1020°
Submitted by Abriael 571d ago | video

The Last of Us’ Joel Imitates Banderas To Celebrate Naughty Dog’s VGX Win as Studio of the Year

To celebrate Naughty Dog’s victory as studio of the year at the VGX 2013 a rather hilarious clip imitating Antonio Banderas from the film Assassins was showcased. (PS3, The Last Of Us)

Attached Video
Alternative Sources
« 1 2 »
Relientk77  +   571d ago | Well said
This was epic lol
Abriael  +   571d ago
Lol yeah, I'm still laughing. Keighley had teased some response video and I kind of imagined something like this.
ShinMaster  +   571d ago | Well said
Best moment during VGX lol
TomShoe  +   571d ago
NAUGHTY DOG

IM DONE
Blastoise  +   571d ago
My favourite part of the show.
#1.1.3 (Edited 571d ago ) | Agree(59) | Disagree(5) | Report
miyamoto  +   571d ago
Naughty Dog: Best developers of the planet Earth!
ZodTheRipper  +   570d ago
This and 'No Mans Sky' were my favourites :D
abzdine  +   570d ago
http://i.minus.com/iHcmnGP7...

After Shu, Joel!
hilarious
ColinZeal  +   570d ago
I lolled hard when I saw that - friggin epic!
-Foxtrot  +   571d ago
Sad when the best thing of the VGA's was a GIF
Lukas_Japonicus  +   571d ago
Don't forget No Mans Sky.
Abriael  +   571d ago
No Man's Sky looks really amazing.
I_am_Batman  +   571d ago
The few game announcements were pretty good. But other than that this show was probably one of the worst I've seen in my life. 3 hours of stupid jokes, some stoned rappers, horrible live music. After watching this show I'm not surprised that gamers have a bad reputation.
Plagasx  +   570d ago
and The Witcher 3...
isa_scout  +   570d ago
Yeah,No Mans Sky and The Witcher 3 looked amazing though. Damn why do I let Keighley troll me everytime though?
All in all it was a absolutely wretched show. McHale was a horrible pick as a co-host. You could actually tell that he made Geoff and devs like Tim a little uncomfortable.
Guess we'll just have to wait til E3 to see some more awesome game announcements and trailers.
starchild  +   570d ago
What? How? This was funny, but it was far from the best thing out of the show. Personally The Witcher 3 is far more exciting than anything else. Quantum Break also looked like a great game for the Xbox guys.
popup  +   570d ago
I thought Broken Age was awesome too.
nukeitall  +   570d ago
The best thing was Titanfalls and Quantum Break trailers for me. Cannot wait!

The akward hosts and setting of VGX though was off putting.
hulk_bash1987  +   571d ago
Definitely alot more subtle than this:

http://www.youtube.com/watc...

But just as funny and unexpected.
#1.3 (Edited 571d ago ) | Agree(16) | Disagree(2) | Report | Reply
listenkids  +   571d ago
Damn, I completely forgot about this video, so good.
Guwapo77  +   570d ago
No idea how I missed this video. LoL
Tainted Gene  +   570d ago
damn Drake lol
Insomnia_84  +   571d ago
Gets studio of the year...
doesn't get game of the year.

Pff the VGA's are so flawed. Only reason GTAV won was because it's a multiplatform game. Name the last game that won game of the year that was exclusive to the Playstation brand.....exactly!

Name the platform with the most goty exclusive games...exactly!
Majin-vegeta  +   571d ago
UC2 back in 2009.This is twice ND has got robbed of GOTY.

2011-Bugrim
2013-Gta v
Ninjakiwi  +   571d ago
Uncharted 3 won GOTY at VGA in 2011, so quite recently. but yeah it is still quite rare that a deserving PS game wins GOTY.

EDIT: somehow I mistook Gametrailers GOTY awards for VGA, they gave uncharted 3 GOTY not VGA
#1.4.2 (Edited 571d ago ) | Agree(3) | Disagree(7) | Report
spicelicka  +   570d ago
Stop crying. Omgg i'm a sony fanboy omg sony game didn't win GOTY omg the world is against sony.

You could say the same thing about Microsoft and Nintendo, walking dead won over Halo 4 and Mario bros last year.

Last of us is an amazing game, but I found GTA 5 to be more ambitious and bigger and better in scope. I'm still glad ND won studio of the year.

But grow the hell up, you really thing having the most exclusive games automatically wins you GOTY awards wtf? You do know PC as a platform has way more exclusives than Sony right? Dozens of F2P, indie, and under-advertised games get released for PC every year......exactly!
frostypants  +   570d ago
I am playing both TLoU and GTAV right now. TLoU is a work of art. GTAV is fun but it is more of the same and anyone who says otherwise is f*cking blind. This is like if The Departed lost an award to a Steven Seagal flick or something.
#1.4.4 (Edited 570d ago ) | Agree(19) | Disagree(5) | Report
alexkoepp  +   570d ago
If anything rockstar got robbed, they made the GOTY, yet the studio isn't studio of the year?
Tainted Gene  +   570d ago
this was sadly predicted months ago... http://www.memecenter.com/f...
frostypants  +   570d ago
@Tainted Gene, yeah, it was predictable. GTAV was supposed to be the greatest game ever, so everyone just accepted that it was, and ignored its obvious issues (mainly, that it is fundamentally the same freaking game as every GTA since GTA3). I refuse to believe that if there was a poll of those who actually played both GTAV and TLoU, than anything more than a tiny minority would claim that GTAV was a better game.
re2_apocalypse  +   570d ago
Most definitely the funniest and best thing that came out of the VGX show, lol
TruthInsider  +   570d ago
Does anybody know what Antonio Banderas actually thinks about this and why haven't Sony signed him up for ads?
sklorbit  +   570d ago
he was at the ps4 launch event in new york!
gpturbo81  +   570d ago
if this is your idea of "epic" were in fuckin trouble.
pyramidshead  +   571d ago
http://a.pomf.se/o4a6w.gif

Was brilliant haha, one of the highlights of the VGXs a long with No Man Sky and The Witcher, also Broken age. Rest was kinda meh. Joel McHale didn't give a fvck either and Geoff was losing it inside his mind. So so so bad, it turned out to be good.

http://i.minus.com/iHcmnGP7...
banderasception!
#2 (Edited 571d ago ) | Agree(18) | Disagree(0) | Report | Reply
MonChiChi  +   571d ago
The show was very disappointing, think next time I wont even waste my time.
cyguration  +   571d ago
It was cringe-worthy in an entertaining way. I was just going to see how much more destructive McHale would get, bringing absolute mind phukdom to Keighley.

The Dorito Pope looked like he was about to keel over.

I was loving it.
pyramidshead  +   570d ago
was such a bad mix and you could tell McHale was seeing how far he could go, Geoff was close to breaking his safe face I swear. The tension was one of the best things about the show!
Majin-vegeta  +   571d ago
One of the best if not best thing to come out of this lame show.
Starbucks_Fan  +   571d ago
Best part of the show
SkippyPaccino  +   571d ago
That won the internet tonight
alexkoepp  +   570d ago
I found bioshocks team trying to give acceptance speeches far more entertaining
e-p-ayeaH  +   571d ago
ok that was cool unlike the whole gta5 music concert.
#5 (Edited 571d ago ) | Agree(32) | Disagree(3) | Report | Reply
2pacalypsenow  +   571d ago
#5.1 (Edited 571d ago ) | Agree(8) | Disagree(0) | Report | Reply
Ben Dover  +   571d ago
Is it weird I really wanted the people performing that lame GTA5 concert to die on stage?
minimur12  +   571d ago
the 'artists' attempting to 'present' was so annoying. pathetic

'I LIKE CHEESE'
No.
brometheos  +   571d ago
Seriously they were like a bunch of 6 year olds
Gore-Content  +   571d ago
I'm very happy for Naughty Dog. Too bad The Last of Us didn't win GOTY, but at least Naughty Dog got some credits.
majiebeast  +   571d ago
They finaly got the Studio of the year, in 2009 they lost to Rocksteady and 2011 to Bugthesda. Which was biggest bs ever seeing as you need to make a game that actually works and Skyrim was shit on every platform performance wise and bug wise.
#6.1 (Edited 571d ago ) | Agree(15) | Disagree(2) | Report | Reply
spicelicka  +   570d ago
I played Skyrim all the way through and i barely had any problems with it. The insane amount of content, things to do, places to go, in a seamless open world was worth having a couple of little bugs, which would be inevitable with a game like that if you had common sense.
MrTrololo  +   570d ago
Skyrim was great on PC and with the amount of modding you can do with it. Your arguement is invalid
NarooN  +   570d ago
Yeah Skyrim was great on PC...after a billion patches and mods after the fact.

Don't see how people can try to downplay Bethestha's terribly-unoptimized engines like this, lol.
Corpser  +   571d ago
Funny video but Rockstar should have won
dafegamer  +   571d ago
lol no, hell I would even vote Bioshock Infinite higher than GTAV
#7.1 (Edited 571d ago ) | Agree(20) | Disagree(7) | Report | Reply
EdoubleD  +   571d ago
No, as if being more overrated isn't enough.
I love Rockstar as much as the next guy, but we all know that GTA V didn't deserve all the credit it got, well not in my opinion anyway.
kingmushroom  +   570d ago
GTA V was good but not Game of the year material a long shot.
lobocob  +   570d ago
really makes me question what you find GOTY material. Judging off your username, i feel like your criteria might be different than mine.
#7.3.1 (Edited 570d ago ) | Agree(1) | Disagree(8) | Report
lonewolfjedi  +   571d ago
amazing I keep replaying it and laughing lol
#8 (Edited 571d ago ) | Agree(11) | Disagree(1) | Report | Reply
Lionalliance  +   571d ago
LMAO! they sohuld put this as an emote in the multiplayer now.
bujasem_89  +   570d ago
emote?
GusBricker  +   571d ago
Sony does know Banderas dies at the end of the movie, right? lol
The_Sneauxman  +   571d ago
Its just a Gif dude.

Did you know that we all die /s
Benjammin25  +   570d ago
Lol
ThatEnglishDude  +   571d ago
One of the best things I've seen in a while! LMAO!
Stevino321  +   571d ago
This is why I love ND.
JonnyBigBoss  +   571d ago
SO. GOOD.
Lboogieskells  +   571d ago
Thanks to Naughty Dog my night wasn't a waste. This had me rolling ;D

sn¦ im sure Neogaf is loving this.
#14 (Edited 571d ago ) | Agree(15) | Disagree(0) | Report | Reply
CocoWolfie  +   571d ago
<3
dafegamer  +   571d ago
almost made me fall off my chair :lol
Just too epic
shaenoide  +   571d ago
Sony has shown... absolutly nothing at ALL... I'll never buy a PS4 for sure now for the next two I am damn sure
dafegamer  +   571d ago
are you really bringing the Sony has no games meme again? If you havent lived under a rock, You would know that bringing high quality exclusives games is sonys least problem. Cant say the same for MS though, given the track record
shaenoide  +   571d ago
C'mon i am a huge fan of the Playstation brand I know Sony have games but the point in buying know without any big exclusive for the next next year (at least)?
04soldier  +   570d ago
Infamous second son??
Majin-vegeta  +   571d ago
Look at i t this way.Come E3 we can most likely expect something from all there studios.But hey if you still wanna cry and not buy a PS4 that's fine.Just means someone else will get that PS4.
ABeastNamedTariq  +   571d ago
You'll never buy one? OH NO! OHHH NOOO! ALERT THE PRESSES! RANDOM DISGRUNTLED INTERNET USER REFUSES TO BUY A PRODUCT!
sin7279  +   570d ago
troll
AceBlazer13  +   571d ago
this show sucked so hard, can't say i blame joel for not giving to shits most of the time.
JackVagina  +   571d ago
This just proves they ARE studio of the year

NAUGHTY DOG FTW
The_Sneauxman  +   571d ago
I caught this right at the end of their acceptance immediately and started laughing soooo loud. Haha so unexpected
imt558  +   571d ago
EPIC
Grave  +   571d ago
I would have loved to see the video game Joel curb-stomp the host Joel in celebration.
Ethereal  +   571d ago
I about died. Greatest thing ever.
r21  +   571d ago
Only good thing bout that crapfest.
jjonez18  +   570d ago
So much win.
ps3vita4life  +   570d ago
Naughty Dog always knows how to make me smile :) Congrats on the award and thanks for giving something to laugh at during those three dreadful hours!!!!
Inception  +   570d ago
Well deserved for ND. But that Joel Banderas just made me chuckle.
kingmushroom  +   570d ago
ND studio of the year always.
Rodent85  +   570d ago
hahahahaha
Good-Smurf  +   570d ago
If it wasn't for Naughty Dog,VGX would be a complete shit and waste of time.
alexkoepp  +   570d ago
That is where you are wrong, what exactly did ND do to make that show not a waste of time?

3 hours I'll never get back...
« 1 2 »

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories

Rise of Incarnates Now Available Exclusively on Steam

30m ago - Rise of Incarnates, a new free-to-play 2v2 battle battle arena game by BANDAI NAMCO, launches tod... | PC
20°

Where was Kinect at E3?

1h ago - With HoloLens as Microsoft's hot new tech, we may end up with a glorified mic that accidentally p... | Xbox One
Ad

Go Mechanical

Now - WASD mechanical keyboards provide a superior typing experience over common rubber dome keyboards. | Promoted post
10°

Saint Seiya: Soldier's Soul for PS4/PS3/PC Gets New Screenshots Showing Story Mode and Saints

1h ago - Bandai Namco released today a large batch of screenshots of Saint Seiya: Soldier’s Soul, coming t... | PC

Wolfenstein H.U.N.T.

1h ago - Michael and Ryan finish off Wolfenstein: The Old Blood in this episode of HUNT. Who will scoop up... | PC