200°
Submitted by D2-E2 721d ago | interview

Jessica Nigri at WonderCon 2013

Noble Press ran into Jessica Nigri at WonderCon 2013. Justin and Jessica went over the competitive gaming and cosplay group Less Than Three and more! (Culture)

majiebeast  +   721d ago
Lets get this out of the way... BEWBS!
Donnieboi  +   721d ago
Lol yep. That's pretty much the point.
Army_of_Darkness  +   721d ago
Damn, is he really shorter than her or did he just want a good boobie viewing angle?!
Either he was trying very hard to not look at her boobs while interviewing her, or he was just nervous as shit and avoiding as much eye contact as possible while talking so he doesn't lose his train of thought lol!
#1.1.1 (Edited 721d ago ) | Agree(1) | Disagree(1) | Report
Donnieboi  +   721d ago
I would have looked at them, slyly comment on them in an indirect way, and kept it moving. Those juicy bazooka's are sexy, and she put them out there. So i'm gonna take a glance. Nothing wrong with that.
ATi_Elite  +   721d ago
Great Cosplay

Good interview

Jessica is really cool and Hot

Yes she is right the other Madd Moxxi is waay hotter.
Chaos_Raiden  +   721d ago
She is super hot. Thanks for the share.
BanBrother  +   721d ago
Dem blests :o
pythonxz  +   721d ago
God, I love cosplay.
pythonxz  +   721d ago
Also, that is a perfect Moxi cosplay.
KillrateOmega  +   721d ago
I Believe That I Solemnly Speak For All Gamers When I Say...
Giggity.
#5 (Edited 721d ago ) | Agree(4) | Disagree(3) | Report | Reply
GiulMastr36  +   721d ago
I don't think anyone clicked on this for the interview to be honest lmao.
DragonKnight  +   721d ago
What about gay men and straight women?
LOGICWINS  +   721d ago
Doesn't matter..everyone can appreciate a nice rack ;)
Oh_Yeah  +   721d ago
One thing we all have in common, straight or gay is that we all like boobs. It's in our nature, they are what fed us. We wouldn't be here if not for boobs.
DragonKnight  +   721d ago
Well yeah, everyone can appreciate boobs. They are the most infantile fetish (literally, lol). But I don't think that they are the first motivation for gay men or straight women in clicking on the link do you?

Still. Bewbs.
Npugz7  +   721d ago
Nice titties!!!

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
20°

Final Fantasy Type-0 HD (PlayStation 4) review | Honestgamers

47m ago - HG: The once-triumphant Final Fantasy brand has been in an awfully confused state for a good dec... | PS4
30°

Review: Battlefield: Hardline | Purexbox

47m ago - Purexbox: Like the Call of Duty franchise, Battlefield has been doing the same thing for a few y... | PC
Ad

Filmwatch Contest Details

Now - Check out here how you can win awesome prizes with us over at Filmwatch. | Promoted post
20°

Final Fantasy Type-0 HD Review | Gamestyle

47m ago - GS: I have played most of the Final Fantasy games over the years, missing out the MMORPG affairs... | PS4
20°

Pillars of Eternity Review | Aciontrip

47m ago - Actiontrip: The last hardcore, isometric CRPG I played was Baldur’s Gate, the original game, and... | PC
20°

Review: Pillars of Eternity | Destructoid

47m ago - DTOID: Pillars of Eternity is a sort of game which appeared unlikely to exist again in any meani... | PC