260°
Submitted by incognito248 51d ago | image

GTA 5 PC HD CJ Fanmade Face Model Looks Stunning

Artist imagines CJ in his forties with HD fact model. (Grand Theft Auto V, PC)

Delsin_Rowe  +   51d ago
Awesome, hope CJ come back in GTAV
DonDon  +   51d ago
Damn he looks more like 55 in that pic. I guess all the stress of gangbangin had a toll on CJ's wrinkles.
He will be , on PC one way or another :P
KwietStorm  +   51d ago
Damn he's one ugly mofo lol
DonDon  +   51d ago
Gta tends to have ugly characters that give it a rugged crime noir type of look. With the exceptions of Michael (gta 5) and possibly Vercetti (Vice City) they have always looked average at best. Makes it feel more real I guess. If they ever make a female protagonist, I hope she looks average, so they focus on her criminal career and not on sex (kind of like the slightly overweight spanish lady in GTA 4 with the braids).
#2.1 (Edited 51d ago ) | Agree(3) | Disagree(0) | Report | Reply
ABizzel1  +   51d ago
Please find another word beyond "stunning" and please use words that perfectly describe what we're looking at, because this model is far from "stunning". It's definitely a generation leap, but not "stunning".
#3 (Edited 51d ago ) | Agree(1) | Disagree(10) | Report | Reply
DonDon  +   51d ago
Relax, what are you getting worked up about? It's not that serious. Look, the sun is shinning outside. Have a walk. Life awaits beyond n4g.
#3.1 (Edited 51d ago ) | Agree(8) | Disagree(1) | Report | Reply
HaveSumNuts  +   51d ago
"All you had to do was follow the damn train CJ"
NarooN  +   51d ago
I hated that fat bastard Big Smoke right then and there.

All you had to do was NOT SUCK ASS AT AIMING, BIG SMOKE! Lost count of how many times I had to restart that mission because Smoke couldn't hit shit.
HaveSumNuts  +   51d ago
Not to mention having to drive his fat ass on a small dirt bike was so convinient.
SUCKxITxEZ  +   50d ago
They should have just made it another scripted chase scene and let you ride on the back, that was way more fun, imo.
Disagree  +   51d ago
looks cool
Dehnus  +   51d ago
No Vice City remake = No Buy for me.
iNFAMOUZ1  +   44d ago
good dont buy gta 5, in fact dont buy any future gta either, how's that sound
Dehnus  +   44d ago
I won't! I have a PC with plenty of games to play that do have humour rather than "OMG REALISM!".
AnimeAvenger  +   51d ago
You a busta CJ. Straight busta!
SuperBlur  +   51d ago
the disagree is from someone who does not get the reference !

+1 from me 'esé!
NarooN  +   50d ago
You can't stop me, you busta Carl!
Nafon  +   51d ago
Not that I could do this, but the face is a bit too skinny and he does look too old.
SuperBlur  +   51d ago
GTA SA take place in 1992

CJ is 24 at the time the story take place

now a CJ in a GTA V universe would be about 45/46 and probably look that way
DARK_SOLDIER101  +   50d ago
THE real NextGen is coming
ATi_Elite  +   50d ago
The mods on gtav pc are gonna be tremendous.

Im not gonna play gtav until they release an icenhancer mod for it.

Cant see myslef playing gtav vanilla when gtaiv with icenhancer looks better than gtav

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
30°

Destiny Review | Lead Example

17m ago - Destiny is likely the most anticipated game to come out of Bungie Studios since Halo 3. No longer... | Xbox 360
30°

Are Graphics or Gameplay More Important in MMOs?

42m ago - Whenever an upcoming mmorpg is being touted, the developers usually hype certain aspects of the g... | Industry
30°

Final Fantasy 8 review | Takuchat

42m ago - Takuchat: "Another day, another Final Fantasy review. This time I’m reviewing the controversial F... | PSP
30°

Super Smash Bros 3DS Preview | Blast Process

42m ago - "The upcoming 3DS version is the first handheld Smash Bros. Boasting the same roster of character... | 3DS
Ad

Win a Titan One from N4G and ConsoleTuner!

Now - We're giving away three Titan Ones from ConsoleTuner (original inventors of the Cronus and CronusMAX)! | Promoted post
20°

Hyperdimension Neptunia Rebirth Review | Games Fiends

42m ago - GamesFiend's Jo takes a look at Hyperdimension Neptunia Rebirth on the PS Vita. | PS Vita
Related content from friends