Top
The story is too old to be commented.
alien6261054d ago

better unboxing than microsoft. no need to have a guy talking while unboxing

jujubee881054d ago

@yosp isn't much of a mouth piece. He's just a master of gaming creation and knowledge.

Eonjay1054d ago (Edited 1054d ago )

Yoshida is a PR machine.

Its cool being able to get the info straight from SCE's President of Worldwide Studios.

WhiteDynamite1054d ago

@alien626

Just mute him like I did.

Back on topic, what the hell is with the gloves? That's just creepy.

Sitdown1054d ago (Edited 1054d ago )

Haha....new low; battling/comparing unboxing videos.

The gloves were not so much creepy, but confused on why brown gloves.

guitarded771054d ago

Every day, the wait gets a little worse. By the time we're counting down hours, I'll have pulled all my hair out.

Boody-Bandit1054d ago

My soon to be slanted sleek sexy black precious!

Say it with me,
"4 MORE DAYS!"

AlexanderNevermind1054d ago

OK this is torture at this point. Just get us to the 15th already!!!

nmeyers1054d ago

Veterans day tomorrow, so I will only have 3 days of school this week, than the gaming begins!!!!

PLASTICA-MAN1053d ago

Don't worry Mr Yoshida San, I'll handle my PS4 with even softer gloves ;)

+ Show (8) more repliesLast reply 1053d ago
Blaze9291054d ago

Awesome. Now let's get that in-depth UI walkthrough of the latest build.

Bathyj1054d ago

I choose to take that at face value.

hello121054d ago

Microsoft did their unboxing months ago. Is not about time Sony fans see the PS4 UI and how it works.

This isn't trolling i am genuinely interested and think Sony fans should be demanding it. Like X box fans demanded Microsoft show us their UI, which they have now in three separate official videos.

-Alpha1054d ago

At this point, I want to discover it for myself...even though I'll probably watch any leaked footage.

Boody-Bandit1053d ago (Edited 1053d ago )

Resolution and game performance doesn't matter. The UI is what counts. /s

+ Show (1) more replyLast reply 1053d ago
Bathyj1054d ago

If they ever reboot The Matrix Shu should be Neo.

Arai1054d ago

@ KNWS, UI video will be shown this week (it's Monday for me right now) according to Sid Shuman of PlayStation Blog.

Xsilver1054d ago (Edited 1054d ago )

Me when i saw Yoshida at the end http://www.everyjoe.com/wp-...

C-H-E-F1054d ago (Edited 1054d ago )

Ehh I want to watch, but I want to experience it on my own hmph. So, free bubbles to the first 5 (POSITIVE) comments lOl. sheeesh where's Thursday(midnight) at anyways? uugh all of these unboxing vids are killing me :(.

cell9891053d ago

Im a sucker for unboxing videos, Yoshida doing this with teh DaftPunk reference was awesome. I see youre going for midnight release, that can only mean youre not sleeping from Thursday morning when you wake up till probably late friday/saturday morning lol. I went through Amazon so I wont get my precious til Friday morning/afternoon depends what route my local UPS guy takes. Ill be awake all weekend tho, Ill sleep when Im done with KZSF campaign lol

C-H-E-F1053d ago

@cell989
You are 100% Correct getting all my sleep weds. and thursday evening LMFAO. (I have a remote computer programming job, allows me to work from home so uhhh yeah). I plan on knocking out my tasks for the week early haha. Idk what sleep is, i'm already an insomniac (no pun intended). I click on each one of these unboxing vids and have to fight it hahaha it hurts, the pain is so unbearable lol.

The_Villager1054d ago TrollingShowReplies(2)
Aleithian1054d ago

Yoshida for the MFing win!!!!!!!!!!!!

Greatness awaits indeed!

Mr Pumblechook1054d ago

It should have been Banderas.

Ju1054d ago

Oh no! Yosp was perfect! I had a great LOL.

1OddWorld1053d ago (Edited 1053d ago )

Would have been even better If they could have had Nathan Drake Unbox it.Which would have been the announcement of a New Uncharted. But Yosp will do for now :D

+ Show (7) more repliesLast reply 1053d ago
ABeastNamedTariq1054d ago (Edited 1054d ago )

I'm ready. Got Killzone already, just need a console to play it on. Greatness. It awaits for me. And a lot of others.

Just a few more days. (I have a countdown app on my phone just for this lol.)

EDIT: Lol at the gloves. Don't know why I find that so chuckle-worthy.

cell9891053d ago

the ultimate tease :( having KZSF, KNACK and a PS4 controller but no console to enjoy such greatness

Benjammin251054d ago

I know right? The PS4 ain't bad either. ;)