Top
The story is too old to be commented.
Godmars2901550d ago

Certainly looks like a box...

Lior1550d ago

actually a stupid name

Nitrowolf21550d ago

lol
Xbox WON
I see what they did there

SpringHeeledJack1550d ago

It's freaking massive, not nice looking at all. yes not very original name. Just doesn't have a ring to it at all.

LOL_WUT1550d ago (Edited 1550d ago )

Yea disappointed by the name the box looks good though ;)

Edit: 8 GB ram & Blu Ray drive yay!

Enemy1550d ago (Edited 1550d ago )

Very stupid name and very bad design. Why'd they change the controller? That looks worse as well. Waiting for specs and exclusives.

Edit: Wow this guy is annoying. They're already marketing this thing like a cable box. Half hour left, show some games!

AngelicIceDiamond1550d ago (Edited 1550d ago )

@Superman You'll get use to it.

Zuperman1550d ago

XBOX ONE is pretty much about... TV lol

Kiddcarter1550d ago

agree, but not surprised all 3 companies failed with naming their new products lately, the wii u was a bad name, should have been wii 2, ps vita was a dumb name should have been psp 2, and xbox 1 is the a dumb name, 720 would have been better

Boody-Bandit1550d ago (Edited 1550d ago )

I take it ONE = all in one entertainment device. So far I'm SO BORED! I don't need or want an entertainment hub. I have tablets, smartphones, smart TV's (with motion controls) and even my updated Directv receiver offers apps and I CAN GET Skype on everything else.

I want games and I want to know what's under the hood for GAMING! COME ON MS SHOW US THE GOODS FOR US GAMERS!

Testfire1550d ago

The name is fine, nobody complained about the PS One. It looks like crap though, too much like a cable box, nah wait, my cable box looks better.

Godmars2901550d ago (Edited 1550d ago )

"Meh" name.

@Testfire:
No one complained about the PS One because it was the ultra skinny version of the first Playstation.

torchic1550d ago

"nobody complained about PSone"

really?

REALLY??

BrianC62341550d ago

"The name is fine, nobody complained about the PS One. It looks like crap though, too much like a cable box, nah wait, my cable box looks better. "

But the PS One was the first Playstation. Calling this the Xbox ONE makes no sense. It's the third model.

Enemy1550d ago (Edited 1550d ago )

Two new exclusives: one new IP from Remedy, and then Forza. For all we know, the remaining unannounced exclusives that will be out on "year one" will be Kinect titles. What the hell are they showing?

Edit: Live action Halo TV show. WHY?

theBAWSE1550d ago

where the fack was the games?

tv this steven spielberg that

Wenis1550d ago

Lots of butthurt fanboys in here it looks like

NukaCola1550d ago

This was terrible and the only game shown was COD which was a joke. Custom characters and dynamic MP? This innovation happened years ago.

Dee_911550d ago (Edited 1550d ago )

:O
The quadruple B
Big
Bland
Black
Box
Im sorry but that thing looks horrid.. Maybe the shiny part have like some LED lights when its on, like a ring glow around the xbox symbol.That would be neat but the design is lackluster.

I didnt catch the event. Did they touch on Always On or did they pretend like it was not a big deal?

+ Show (15) more repliesLast reply 1550d ago
-GametimeUK-1550d ago (Edited 1550d ago )

Funny how they announce a games console... first thing they say about it... "you can watch TV". WTF?!

Minato-Namikaze1550d ago

almost 20 minutes in and still NO GAMES WTF!!!!

Simon_Brezhnev1550d ago

On gaf right now I'm lmao at the comments.

cpayne931550d ago

25 minutes in and no games. The console looks...meh. The name is terrible, and I'm not too impressed by this conference so far. Hope it turns around. I don't care about watching tv, just get to the gaming already.

aceitman1550d ago

this is very boring not making me get it.

BrianC62341550d ago

I guess Microsoft just wants to sell consoles, not games. They want to be in everyone's living room. That's all they've cared about for years. They even tried it with that lousy Web TV thing or whatever it was called.

Blackdeath_6631550d ago

half way through it sounded like they were selling me a tv set box

+ Show (3) more repliesLast reply 1550d ago
Prophet-Gamer1550d ago

Horrible name. Akin to the Wii U's terrible choice. And so far, not a single game to be seen. Everything they've shown would be so much faster on a PC with a mouse.

And is it me, or is some that switching kind of staged?

joe901550d ago (Edited 1550d ago )

Looks like The Wii,

Looks like next gen going to be Kinect heavy for Xbox1

Shame really.

and newly announced blu-ray drive

ApolloTheBoss1550d ago

Kaz must be laughing his *ss off right now.

donman11550d ago

Everything is huge and hideous.

kneon1550d ago

It's form factor is pretty much what I want, I want consoles to be the same form factor as other stackable AV equipment

AllroundGamer1550d ago

well it's a really huge and fugly box, looks kinda like CDi - http://videogamecritic.com/...