Top
The story is too old to be commented.
Godmars2901165d ago

Certainly looks like a box...

Lior1165d ago

actually a stupid name

Nitrowolf21165d ago

lol
Xbox WON
I see what they did there

SpringHeeledJack1165d ago

It's freaking massive, not nice looking at all. yes not very original name. Just doesn't have a ring to it at all.

LOL_WUT1165d ago (Edited 1165d ago )

Yea disappointed by the name the box looks good though ;)

Edit: 8 GB ram & Blu Ray drive yay!

Enemy1165d ago (Edited 1165d ago )

Very stupid name and very bad design. Why'd they change the controller? That looks worse as well. Waiting for specs and exclusives.

Edit: Wow this guy is annoying. They're already marketing this thing like a cable box. Half hour left, show some games!

AngelicIceDiamond1165d ago (Edited 1165d ago )

@Superman You'll get use to it.

Zuperman1165d ago

XBOX ONE is pretty much about... TV lol

Kiddcarter1165d ago

agree, but not surprised all 3 companies failed with naming their new products lately, the wii u was a bad name, should have been wii 2, ps vita was a dumb name should have been psp 2, and xbox 1 is the a dumb name, 720 would have been better

Boody-Bandit1165d ago (Edited 1165d ago )

I take it ONE = all in one entertainment device. So far I'm SO BORED! I don't need or want an entertainment hub. I have tablets, smartphones, smart TV's (with motion controls) and even my updated Directv receiver offers apps and I CAN GET Skype on everything else.

I want games and I want to know what's under the hood for GAMING! COME ON MS SHOW US THE GOODS FOR US GAMERS!

Testfire1165d ago

The name is fine, nobody complained about the PS One. It looks like crap though, too much like a cable box, nah wait, my cable box looks better.

Godmars2901165d ago (Edited 1165d ago )

"Meh" name.

@Testfire:
No one complained about the PS One because it was the ultra skinny version of the first Playstation.

torchic1165d ago

"nobody complained about PSone"

really?

REALLY??

BrianC62341165d ago

"The name is fine, nobody complained about the PS One. It looks like crap though, too much like a cable box, nah wait, my cable box looks better. "

But the PS One was the first Playstation. Calling this the Xbox ONE makes no sense. It's the third model.

Enemy1165d ago (Edited 1165d ago )

Two new exclusives: one new IP from Remedy, and then Forza. For all we know, the remaining unannounced exclusives that will be out on "year one" will be Kinect titles. What the hell are they showing?

Edit: Live action Halo TV show. WHY?

theBAWSE1165d ago

where the fack was the games?

tv this steven spielberg that

Wenis1165d ago

Lots of butthurt fanboys in here it looks like

NukaCola1165d ago

This was terrible and the only game shown was COD which was a joke. Custom characters and dynamic MP? This innovation happened years ago.

Dee_911165d ago (Edited 1165d ago )

:O
The quadruple B
Big
Bland
Black
Box
Im sorry but that thing looks horrid.. Maybe the shiny part have like some LED lights when its on, like a ring glow around the xbox symbol.That would be neat but the design is lackluster.

I didnt catch the event. Did they touch on Always On or did they pretend like it was not a big deal?

+ Show (15) more repliesLast reply 1165d ago
-GametimeUK-1165d ago (Edited 1165d ago )

Funny how they announce a games console... first thing they say about it... "you can watch TV". WTF?!

Minato-Namikaze1165d ago

almost 20 minutes in and still NO GAMES WTF!!!!

Simon_Brezhnev1165d ago

On gaf right now I'm lmao at the comments.

cpayne931165d ago

25 minutes in and no games. The console looks...meh. The name is terrible, and I'm not too impressed by this conference so far. Hope it turns around. I don't care about watching tv, just get to the gaming already.

aceitman1165d ago

this is very boring not making me get it.

BrianC62341165d ago

I guess Microsoft just wants to sell consoles, not games. They want to be in everyone's living room. That's all they've cared about for years. They even tried it with that lousy Web TV thing or whatever it was called.

Blackdeath_6631165d ago

half way through it sounded like they were selling me a tv set box

+ Show (3) more repliesLast reply 1165d ago
Prophet-Gamer1165d ago

Horrible name. Akin to the Wii U's terrible choice. And so far, not a single game to be seen. Everything they've shown would be so much faster on a PC with a mouse.

And is it me, or is some that switching kind of staged?

joe901165d ago (Edited 1165d ago )

Looks like The Wii,

Looks like next gen going to be Kinect heavy for Xbox1

Shame really.

and newly announced blu-ray drive

ApolloTheBoss1165d ago

Kaz must be laughing his *ss off right now.

donman11165d ago

Everything is huge and hideous.

kneon1165d ago

It's form factor is pretty much what I want, I want consoles to be the same form factor as other stackable AV equipment

AllroundGamer1165d ago

well it's a really huge and fugly box, looks kinda like CDi - http://videogamecritic.com/...

SegataSanshiro1165d ago

at least they showed the damned console, not like sony. But yeah this xbox is gonna suck

+ Show (7) more repliesLast reply 1165d ago
sunnygrg1165d ago

Not gonna lie. The name sounds kinda lame. Xbox Infinity sounded way better.

ThatCanadianGuy5141165d ago

Yeah seriously.Xbox one? Was that really the best they could come up with? come on..

M-M1165d ago

I'm actually shocked they went with a name like "Xbox One". When they released the Xbox 360, that was a marketing strategy to rival the PS3's name because if they called the 360 the Xbox 2, the PS3 would seem newer and more appealing. Now the call it the Xbox One, which is way under PS4. I can't believe Microsoft is somewhat straying away from the gaming industry like this.

DarkBlood1165d ago

looks like it would split apart