350°
Submitted by typoknight 385d ago | news

CES 2014: Shaq Confirms Shaq Fu 2 “Coming Soon”

Shaquille O’Neal confirms that Shaq Fu 2 is “coming soon” in an exclusive interview with GamerFitNation at this year’s Consumer Electronics Show in Las Vegas. (CES 2014, Next-Gen, Shaq Fu, Shaquille O'Neal)

Attached Video
« 1 2 »
pwnsause_returns  +   385d ago
oh Hell Nah...
BLACKBIBLE  +   385d ago
Lmao^^ "Oh Hell Nah!"
Eonjay  +   385d ago
It will sell millions
xHeavYx  +   385d ago
I'm calling it now, GOTY
XisThatKid  +   385d ago
I will be #164,598 on the million list^
Dee_91  +   385d ago
definitely buying it if he wasnt joking lol
MRMagoo123  +   385d ago
bet its better than titanfall lol ;)
SilentNegotiator  +   385d ago
It'll sell well on brand recognition and novelty alone. Don't see why they wouldn't, from a business standpoint.
3-4-5  +   385d ago
Cory in the House just got some major competition for GOTY.
Redinfamy  +   385d ago
Well this is what we asked for, harder games lol. Difficulty level = Ultra God mode impossibe
JohnnyTower  +   385d ago
"I don't want to live on this planet anymore." I think Farnsworth said it best. What a world where this game is actually being produced. Its about 15-odd years too late.
#3 (Edited 385d ago ) | Agree(9) | Disagree(3) | Report | Reply
BLACKBIBLE  +   385d ago
Lmao!!!!! Funniest comment ever!
Dee_91  +   385d ago
haha
I think we need games like this
bring back that nostalgia
SpiralTear  +   385d ago
Well...uh...he did say it...
nope111  +   385d ago
Fuck yes! with Kobe Bryant as the last boss.
DragonKnight  +   385d ago
If that's case, then they have to play that rap that Shaq made to Kobe as the victory song.
Redinfamy  +   385d ago
Haha .. then at the end of beating it he yells tell me how my ass taste
Back-to-Back  +   385d ago
and the kick is you can never beat Kobe.

#BlackMamba
DragonKnight  +   385d ago
Someone just had to push it, they just had to divide by zero to see what kind of messed up result would occur. Well thanks a lot people, Shaq Fu 2 is happening. I hope you're happy, you just destroyed existence as we know it.
BLACKBIBLE  +   385d ago
I'm this is the winner for best comment now lmfao!
Rockefellow  +   385d ago
Your comments on N4G are as well-written as the borderline incoherent articles on this laughable site Gamerfitnation... That is to say, wholly imbecilic and utterly inept. What a sad example of "gaming journalism."
iceman06  +   385d ago
Is THIS what happens when the streams are crossed!?!? LOL Yeah, what's next? Kaazaam 2 Electric Boogaloo!?!?
metaltales49  +   385d ago
I would buy anything with Electric Boogallo in the title.
r21  +   385d ago
Oooooh, we just got a Game of the forever just announced folks!
TRGMatt  +   385d ago
lol I am surprisingly pleased at this news...if only for morbid curiosity.

Hey, Shaq Fu wasn't a TERRIBLE game.

EDIT: I am not 100% sure that Shaq was being real, there.
#8 (Edited 385d ago ) | Agree(8) | Disagree(3) | Report | Reply
nope111  +   385d ago
It was pretty bad dude, but not as bad as Superman 64, Big Rigs, and of course, DmC.
Eyeco  +   385d ago
You think DmC is on the level of Superman 64 and Big Rig's bad ? you clearly haven't played that many games, very few games come to those kinds of bad, ever heard of DDI ? they were like a modern day LJN that made crappy games on the Wii, notorious ones included Anubis II, Action Girls Racing and Ninja Bread Man, the worst game i've played in 10 years.
the_hitman3000  +   385d ago
@nope111

Get over the fact the game was a reboot. The game is not broken. And you know I may not have played the older ones but thanks to PS+ I'm enjoying this game. So DMC is not that bad.
ELCUCO  +   385d ago
EA would publish this.
azshorty2003  +   385d ago
With microtransactions
Trago1337  +   385d ago
I'd buy it. Unironically.
#10 (Edited 385d ago ) | Agree(5) | Disagree(1) | Report | Reply
Hicken  +   385d ago
For some reason, I feel like I would, too....

That scares me.
SlapHappyJesus  +   385d ago
Oh sweet baby me.
cyclindk  +   385d ago
Finally, any word on DLC? Map packs? DOUBLE XP!!! MRRAHAHAHHA COD COD COD!!!
ELpork  +   385d ago
Oh god why
Evilsnuggle  +   385d ago
From my hometown NEWARK NEW JERSEY = BRICK CITY
KillrateOmega  +   385d ago
Oh, for ****'s sake! REALLY?!
#16 (Edited 385d ago ) | Agree(2) | Disagree(0) | Report | Reply
thebudgetgamer  +   385d ago
Tomorrow, E.T. 2: More terestrial.
hoju69  +   385d ago
I'm still patiently awaiting Charles Barkley's Shut Up and Jam! Gaiden. Is that too much to ask for?
Smashbro29  +   385d ago
Can't wait. Maybe this time he'll get a dev that knows how to make fighting games. Then again Shaq was clearly messing the interviewer.
meday354  +   385d ago
What who tha said which what game who what shaq what game 2 coming when did who said fu will be out soon what tha fuck!
HappyWithOneBubble  +   385d ago
LOL yeah right
MagneticDeath2  +   385d ago
Xbone Kinect exclusive, tagline Now with even worse controlls.
PFFT  +   385d ago
Sony Ps4 Touch pad Exclusive. Tagline, you can click your mouse and touch your pad while kicking @$$ with Shaq. Enjoy Sony fanboy enjoy.
#22.1 (Edited 385d ago ) | Agree(0) | Disagree(3) | Report | Reply
nevin1  +   385d ago
I want Michael Jordan Chaos in the Windy City 2.
gpturbo81  +   385d ago
i think this first pile of garbage died on snes.
MASTER_RAIDEN  +   385d ago
Shaq is the greatest gaming troll of all time whether or not this is actually true.
mr233  +   385d ago
Oh joy. More vommitware.
nigelp520  +   385d ago
ಠ_ಠ
kingPoS  +   385d ago
Mabe it's an early April ffols joke?
.
.
Played it on the SNES: worse fighting game eVeR. It's like they ran out time and said f*** it, lets reuse the assets and somehow turn this mess into it a fighting game. lawl

Gateway M6706 2008
Ocsta  +   385d ago
Is it April 1st already? :O
Bobby Kotex  +   385d ago
I've been waiting for this sequel since I was a little kid, said no one ever.
« 1 2 »

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
10°

PAX South: Klaus is a Postmodern Piece of Fun | Hardcore Gamer

9m ago - At first glance, Klaus seems like a simple indie puzzle platformer with a few interesting element... | PS4
30°

5 Hearthstone cards that desperately need some help

9m ago - Here’s how Blizzard could improve some of Hearthstone’s most useless cards. | PC
20°

16Bit Assassins Episode 102: BenWa....

11m ago - Ladies and gentlement, the 16Bit crew is back with another excellent show. After last week’s Gawk... | PC
40°

PlayStation Silver Wired Stereo Headset and Limited Edition Glacier White Vertical Stand discounted

13m ago - PlayStation Silver Wired Stereo Headset, which supports for 7.1 Virtual Surround Sound on PS4 and... | PS3
Ad

Do You Suffer From Open World Fatigue?

Now - The open-world format has become prevalent, is it too much? | Promoted post
20°

'Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered' Review - My Kind of Nightmare

14m ago - TouchArcade: Celebrating its tenth anniversary, Quantic Dream’s Indigo Prophecy was recently rere... | iPhone