80°
Submitted by Abriael 356d ago | news

New Dragon’s Crown Trailer and Screenshots Showcase the Lithe Elf

When people complain a storm about the art style of Dragon’s Crown they very conveniently aim the spotlight on the Amazon and on the Sorceress, but ignore the graceful little Elf.

Today Atlus and Vanillaware reminded us that she exists by releasing a new trailer and a new batch of screenshots (Dragon's Crown, PS Vita, PS3)

Attached Video
MestreRothN4G  +   356d ago
50 bucks for PS3.
40 bucks for Vita.
No cross-buy.

hahaha

No surprise in the focus on flooding aggressive marketing.
Abriael  +   356d ago
Some people are willing to pay for a good game that also looks very unique, I guess. I know I am.
Inception  +   356d ago
@Abriael
Not just you mate, count me in. Can't wait to play this game with every characters, especially elf, sorcerer, and knight. And while i'm not into multiplayer, it's looks really fun playing Dragon's Crown with my friend online/offline.

Btw, i'm confused why some of people still whining for Dragon's Crown prices. If they don't like the prices than don't buy it. Nobody forces them to buy Dragon 's Crown. For me, Vanillaware always produces high quality games and sometimes they print limited copy for their games. That's why their games became rare and hard to find. So for me $50 worth the prices for every single masterpiece from Vanillaware.
#1.1.1 (Edited 356d ago ) | Agree(2) | Disagree(1) | Report
jc48573  +   356d ago
rather disappointing at how they price it, but hell I can't help it because Vanillaware is damn good. Just look at the artwork. I know who is going to be the most used character now. I kinda wish they added more characters and I'm not talking simple gender swaps for each character/class. I think it would've benefited to have a female hunter and maybe a male thief.
#1.2 (Edited 356d ago ) | Agree(1) | Disagree(1) | Report | Reply
Xer0_SiN  +   356d ago
im definately buying it for my ps3. i guess ill get it for my vita. but on topic, is it just me or i actually rather have the elf instead of the over board sorceress and amazon lol. i love eye candy and all, but...never mind...i love eye candy >=). elf still gonna be the first female character i play though lol.

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
10°

Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends Complete Edition (PS4) - Review on Popzara

16m ago - Dynasty Warriors 8: Xtreme Legends Complete Edition is by far the greatest entry in the franchise... | PS4
10°

Net Neutrality

18m ago - Extra Credit: The debate about net neutrality rages on, but the meaning of "open internet" vs. "c... | Industry
30°

PAX East is all about the Indies

20m ago - PAX East has come and gone and it was another great year in the books. This time there was more o... | PC
40°

PAX East 2014: Road Not Taken | GamersInBeta

20m ago - CapnMikeM of GamersInBeta got some hands-on time at PAX East with Spry Fox's latest game Road Not... | PC
Ad

Enter to Win a PS4 and More!

Now - We are buying one lucky N4Ger a PS4 just for commenting on any N4G story! | Promoted post
20°

Diehard GameFAN: Another Star Review

21m ago - DHGF: Another Star started life as a potential entry into a minimalist competition to create a ga... | PC
Related content from friends