420°
Submitted by omi25p 493d ago | video

Battlefield 4 Prepare 4 Sea Teaser Trailer

Battlefield 4 Prepare 4 Sea (Battlefield 4, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One)

Attached Video
Alternative Sources
Lior  +   493d ago
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHH!

I am buying a flight ticket to dice studios and breaking in. I have a taser I AM GETTING IN!
#1 (Edited 493d ago ) | Agree(25) | Disagree(0) | Report | Reply
AngelicIceDiamond  +   493d ago
Underwater warfare confirmed.
grahf  +   493d ago
64 player submarine battles?

I'm in.
Peppino7  +   493d ago
Lol a teaser for a teaser for a trailer. Love these guys!
Ships and subs are very welcome!! Imagine capture the base/flag with destroyer/sub missiles!!!
omi25p  +   493d ago
This could just be the Propeller of a ship. Not a Sub.
iGamerZero24  +   493d ago
Man this sounds awesome ! Too bad it's not a PS4 launch title but good things comes to who waits
Tvensky  +   493d ago
Original BF had submarines, I cant wait to get them back.... and I want to control those huge ships again like in old days...

ahh I miss WW2 BF.... :P but even with modern weapons it should be lot of fun..
#1.1.5 (Edited 493d ago ) | Agree(3) | Disagree(0) | Report
Winter47th  +   493d ago
The AT4 guided launcher BETTER come back, now I gotta deal with land, sea and air.
iRocket  +   493d ago
Submarine Superiority? That would be epic! Or naval superiority!
Irishguy95  +   493d ago
I think you'll find that was in fact...a helicopter.
coolmast3r  +   493d ago
Submarines? ooooooooooooh yeah baby!
Hufandpuf  +   493d ago
HELL YEAH!

Imagine battling with submarines and carriers while ground troops are fighting to take control of islands all at the same time!!!
Conzul  +   493d ago
You just described Battlefield 1942 Multiplayer.
Hufandpuf  +   493d ago
@conzul

Yeah, I mentioned that on another site. So it'll be bf1942 in modern time with next gen tech
Zha1tan  +   492d ago
exactly he did just mention BF1942, Why didn't battlefield remain at that level of scope and size and if it did could you imagine the battlefield we would have today?

It would be mind blowing, not saying the new one will not be impressive but i could really be so much more in terms of in game content.
xchamp  +   493d ago
Naval warfare yes!
Andreas-Sword  +   493d ago
yes!
Day 1 buy!
secretcode  +   493d ago
....

Dammit. Looks like I'm not abandoning the series any time soon. D:
#4 (Edited 493d ago ) | Agree(8) | Disagree(3) | Report | Reply
coolmast3r  +   493d ago
that was quick...that's what she said.
secretcode  +   493d ago
Hit submit way too early, and edited it after I realized some people would take it negatively.
NegativeCreepWA  +   493d ago
That explains the lack of jets.
a_bro  +   493d ago
You sunk my battle boat!!!!! Also my body is ready
Detoxx  +   493d ago
Are you kidding me.. BF4 will have jets
NegativeCreepWA  +   493d ago
You never know, though navel warfare wouldn't feel right without them.
Swiftcricket  +   493d ago
There was a jet in the picture of the first artwork we saw.
Prcko  +   493d ago
omg underwater????
omgggg hypeee explosion!!!!
takeee,all of it
http://24.media.tumblr.com/...
#6 (Edited 493d ago ) | Agree(15) | Disagree(1) | Report | Reply
arjman  +   493d ago
I'd laugh if the craft featured in this teaser ended up being a standard dingy/boat we already have in BF3 lol!
SirBradders  +   493d ago
I would aswell lol but dice are a decent enough developer id say.
andreasx  +   493d ago
Oh man, MY. BODY. IS. READY
clintagious650  +   493d ago
Titanic confirmed, thought I seen Leonardo DiCaprio in the water lol.
JAM_brz  +   493d ago
Underwater warfare... incredible...
#10 (Edited 493d ago ) | Agree(2) | Disagree(0) | Report | Reply
MooseWI  +   493d ago
Gotta love Dice, but EA, I don't know.
grailly  +   493d ago
kinda happy to see your comment, not that I want to bash EA or anything. I just don't like that the community wants to see EA go bankrupt and screams "day 1!" the minute they see some footage they like.
MooseWI  +   493d ago
Well it is only an extremely short trailer, but I played a good amount of BF3 and had a lot of fun. EA just hasn't been the best lately, with microtransactions and others. I have played a lot of EA games and games published with them in the past, but a few screw ups lately isn't going to kill the company to me.
Detoxx  +   493d ago
DICE.. Y U make everything so awesome !?
d0nT wOrrY   493d ago | Immature | show | Replies(1)
Evolve  +   493d ago
Submarine Mr. Wayne,like submarine.

Oh wait.... It's a SUBMARINE!
Dlacy13g  +   493d ago
lol...hopefully subs will be easier to fly than the Jets. Seriously I get in one and become an unguided missle.
Banned   493d ago | Spam
Dlacy13g  +   493d ago
@Banned...LOL... I didn't catch that. Too funny. I whole heartedly agree...flying subs much more difficult than flying jets.
JAM_brz  +   493d ago
hahahaha... maybe if you put some wings in the subs you could fly and make this much more easier... ;-)

Talking normal now, I'm not too good with jets and helis too... but not that much to become a unguided missile.. lol.. that was good
chukamachine  +   493d ago
I'm in.
brave27heart  +   493d ago
Iceberg dlc. Please.
e-p-ayeaH  +   493d ago
icebergs with dinosaurs..that shoot lasers
#17.1 (Edited 493d ago ) | Agree(2) | Disagree(0) | Report | Reply
JAM_brz  +   493d ago
I already can see a TITANIC dlc... with DiCaprio being a soldier
Qwagy UK  +   493d ago
what an amazing trailer!? lets see some in game for once
Pandamobile  +   493d ago
It's a teaser, you fool. You'll see gameplay after the reveal next week.
MakiManPR  +   493d ago
MEH I'm sick of FPS. Even more of War/ARMY ones.
d0nT wOrrY  +   493d ago
Couldn't you just ignore the damn article and keep scrolling?
josephayal  +   493d ago
a submarine?
erick21093  +   493d ago
Oh..... My........ JESUS. Your winning me over Battlefield.... You really are.
FulGor3  +   493d ago
I'd love to see Sea Superiority. A big map with just water, some objects to stay in cover, and flags attached to buoys.
D_RoyJenkins  +   493d ago
Can't wait till the 27th
CODallday  +   493d ago
This title is just another last minute cash-grab by EA; gamers should not settle for such mediocrity; gamers deserve so much better; gamers deserve Black Ops II
#24 (Edited 493d ago ) | Agree(2) | Disagree(7) | Report | Reply
a_bro  +   493d ago
-________-

kill yourself.....
Derrick7777777  +   493d ago
Its a torpedo..not a submarine.
Geniuses....geniuses everywhere
Derekvinyard13  +   493d ago
Looks good
Ragthorn  +   493d ago
ALL HANDS ON DECK MEN, WE HAVE A WAR BREWING ABOUT!
Meh. I'll skip this rushed Battlefield game and just wait for the next one. I already have Battlefield 3 and I'm not interested in another sequel so soon. They should've released Bad Company 3 or something instead.
Nes_Daze  +   492d ago
Unless the next COD game surprises and is actually an even bigger step forward from Black Ops 2, I think this BF will be much better.
Solo227  +   492d ago
Im a BF freak... But you guys are getting gassed up over a 20 sec clip of some propellers spinning in water? really? LOL

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
20°

Nvidia G-Sync Monitor List Coming This Year For Unmatched Gaming Experience

21m ago - GamingWorm Says: Nvidia G-Sync technology monitors which enable gamers to get rid off stutters... | PC
30°

Doom Is Playable On An...ATM

21m ago - I'm pretty sure people are now just running down a checklist of things Doom is not yet running on... | PC
20°

Captain Toad Isn't Too Cute To Kill You

21m ago - Nintendo Treehouse's Daniel Orihuela stops by to show us how Captain Toad: Treasure Tracker takes... | Wii U
20°

Our First Gaming Memories

21m ago - GodisaGeek: "Any serious gamer will tell you that gaming is not just a hobby – it’s a lifestyle.... | Culture
Ad

Study Game Design at DeVry

Now - DeVry University, is an accredited* university offering you the flexibility of over 90 locations, online courses and a wide variety of bachelor's a... | Promoted post
20°

The Forest Preview by The Black Panel

21m ago - The Black Panel writes: Coming from four-person development team Endnight Games, The Forest is a... | PC
Related content from friends