funny lol