90°
Submitted by Bagogames 833d ago | preview

Soul Sacrifice Preview - BagoGames

Soul Sacrifice is a PS Vita game that upon first glance may have you thinking that it is a Monster Hunter clone. After having some hands-on time with the early demo build, I can safely say that this is not true. It is hard to explain Soul Sacrifice because I believe the demo build is not enough to really grasp a feel for the game. (PS Vita, Soul Sacrifice)

hulk_bash1987  +   833d ago
11 more days till I get my hands on the awesomeness.
showtimefolks  +   833d ago
buying a Vita just for this game

can't wait
Sanquine90  +   833d ago
Then add me if you have your vita:D I want to hunt PSN Sanquine90
Omar91  +   833d ago
This is probably the longest demo I have ever played lol. I'm still proceeding through the story as if I bought it
crazysammy  +   833d ago
Best part is that you keep any progress you make with your save file!
rezzah  +   833d ago
That's great news, didn't know.

I already put a ton of hours into the demo, it'd suck to have to work and get everything back.
admiralvic  +   833d ago
No, the best part is that you get a bonus item for trying the demo. Though keeping your progress is a close second.
HarryMasonHerpderp  +   832d ago
What's the bonus item?
r21  +   833d ago
The story is pretty powerful IMO. I felt for the characters. Hell, even the back story of the enemies are great stuff to read. Cant wait for more when the game comes out :)
#2.2 (Edited 833d ago ) | Agree(6) | Disagree(0) | Report | Reply
Rezka  +   833d ago
lol and I thought I was the only one who felt it was long for a demo
ReubenPatrick  +   833d ago
I agree it's quite a generous demo, something which is very rare nowadays :D
#2.4 (Edited 833d ago ) | Agree(4) | Disagree(0) | Report | Reply
fullmetal156  +   833d ago
Dark tone good music crazy powers? Yes please im also still playing it i cant wait.
bothebo  +   833d ago
Think this game might define the Vita for me. I haven't played anything like it!
nix  +   833d ago
dang... i downloaded it last night... better start playing then.
Williamson  +   833d ago
I love it! The combat plays so good.
rezzah  +   833d ago
This game is going to be awesome.

Look out for me online, Chaos.
Kinger8938  +   833d ago
Looking out for a vita again on ebay for persona 4, and this!
Hanso  +   833d ago
why ebay? buy the vita from the store and show your support to Sony so we can get more awesome games
Nicaragua  +   833d ago
It dosnt really matter where he gets the hardware from as long as he buys the games, Sony make far more money on software sales than they do from hardware.
Kinger8938  +   833d ago
Im sorry, i would buy new like i did originally when i brought one on release, i sold it 2 months on due to no games like these so i think that counts lol

I understand all that though
crazysammy  +   833d ago
It reminds me so much of Phantom Dust. I love it!
MasterCornholio  +   833d ago
Even though I played the demo a bit, I'm currently hooked onto Virtue Last Reward. I never thought that I would find a puzzle adventure game to be so enjoyable to me but then again I love games like Pyst so I really shouldn't be that surprised.

Onto Soul Sacrifice. I only played the demo for an hour so I really can't have a valid opinion till I'm done with it. But my initial impressions are very positive and while I dislike Nintendo hunter (just kidding) I find the game to be fun due to its faster gameplay.

Motorola RAZR i
Sanquine90  +   833d ago
Virtue last reward is F*Cking hard.... So difficult
Hanso  +   833d ago
LOL Yesterday in a Team of 4 we took the Cerberus on ..again xD Like always i thought we were going to die.
But we lasted very long except for 1 guy in our team he kept dying a lot so i decided to sacrifice him. Some Time later i did it with my 2 team member and after that with 3 LOL so i was on my own and to my surprise Cerberus was still alive but i killed him
YEAAAAAAH
I love this game i will never forget this awesome mission xD
#11 (Edited 833d ago ) | Agree(4) | Disagree(0) | Report | Reply
Sanquine90  +   833d ago
3 sacrifices.... Cerburus is so damn Hard boss...
Clover904  +   833d ago
You killed the Cerberus... Lol, yeah right. Nobody beats the Cerberus!
HarryMasonHerpderp  +   832d ago
Cerberus is tough but you can do it if you have a decent team. I've only beaten him once and it took 3 of us to sacrifice ourselves haha it was a very tense match. I absolutely love this game.
Nicaragua  +   833d ago
yeah that dawg sure can take a beating !

Im really glad that this game has lived up to the hype, I cant wait for its official release.
o-Sunny-o  +   832d ago
Almost beat Cerberus with 2 people rather than 4. People are kinda dumb they sacrifice people early on in the game. They sacked 1 guy and they sacrificed me when I was doing the most.

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
40°

Let's Watch - Gears of War Ultimate Edition Beta

1h ago - Achievement Hunter relives some of it's old memories of gaming by checking out the Gears of War U... | Xbox One
40°

Kyn Review | Entertainment Buddha

2h ago - EB: "Compared to so many small studio projects, Kyn is audacious and ambitious. Developer Tangrin... | PC
Ad

VII Things That Final Fantasy VII Cannot Lose!

Now - We’re going to see a lot of changes before the upcoming FFVII - Remake sees the light of day and we should be okay with that. But here is our list... | Promoted post
40°

Super Mario Maker Is Nintendo’s Secret Weapon

2h ago - How utilizing the huge amiibo market can help unlock the potential of Nintendo’s new Super Mario... | Wii U
40°

Terraria Heading To Wii U And 3DS Early Next Year

2h ago - "505 Games and Re-Logic are proud to be able to finally - and officially - confirm that Terraria... | Wii U
40°

15 Minutes of Fame: Party Hard – It’s Too Hard

2h ago - EB: In the latest episode of 15 Minutes of Fame I take on Party Hard from Pinokl, which is a tact... | PC