250°
Submitted by Pozzle 340d ago | video

Ever wondered what the schoolgirl from Kill Bill is up to these days? She stars in game commercials

Chiaki Kuriyama, the beautiful actress who played Gogo Yubari in Kill Bill, is now starring in a new Puyo Puyo Quest commercial, and it’s weird. (Android, Chiaki Kuriyama, iPad, iPhone, Puyo Puyo!! Quest)

Attached Video
jujubee88  +   341d ago
Those connect four games on touch screens can be addicting. Also she's beautiful! ^_^
jc48573  +   341d ago
Didn't Sega also use her likeness for Nightshade?
Inception  +   339d ago
You mean Yakuza: Dead Souls. Hibana a bit looks like her, but in Yakuza Sega did hired her for her voices and motion capture as Misuzu Asagi.
Septic  +   341d ago
Lol wtf is going on at 0:26
randomass171  +   341d ago
Err... I think it was a crying schoolgirl.
Septic  +   341d ago
Lol but that shot is so random. Ah Japan....I love thee
randomass171  +   341d ago
Haha, random is how the Japanese do sometimes. You ever see the Japanese Luigi ad where Peach screams in horror at the sight of Luigi? It's quite a watch.
Septic  +   340d ago
Nah I haven't mate. Youd think after watching some messed up anime I wouldn't be surprised anymore but damn...they somehow always manage it.
randomass171  +   340d ago
Well here you go. Enjoy all of its obscure glory.

https://www.youtube.com/wat...
maniacmayhem  +   340d ago
I wonder if the Japanese think our commercials are strange?
randomass171  +   340d ago
Ain't that the million dollar question right there lol.
jambola  +   340d ago
I can finally sleep at night now that i know this
dodgemoose  +   340d ago
Ever wondered what the schoolgirl from Kill Bill is up to these days?

No.
BABY-JEDI  +   340d ago
I personally think that Chiaki deserves an academy award for this acting. Considering she is being so enthused with such a dull game (which is clearly acting) as well as being so variable character driven ( different costumes & hairdoes with various facial expressions). Truly this is an original artist in her element.
; )
TM333  +   339d ago
She was so badass in Kill Bill. Now I'm wondering why I never wondered what she's been doing all this time.
Skate-AK  +   339d ago
Haha. That's pretty random.
wannabe gamer  +   339d ago
she isnt as good looking now as back then.
Inception  +   339d ago
Well, this year she will be 30. So of course she's not good looking like 11 years ago.
Pozzle  +   339d ago
Aww, I think she still looks really pretty. :O
Hicken  +   339d ago
Still cute to me.
DivineAssault  +   339d ago
Id do her in a heartbeat.. "Hiiiiiiii!" "Bingo!"
Inception  +   339d ago
People knew her most from Kill Bill, but before that i already knew her from Ju-on and Battle Royale.

For Battle Royale, the movie really awesome even though Chiaki not the main actress. But she's badass in there. Even hollywood copied the movie and make their own version called The Hunger Games.
rebeljoe14  +   339d ago
Battle Royale was my first time seeing her, and then Kill Bill. She is hot though
pyramidshead  +   339d ago
lol I love Japan. So random.

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories

Lucas Announced for Super Smash Bros. on Wii U and 3DS

1m ago - Hardcore Gamer: Following several other Super Smash Bros. announcements, Nintendo today announced... | Wii U
10°

Spirits of Xanadu Review – Malfunction, disaster, and acceptance | Modvive

1m ago - Logan explains the trials and great story elements in Spirits of Xanadu, stating "Spirits of Xana... | PC
Ad

Battlefield Hardline (XB1) Review

Now - Ken checks out the latest in the Battlefield series. | Promoted post
30°

Splatoon Release Date and Inkling Amiibo Confirmed

1m ago - Just moments ago, Nintendo confirmed the release date for unique Wii U shooter Splatoon, while co... | Wii U
30°

Super Mario 64 Available for N64 Wii U VC After Direct for $9.99

1m ago - Looking to play some Super Mario 64 on the Wii U? After today's Direct, it will be available for... | Wii U
10°

Majora's Mask (2015) 3DS Review | FilmGamesEtc

7m ago - FilmGamesEtc - "Ever since the release of The Legend of Zelda Ocarina of Time (OoT) 3D in 2011, a... | 3DS