Titanfall: VGX 2013: Stryder World Premiere

This is what everyone has been waiting for! Behold the explosive new trailer featuring the Stryder Titan for one of 2014's most anticipated games.

Read Full Story >>
The story is too old to be commented.
lastofgen1055d ago (Edited 1055d ago )

I'm loving the various classes of titans.
Ton of diversity and I dig this one as I love being fast on the field.

and lol @ the title of the video- "I'm Gonna be This One."

M-M1055d ago

It reminds me of a mixture of Call Of Duty, Starhawk, and Virtual On lol.

mikeslemonade1055d ago

Seriously get your eyes check or actually be objective. Quantam Break stole the show with purely just graphics. And this is coming from a PS4 fan.

JodyCones1055d ago

Honestly i wasn't that impressed at all. I already have a PS4 and I'm saving up for a PC because there's a lot of games on PC coming out, and it's a great platform to be on if you're a "hardcore gamer". I'm just now starting to realize how great it is. New one's are coming out that I'm starting to recolonize such as Everquest Next. I'll get titanfall on PC if it turns out to be "that good". But, I'm not paying for two subscriptions a year for weaker hardware and a useless kinect. PS4 is the way to go, and will most likely have the best games in the long run.

Eonjay1055d ago

I would just like to see someone playing a level.

ShinMaster1055d ago (Edited 1055d ago )

Hello Game's "No Man's Sky" and that Naughty Dog moment stole the show.

@ mikeslemonade

If you wanna talk graphics, I think The Division and Witcher 3 looked better. Less reliance on heavy color-grading.

mikeslemonade1055d ago

Okay I admit Witcher 3 actually looks good. They're going for open world and the developer is not known for making the best graphics.

Division.. not even close. Go look at the textures espcially the tires on the cars and the water in the sewer.

Quantam Break has the advantage cause it's a more straight forward game and not open world.

JokesOnYou1055d ago (Edited 1055d ago )

That looked fun as hell. Damm I don't know where I'm going to find the time to play all these games...I work more and more these days.

frostypants1055d ago

Looks fun. Still not buying a One. Will get it for my 360.

BattleAxe1055d ago

I'll be getting this game on Origin for sure. This is the next big thing, along with Destiny.

abzdine1055d ago (Edited 1055d ago )

it looks shit, sorry!
can't feel the hype fanboys have.
is this 360 graphics?

malol1055d ago (Edited 1055d ago )

looks boring as shit.

BattleAxe1055d ago


You look boring and shit....just saying :D

nukeitall1055d ago

I think this might be my most anticipated game next year unless we get Quantum Break, Gears of War or Mass Effect next year.

I have a feeling Titanfalls gonna be next years GOTY.

+ Show (11) more repliesLast reply 1055d ago
dale_denton1055d ago

too be honest it looked boring, another cod ripoff with crap graphics.

UbiquitousClam1055d ago

Way to oversimplify there. Kudos!

Dewitt1055d ago

Somebody is very bitter. Looked fantastic, a lot of variety and excellent fluid gameplay.

ShinMaster1055d ago

It's not a COD rip off.

It's a COD mod.

RTheRebel1055d ago TrollingShow
Pope_Kaz_Hirai_II1055d ago

JokesOnYou + 1h ago
That looked fun as hell. Damm I don't know where I'm going to find the time to play all these games...I work more and more these days.

I troll and troll more these days...fixed.

On topic Titanfall may get it on pc its cod by EA

christocolus1055d ago


Then dont get it dude....its not being forced on anyone...the level of bias and hate from fbs is alarming and quite frankly pathetic.

hiredhelp1055d ago (Edited 1055d ago )

@dale denton
Another rip off dude the people who started respawn lead the first call of duty before it hit consoles broke groud with call of duty modern warfare.

Look this is simular to cod but its also a truely awsome mech wars witch i cannot wait why they make it feel more like cod idk maybe EA RESPAWN wanted put middle fingure up at activision.
I love a cod killer i really do its not hard to do eaither..
But rip off definatly not i hope in time EA does let ps4 also get to have chance this game they need too.
I got this locked in pre order for PC i cant wait.. Yes EA should made this for all platform lovers.

+ Show (4) more repliesLast reply 1055d ago
georgeenoob1055d ago (Edited 1055d ago )

Next-gen multiplayer is here! Unless you own a PS4 then you're stuck with CoD.

FriedGoat1055d ago

I think you mean last gen multiplayer, it's practically COD anyway. Will most likely pick it up on the PC if it lives up to the hype.

MrSwankSinatra1055d ago

sorry it's been here on PC your're late

ShinMaster1055d ago (Edited 1055d ago )

Next-gen multiplayer....playable on 360 LOL

Rowco1471055d ago

Just play it on pc or 360. Xbone doesnt have a big gfx leap for titanfall. Itll look similar on 360 as xbone

grassyknoll1055d ago

Or Destiny & Planetside 2.

LiinoMajire1055d ago ImmatureShow
abzdine1055d ago TrollingShow
levian1054d ago

Gotta say, I'll be getting a PS4 but I'll be jealous of this game. If XB1 gets a few more exclusives I like then I may be buying both.

Of course I could always play it on PC, but eh.. I'm not a fan of using WASD in a shooter.

+ Show (6) more repliesLast reply 1054d ago
Outside_ofthe_Box1055d ago

Stryder looks like it'll be the Tiatan that is used the most as it is the most agile. There's gonna be a lot of Stryder Ryders out there.

christocolus1055d ago

An awesome game indeed...

twinspectre1054d ago (Edited 1054d ago )

i dont get it , why people " sheeps" loves Mainstream games ? or better yet a Call of Duty clone with Mech ?
you should leave gaming if you buy a game because the masses loves it....
the disagree are not gamers with passion but gamers by trend

BuLLDoG9091054d ago

"Titanfall Stomps the VGX Even More With Awesome Gameplay" ??

LMAO, i watched that 3 hour bs last night, and apart from the Joel Banderas, and that indie space game(no mans sky), there was nothing. When they eventually showed some titalfall, it was just a shitty ingame introduction, cinematic of 2 new mechs. No proper gameplay footage.

+ Show (5) more repliesLast reply 1054d ago
Lalanana1055d ago

Titan Blew him right in the air! Wow!

lastofgen1055d ago

I was literally drinking some soda when that happened. That was the holy sh** moment for me in this trailer.
I can already see the machinima potential for the game.

P0werVR1055d ago


They've pretty much added diverse Titans when no one had expected it. Thought it was only going to be more gameply which would have been a plus, but great nonetheless. More unique gameplay added.

Why o why1055d ago

Its looking good. I'm hoping it delivers. Reminded me of virtua on plus starhawk plus a few others.

UbiquitousClam1055d ago

A lot better than the first trailer. More game play is always good!

Abriael1055d ago

Yeah, gameplay really looks good.

The_Infected1055d ago (Edited 1055d ago )

This is my type of Titan right here! I love the fast movement and agility. I'll take on that Ogre Titan any day! Lol

Bolts-N-Rays11091055d ago

I'm with you. That Titan was zipping around that map. Looks so much fun.

Swiggins1055d ago

Mobility is always good, but it looks like it can't take much punishment.

stuna11055d ago

This is a game where balance will have to be key!