Top
160°

Media Create hardware sales (1/13 – 1/19)

Media Create has published the latest hardware sales from Japan.

Read Full Story >>
nintendoeverything.com
The story is too old to be commented.
Neonridr980d ago

Everything is down again.. must be a slow week in Japan with no new releases..

abzdine980d ago

True..
even....360..went down this week! is it because it sold 0?

Yep980d ago (Edited 980d ago )

Nah, typo on nintendoeverything's part. It sold 273

Geobros979d ago

LOL!!!!! I didn't realize that xbox is not in the list till I saw your post.....+1!!!

insomnium2979d ago

Vita is actually quite popular in Japan? Isn't that kinda great?

DarkHeroZX979d ago

Holidays are over, Japan is just waiting on the PS4 and big launches for all the consoles.

MasterCornholio979d ago

Thats when the bomb drops. I wonder how many they will sell in the first 24 hours?

Geobros979d ago

Nothing special...all down....

FamilyGuy979d ago

Crazy to see that PS4s aren't for sale yet in Japan, I wonder how much they'd be willing to pay for imports? That is, if I could actually snag a PS4 from a store before they sold out in order to attempt an international sale lol.

KevinCubes979d ago

Damn the vita sold more than Nintendo's next gen console WiiUmad.

DarkHeroZX979d ago

There is no need for that. The Vita has finally found success at home but its still gonna be an uphill battle. Remember the Vita is completing against the 3DS not the Wii U. But here's to hoping the Wii U turns things around. I'd rather it be Nintendo and Sony taking over the industry rather then MS and Sony.