Top
240°

PS4 Exclusive The Order: 1886 Gets New and Fantastic Gameplay Screenshots

Sony Computer Entertainment released a new batch of screenshots of the upcoming PS4 exclusive The Order: 1886.

Read Full Story >>
dualshockers.com
The story is too old to be commented.
Eonjay1106d ago

This game is gonna be a hit. It looks superb.

GMR_PR1106d ago

PS4 graphical showcase right here. This looks like its gonna set some benchmarks.

hay1106d ago

This is surely the sweetest looking killfest so far. I do have a weird feeling this will be Killzone 2 all over again, good visuals with really good gameplay.

DigitalRaptor1106d ago (Edited 1106d ago )

It's good to see people being realistic about this game.

The game does look superb, but it's gonna get slated by idiots who have different expectations about the game than it was ever going to provide. Since when does every game have to re-invent the wheel to be worthy of playing? The story/background looks amazing, and it looks like a perfectly great third person shooter mechanically. The Lycan combat scene looked fantastic.

Next-gen visuals it has, but there's NO SUCH THING as next-gen gameplay, so I wish people would quite trying to hate on it for that. To this very day I see people still hating on it for not having co-op or multiplayer, when that is just beating a dead horse.

SardoNumspa1106d ago

"so I wish people would quite trying to hate on it for that"

You're asking Xbots to stop being Xbots.

Not going to happen.

Relientk771106d ago

This game is sick

only a couple months away

Xbox_Z_best1106d ago

Amazing. Simply amazing.
Loving the tears o the haters so far.
Good job sony.

NegativeCreep4271106d ago (Edited 1106d ago )

Buh Buh Buh it isn't original, it doesn't look innovative enough...*leaves this article to go to a Drawn to Death article to disagree and downplay Drawn to Death*

LOL. Some "people" (i.e. PS4 detractors) can never be satisfied.

Edit @ Blackleg-sanji

A lot of MS sycophants on damage-control. That is the reason for it all.

Blackleg-sanji1106d ago

Yea seriously whats going on with this site lately it was always bad but where did all the hige sony hate on every article come from

Xbox_Z_best1106d ago (Edited 1106d ago )

@blackleg

Actually these salty xbox trolls are aware that they ain't got shit for early 2015 so they are jealous and are going bonkers.
So happy to get rid of xbone, loving my new ps4. :)

Blackleg-sanji1106d ago (Edited 1106d ago )

Yea ive been poking around the psx articles every single good comment has tons of disagrees i dont wanna habe to leave this place to its like u cant discuss anything with gamers anymore

Edit: @Xbox_Z_best welcome to ps nation ill send u a message for my psn if u want we can game together

Pintheshadows1106d ago

This game is incredibly good looking.

Genuine-User1106d ago

I can't t wait to play this next year!

Show all comments (23)
The story is too old to be commented.