Top
The story is too old to be commented.
Prcko1430d ago

omg,HYPE IS COMING BACKK!!!
looks polished now,can't w8

Emilio_Estevez1430d ago

All aboard the hype train....screens are the best set so far imo.

xdye0171430d ago

all you had to do was follow the damn train CJ!

Spoon_1430d ago

Im hype for a new GTA even tho iv let me down but really hate that I am aware that current consoles are limited and inferior compared to that new beast coming to my living room holiday 2013

gamefiles1430d ago

GTA V with fox engine would be cool

pedja_srb1430d ago (Edited 1430d ago )

Tako je zemljak...;) Btw.I am afraid that this screenshots ar from PS4 and XBOX720 version...looks to god for PS3 game.I hope I m wrong :(

Outsider-G1430d ago

Rockstar just said these screens are from the current generation of consoles :)

AmkOwns1430d ago (Edited 1430d ago )

Cool, Now..where's the Gameplay?

charted1430d ago (Edited 1430d ago )

People had stop talking about GTAV recently becuase of Last of Us, Bioshock and Tomb Raider.

But the sleeping BEAST will soon awake.

+ Show (1) more replyLast reply 1430d ago
Az1mov1430d ago

Looks incredible, what an awesome year it's gonna be! BF4 and GTA5 not far from each other mind is blown too much excitement ^^

DoomeDx1430d ago

Do not even compare BF4 with GTA5..

The recent gameplay footage from BF4 was underwhelming if you look through the graphics.

Az1mov1430d ago

I didn't compare at all. basically, I said those two games I'm highly interested in, are coming nearly at the same time of the year. this year is out of the ordinary, PS4 launch the next xbox too. and a plethora of games. best line ups ever as far as the PS4 is concerned... anyway wasn't comparing graphics

GiantFriendlyCrab1430d ago (Edited 1430d ago )

screw BF4, this is what i will be playing most of time this fall

my favourite screen, damn it looks so good. http://media.rockstargames....

coolmast3r1430d ago

Uhm...Dat texture fest :/

GiggMan1430d ago

Dammit spending so much money on gaming this year! >:-(

Show all comments (36)
The story is too old to be commented.