Try our new beta! Click here
Submitted by Pozzle 584d ago | video

Ever wondered what the schoolgirl from Kill Bill is up to these days? She stars in game commercials

Chiaki Kuriyama, the beautiful actress who played Gogo Yubari in Kill Bill, is now starring in a new Puyo Puyo Quest commercial, and it’s weird. (Android, Chiaki Kuriyama, iPad, iPhone, Puyo Puyo!! Quest)

Attached Video
jujubee88  +   585d ago
Those connect four games on touch screens can be addicting. Also she's beautiful! ^_^
jc48573  +   585d ago
Didn't Sega also use her likeness for Nightshade?
Inception  +   584d ago
You mean Yakuza: Dead Souls. Hibana a bit looks like her, but in Yakuza Sega did hired her for her voices and motion capture as Misuzu Asagi.
Septic  +   585d ago
Lol wtf is going on at 0:26
randomass171  +   585d ago
Err... I think it was a crying schoolgirl.
Septic  +   585d ago
Lol but that shot is so random. Ah Japan....I love thee
randomass171  +   585d ago
Haha, random is how the Japanese do sometimes. You ever see the Japanese Luigi ad where Peach screams in horror at the sight of Luigi? It's quite a watch.
Septic  +   585d ago
Nah I haven't mate. Youd think after watching some messed up anime I wouldn't be surprised anymore but damn...they somehow always manage it.
randomass171  +   584d ago
Well here you go. Enjoy all of its obscure glory.
maniacmayhem  +   584d ago
I wonder if the Japanese think our commercials are strange?
randomass171  +   584d ago
Ain't that the million dollar question right there lol.
jambola  +   584d ago
I can finally sleep at night now that i know this
dodgemoose  +   584d ago
Ever wondered what the schoolgirl from Kill Bill is up to these days?

BABY-JEDI  +   584d ago
I personally think that Chiaki deserves an academy award for this acting. Considering she is being so enthused with such a dull game (which is clearly acting) as well as being so variable character driven ( different costumes & hairdoes with various facial expressions). Truly this is an original artist in her element.
; )
TM333  +   584d ago
She was so badass in Kill Bill. Now I'm wondering why I never wondered what she's been doing all this time.
Skate-AK  +   584d ago
Haha. That's pretty random.
wannabe gamer  +   584d ago
she isnt as good looking now as back then.
Inception  +   584d ago
Well, this year she will be 30. So of course she's not good looking like 11 years ago.
Pozzle  +   583d ago
Aww, I think she still looks really pretty. :O
Hicken  +   583d ago
Still cute to me.
DivineAssault  +   584d ago
Id do her in a heartbeat.. "Hiiiiiiii!" "Bingo!"
Inception  +   584d ago
People knew her most from Kill Bill, but before that i already knew her from Ju-on and Battle Royale.

For Battle Royale, the movie really awesome even though Chiaki not the main actress. But she's badass in there. Even hollywood copied the movie and make their own version called The Hunger Games.
rebeljoe14  +   584d ago
Battle Royale was my first time seeing her, and then Kill Bill. She is hot though
pyramidshead  +   583d ago
lol I love Japan. So random.

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
New stories

Who Did Boston Better? Fallout 4 or Assassin’s Creed III

22m ago - GameZone: "2015’s Fallout 4 is not the first time we’ve seen a virtual Boston. Back in 2012, Ubis... | PC

NISA Announce Stranger of Sword City Limited Edition

46m ago - Just last month, NIS America announced the intriguing release of PS Vita exclusive, Stranger of S... | PS Vita

Blu-ray And DVD Highlights for November 2015

Now - With the spooky month of October all but ritualistically murdered and buried in a haunted house sitting a top an ancient Indian burial ground under... | Promoted post

Where the Hell is Breath of Fire?

46m ago - In many ways, the Breath of Fire series is the quintessential JRPG. When detractors of the genre... | PS2

Exist Archive ‘Miwakawa Ranze’ character introduction trailer

47m ago - Famitsu has published the latest in its series of character introduction trailers for Spike Chuns... | PS4

Nintendo Account service launched in Japan

48m ago - Nintendo has launched its Nintendo Account service, first detailed in October, in Japan. | Wii U