130°
Submitted by TheArabGamer 492d ago | news

Here's our first teaser of Skyward Sword texture pack for Twilight Princess

A teaser has finally been revealed for the anticipated Skyward texture pack for Twilight Princess (The Legend of Zelda: Skyward Sword, The Legend of Zelda: Twilight Princess, Wii)

GenericNameHere  +   492d ago
Eww gross. Skyward Sword's artstyle DOES NOT match Twilight Princess'. Everything looked untextured. Leave the artstyles alone.
Summons75  +   492d ago
yeah I agree. SS was a perfect fit for the game, kinda fairytale esque with a realistic undertone. Twilight Princess was a dark and serious tone which is why that art style fits TP and only TP. The devs know what they are doing, they know very well artstyle goes a long way in setting the atmosphere with the game. The people who think they know better about this probably have never taken an art design class in their life. There is a reason why Zelda sells millions and draws in new players with every entry and it's because the devs know their trade and know how to make the best game they can.
allgamespc2012  +   492d ago
is that opinion or fact? cause if its opinion then fine, but if you are trying to make it a fact, then you should edit your post right away before i come kill you.
GenericNameHere  +   492d ago
Whoa whoa whoa! Killing people just for saying the artstyles only fit with the game it was meant on? And were you talking to me, Summons, or the both us?

You call yourself "allgamespc2012". Looking at the vid, you should instantly know the artstyle is HORRIBLE! Really muddy and untextured everything. However, I'm gonna give it the benefit of the doubt, and say it's just in its alpha form, still a long ways away from completion. And before you go killing anyone (I'll report you for threatening someone btw), yes, in my opinion, SS' artstyle does not match TP's tone and design at all.
allgamespc2012  +   492d ago
lol report for threat, ONLY AT N4G
GenericNameHere  +   492d ago
Lol report for threat, ONLY EVERYWHERE IN REAL LIFE

I take it you're some major BA who constantly looks death straight in the face? -_-

It's pretty stupid threatening to kill someone for not agreeing with you. Again, in my opinion, these two games should never clash artstyles. I just feel like Twilight Princess had such a dark mood, that if you were to change the grim artstyle to the more colorful and vibrant artstyle of SS, you'd be sending different and confused messages. You wouldn't want to turn the black and bleak Twilight Realm into sunny ol' Skyloft, right? But then again, I could be eating crow. Maybe the full texture pack could look beautiful, yet feel kinda grim at the same time. If this were the case, I'd happily take back everything I've said about this texture pack.
allgamespc2012  +   492d ago
u still talking son? i gave up on this a while ago, if you take internet threats that seriously we know where youre at, you must of cried when 9/11 happened
browngamer41  +   492d ago
You have some serious issues my man....
3-4-5  +   492d ago
really? They actually use colors instead of having everything be Yellow tinted.
andrewer  +   492d ago
WOW, too damn weird lol
DEATHxTHExKIDx  +   492d ago
Twilight Princess style was my favorite in the series.
kalebninja  +   492d ago
you guys gotta realize its not an official thing and its made by a single fan im sure if he got help it would look better but yea some things just look untextured while others look pretty good

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
20°

Amazon Christmas Deals 2014 Reloaded With Video Games Up To 75% Off

4m ago - Techtorial: Amazon reloaded its deals for gamers in time for Christmas Eve featuring titles with... | PC
20°

GameSpot's Most Anticipated Games of 2015

4m ago - GameSpot: 2014 was packed with some outstanding games, but even a cursory glance at some of the g... | Culture
10°

Games Like Prototype

7m ago - Check out this list of recommendations for more action-adventure games similar to the Prototype (... | PC
30°

Best of 2014 – Day Two: PS4, Xbox One, PC, Wii U

18m ago - Over the next ten days, Hardcore Gamer will be revealing its Best of 2014 Awards leading up to ou... | PC
Ad

Win a PS4!!

Now - Join us on Filmwatch to find out how you can win a free PS4 this holiday season! | Promoted post
10°

Shall we date? Wizardess Heart+ - Guide, Cheats and Strategy Tips

18m ago - Shall we date? Wizardess Heart+ Guide Cheats - Strategy Tips for Android iPhone Game The main st... | iPhone