390°
Submitted by Abriael 687d ago | news

Dead or Alive 5 Ultimate Japanese Collector’s Editions Put Breasts on Your Mouse Pad

Gone are the days in which Team Ninja mentioned the will to get past the sexualization of Dead or Alive‘s heroines. The saucy development team initially tried to stick to that decision, but the fans rioted and Team Ninja decided to give them exactly what they wanted…and then some.

Tecmo Koei published a few pictures and detailed the "rich" collectors editions the game will receive in Japan, and there are a few interesting goodies included. (Dead or Alive 5 Ultimate, PS3, Xbox 360)

nick309  +   687d ago
HowToMake your gf dump you.
Abriael  +   687d ago
If your girlfriend dumps you for this, you got deeper problems.
nick309  +   687d ago
Would you like to see your gf looking at practically naked men? Wouldnt you dump her? Self respect y'know , oh and my gf wouldnt like me to watch naked women even if its a game , she will consider it as cheating, so would i tbh.
#1.1.1 (Edited 687d ago ) | Agree(7) | Disagree(26) | Report
Abriael  +   687d ago
@nick309: if you're jaelous of "virtually naked men" made of pixels, yeah, you got problems.
nick309  +   687d ago
I was referring to vids of real people. Btw those "pixels" are modeled from real people.
Abriael  +   687d ago
@nick309: irrelevant. They're pixels. Nothing more than an artistic representation of the human body. It's no different than watching a painting of a naked girl/man. Do you keep your girlfriend out of museums too?
brodychet  +   687d ago
I came for the picture.
Conzul  +   687d ago
@brodychet

I came for the comments <3
ShinMaster  +   687d ago
@nick309
"even if it's a game, she will consider it as cheating"

Yeah.... I think that may be an issue of insecurity. My experience in this subject has been different.

Although mouse pad boobs are dumb.
#1.1.7 (Edited 687d ago ) | Agree(5) | Disagree(1) | Report
Bimkoblerutso  +   687d ago
I don't think it's a matter of her thinking you're cheating. I think it's more a matter of her...just thinking you're kind of pathetic for using a mouse pad with boobs on it....

Obviously we all gotta wank it every now and then, but this insistence on shoving sexuality into every crevice of the industry is actually indicative of deeper problems to begin with.
#1.1.8 (Edited 687d ago ) | Agree(1) | Disagree(1) | Report
badz149  +   687d ago
"I'm a Fighter" poster...
NO, you're a wh**e!
Abriael  +   687d ago
Girl's gotta eat...
#1.2.1 (Edited 687d ago ) | Agree(4) | Disagree(3) | Report
NihonjinChick  +   687d ago
"she will consider it as cheating, so would i tbh."

Then you have deeper problems in your relationship.

Playing games with fan service =/= cheating.

There has to be another human being involved in order for it to be considered cheating.
#1.3 (Edited 687d ago ) | Agree(11) | Disagree(1) | Report | Reply
CLOUD1983  +   687d ago
& what breasts ohohoho :P
j-blaze  +   687d ago
gotta love Japan
one of the best collector’s editions ever xD
Abriael  +   687d ago
Haha not sure about that, I guess it depends on what you're looking for :D
nikrel  +   687d ago
I love seashells, sweet mouse pads.
They should have added the soft gel into the breasts as a wrist pad....

peace!
Abriael  +   687d ago
Not sure what the material is, but it probably is soft lol. All mouse pads like that are :D
mydyingparadiselost  +   687d ago
They're 3d mouse pads, the article states that it's the kind made to support your face.. err wrist.
fudgenasty21  +   687d ago
im still holding out for a new volleyball game
Andreas-Sword  +   687d ago
wow..!!
the girl looks hot :D
Heavenly King  +   687d ago
the females in this game look really gorgeous :3
Losyak  +   687d ago
How do they...not slip out..? Never mind, I don't wanna know.
fsfsxii  +   687d ago
Here comes Crossing Eden. LOL
I know i said it many times but he's hilarious
MuhammadJA  +   687d ago
Horny virgin basement dwellers rejoice! This is the ultimate wet dream! XD
Obamanationn  +   687d ago
awesome game , best fighting game for me this year , ill defenitly grab Ultimate edition for $40 not spending that kinda money for a mousepad ... who the fk buys those things
d3nworth1  +   686d ago
I've tried a mousepad like that. They're surprisingly comfortable.
d3nworth1  +   686d ago
Guess I'm the only one that finds it wrong that there is a collector edition for a re release of a game thats only been out 9 months.
fsfsxii  +   686d ago
They recently released the Vita version lol
d3nworth1  +   686d ago
That's different. I dont really count releasing a game on another platform as a re-release. Speaking of the vita version how is it going to do cross play with the ps3 version? They're either going to have to patch it or do another re-release for the vita.
fsfsxii  +   686d ago
I meet alot of people with the vita version online, they fixed the garbage et code
d3nworth1  +   685d ago
I meant for DOA ultimate. How it the vita going to do cross play with that?
fsfsxii  +   685d ago
Not really sure, but i might be the same thing as DOA5 plus and the PS3 version.
The Vita deserves an Ultimate version too
hakesterman  +   686d ago
Any girl who threatens to dump you or makes sarcastic remarks over a girly mouse pad or the Game itself has self esteem/jealousy issues and isn't worth the head aches.

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
10°

The Witcher 3: The Wild Hunt Walkthrough

11m ago - Walkthrough and strategy guide for The Witcher 3 by Chris, exclusively for SuperCheats | Xbox 360
20°

Video Game Releases for the Week of 05/25/2015

11m ago - Gamer Headlines writes: "Correct me if I’m wrong, but didn’t the biggest game of the year just re... | PC
Ad

The Witcher 3

Now - All the lore you need to know. | Promoted post
20°

Preview – StarCraft II: Legacy of the Void [Pixel Dynamo]

32m ago - The prospect of returning to the world of StarCraft II filled Justin with a mixture of joy and dr... | PC
20°

Splatoon Preview | Gamerscore Whores

32m ago - Katie Joell from Gamerscore Whores writes "Splatoon is less than a week away from being released... | Wii U
20°

Yoshi's Woolly World (Wii U) Hands-on Preview | NWR

35m ago - NWR: When I look back at Yoshi's New Island, I see more and more faults with that game. While I... | Wii U