Try our new beta!Click here
70°
Submitted by antbolton89 615d ago | video

E3 2013 in 3 Minutes

A little hazy on all the madness from last year's show? Here's a quick recap to bring you up to speed (E3, EA, Microsoft, Nintendo, PS Vita, PS3, PS4, Sony, Ubisoft, Wii U, Xbox 360, Xbox One)

Attached Video
Geobros  +   616d ago
One of the worst E3 of all time, so so boring.
WeAreLegion  +   615d ago
I won't hit disagree, but I'd like to know why you think that.
Sevir  +   615d ago
E3 last year was exciting! One of the best in many years
Illusive_Man  +   615d ago
Microsoft had better games.

Sony had PR.

Nintendo.....
mrpsychoticstalker  +   615d ago
yup, overshadow.
DanaBlack  +   615d ago
DRM DA BESS
#4 (Edited 615d ago ) | Agree(1) | Disagree(2) | Report | Reply
Sony systematically destroyed everything that breathed at least years E3.
ovnipc  +   615d ago
Like sony said "ms won the games we won the people". But looks like this E3 will be a different story, I want or better I need to be wow at this E3 MS has to come out strong from the get go no TV BS, maybe 10 min of old crap and TV and apps the rest focus on new ips and all about games.
ats1992  +   615d ago
Microsoft didnt even talk about TV at last years E3 it was nothing but games. Everyone seems to get the xbox one reveal confused with last years E3.
#5.1.1 (Edited 615d ago ) | Agree(2) | Disagree(0) | Report
XiSasukeUchiha  +   612d ago
Kakashi hmm what about the DRM fiasco and the $500 price tag that made everyone pissed off!
PurpHerbison  +   615d ago
All I remember from E3 2013 is, "Sports, sports, sports, sports, sports, sports, sports, television."
ats1992  +   615d ago
I don't know what you were watching all i remember is games, games, and more games.
#6.1 (Edited 615d ago ) | Agree(3) | Disagree(2) | Report | Reply
BiggCMan  +   615d ago
Ha, you're funny....cuz that was actually the Xbox event in May last year that revealed the Xbox One, not E3.
PurpHerbison  +   615d ago
Fair enough... yet it is still all I remember, lol. That didn't change.

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
40°

Otome Title ‘Beastmaster and Prince’ Launches on Kickstarter

36m ago - Hardcore Gamer: Just yesterday, the Otomate World Facebook was promoting an upcoming Kickstarter... | PC
40°

Kuru Kuru Kururin Coming to Wii U Virtual Console

1h ago - Kuru Kuru Kururin was one of the GBA’s best action-puzzle games – and it went completely under th... | Wii U
Ad

Gran Turismo SPORT Beta Testing Begins early 2016

Now - Start tracking GTS with Releases.com's release date alert service and be notified when the GTS beta launches. | Promoted post
40°

These Are the Most Amazing 6 Fallout 4 Mods Made Without the Creation Kit

1h ago - Tired of plain old vanilla Fallout 4? These mods will take you to the next level. | PC
40°

Shagadelic British Update Comes to World of Tanks, Yeah, Baby, Yeah

1h ago - Is Great Britain your bag, baby? Then you’ll be happy to know that Wargaming today announced the... | PS4
40°

XCOM 2 Review - PC Invasion

9h ago - PC Invasion has saved the world and watched it burn in XCOM 2. This is their verdict on XCOM 2 | PC