Top
660°

Ken Levine talks about "Elizabeth Porn"

From GamesReviews:

"It's been a topic of conversation since way before Bioshock Infinite hit shelves. There were clothes that showed off ample bosom, cosplayers who wanted to display every side of Elizabeth and even some people who wanted the protagonist to get together with the female lead - people we hope didn't actually finish the game. Ken Levine, creator of Bioshock, has noticed some of the raunchier stuff, and he has only one message: "please stop." "

Read Full Story >>
gamesreviews.com
The story is too old to be commented.
Muffins12231086d ago

"It's been a topic of conversation since way-" First time hearing this crap lol

matgrowcott1086d ago

You've honestly never heard people talk about Elizabeth in terms of her sexuality?

Bobby Kotex1086d ago

I guess that's a topic if you're a virgin or still living with your parents.

matgrowcott1086d ago

@Bobby

So you HAVE heard people talk about it?

Ashunderfire861086d ago

#Bobby Kotex

Shut up with your virgin nonsense!Just because he plays video games doesn't mean he is a virgin. If he still live with his parents, well so what. He could be going to college and working to make ends meet. Not everybody is filthy rich like you are. The economy is not good right now, and nowadays it is pretty expense to live on your own, especially if you just got layoff. But your probably a spoil rich boy who never had to experience this. So go ahead and be the fool that you are, calling everybody virgins like you know their business.

FamilyGuy1086d ago (Edited 1086d ago )

Yeah I never knew it was a big thing or heard anyone call her hot/sexy or anything till I came across some rule 34 gifs... and they're some of the best gifs I've seen of a PC model video game character (oddly specific because I done seen a lot).
I'm guessing the PC guys got her character model and were just able to do anything they wanted with it. There's a bunch of them so it's a big thing to someone. I was surprised as I didn't really think of her as a sexual character before they popped up. The Deviant Art stuff is no surprise, all characters get pornalized on there/in fan made drawings.

Someone definitely likes her a lot though lol

Dirtnapstor1086d ago

@ Bobby K

Sounds like you hit a nerve! LOL!

AbortMission1085d ago

I honestly pity people like Bobby who think that humping is the end all, be all of life.

Jockamo1085d ago

lotta white knights in this thread lol

Jovanian 1085d ago

@matgrowcott

Apply ice to alleviate that burn, Bobby

greatcrusader441085d ago

Thinking Kotex thought you meant that your personal social circles were talking about Elizabeths sexuality (which even if you did mean that the response was rude.)

But I remember there being many articles on N4G talking about it, before and after the game came out, and even remember Levine making a comment way back when about it. I'm assuming that is what you meant.

+ Show (6) more repliesLast reply 1085d ago
uttape9141086d ago SpamShow
Tctczach1086d ago

I'm sorry but talking about video games like this is just stupid. Kinda have to agree with Bobby. Except without the virgin and living with parents stuff. Just weird.

Cloudyday711085d ago

I didn't know anything about 'Bioshock Elizabeth porn'... I DO NOW!!!

The most intelligent one is a pic that rifts on the themes of the game featuring multiple Elizabeths engaged in a recreational activity!

Hayabusa 1171085d ago

Ok, I didn't really care about the existence of "Elizabeth porn" until you reminded me of the multiple Elizabeth thing...now I'm intrigued.

Edito1085d ago

It's my first time too, never heard of her in such way...

onyoursistersback1085d ago (Edited 1085d ago )

@ article,

I don't believe this guy, he must of done some deep and dirty digging research to support such clams!!!
Lol

Mr Tretton1085d ago (Edited 1085d ago )

My question is, where is the Elena Fischer porn?

Edit: Apparently there is a bit of it.

+ Show (4) more repliesLast reply 1085d ago
SpiralTear1086d ago

Probably the character in the story's thumbnail, but don't quote me on that.

Snookies121086d ago

"Probably the character in the story's thumbnail, but don't quote me on that."

You have been quoted, good sir.

AIndoria1085d ago

@Snookies12 It doesn't work like that....

"Probably the character in the story's thumbnail, but don't quote me on that." - PostMesmeric
There. FTFY.

axerated1085d ago

^^Quote of the day right there^^

MysticStrummer1086d ago

What did he expect? There's porn for many animated characters. Humans will be humans.

clearelite1086d ago (Edited 1086d ago )

I think Elizabeth is kinda hot and one of the reasons I'm looking forward to playing Bioshock Infinite.

FantasyStar1085d ago

You're going to regret putting that on-the-record.

LordSane1085d ago

At least he said truth.

clearelite1084d ago (Edited 1084d ago )

Don't tell me she is actually a tranny, a hentai robot, an alien, or something. Actually, I'll just wait and let it be a surprise. Or perhaps you are referring to me calling a video game lady "kinda hot". haha

pyramidshead1086d ago

lol someone convinced Ken to go to /gif/? insane! :P