Top
190°

GT5: Kazunori Yamauchi Answers Some Questions:Damage Deformation

Kazaunori Yamauchi talks to gamer.tv on car deformation and it's absence from the GT series. Expect deformation in the very near future.

The story is too old to be commented.
Blademask3468d ago

I guess the entire internet can shot down now.

Lord Anubis3468d ago (Edited 3468d ago )

No! a new excuse to attack GT5 must be found.

The Trees!

Blademask3468d ago

Yeah, its sad to watch this game defeat every single negative thing said about it.

And its not even out yet.

cjp4eva3468d ago

@Lord Anubis NO The air doesnt smell the same as in REAL race tracks epic phail!

sonarus3468d ago

with the in game tuning as much as i love a clutch i have to say the new logitech wheel is the one to get. Maybe i'll get both later on

+ Show (1) more replyLast reply 3468d ago
mighty_douche3468d ago (Edited 3468d ago )

LOL!

It says Sony - PSP under GT5 Prologue at the start.

nubs...

Alcaponeyou3468d ago

they clowning, how much does a wheel cost?

whoelse3468d ago

lol yh i saw that.

And this voice over guy is sooo annoying!

decapitator3468d ago

Gentleman, start your fap engines.

FAP.FAP..FAP...FAP..

I will picking this up real soon.

jollygoodchap83468d ago (Edited 3468d ago )

Apparently you will NOT FAP or pick it up anytime soon.

Good day to you sir.

techie3468d ago

WTF is with that sh;t yank voice for his dubbing? It sounds like he's taking the piss. Not impressed.

mighty_douche3468d ago

Same guy as the narration isnt it? Bit of a t*t.

techie3468d ago

Yeah same guy - but he puts on a country yank accent for Kaz. A tad disrespectful....and not funny, since nothing Kaz is saying is funny - it's all tech stuff about GT. >_<

Spinner3468d ago

Yeah, what the hell is that? It's completely off, Yamauchi is all reserved and then you got this guy emphasizing words and sounding like a redneck.

iHEARTboobs3468d ago

Guy sounds like a douche. Whoever gets the F1 is going to be killing out there.

Lumbo3468d ago

yup, the narators voice is a pain in the As_s ... maybe he misstook GT5 for Pokemon revolution6 and was under the impression he would do a show for 6-10 year olds ...

+ Show (2) more repliesLast reply 3468d ago
dude_uk3468d ago

damnn...

ingame tuning????
that's insane!!!!

Show all comments (40)
The story is too old to be commented.