Top
All Channels
410°

EA Hosting Live Conference Today About PS4

Dual Pixels - Today Electronic Arts is hosting a live web (audio) conference about the PS4.

Read Full Story >>
dualpixels.com
The story is too old to be commented.
iGAM3R-VIII1578d ago

OMG OMG OMG --> FIFA 14, NFS, etc.

Jobesy1578d ago (Edited 1578d ago )

Lol, I like your excitement. This conference came out of nowhere. Conference is in <30 minutes! 1:20 Pacific, 4:20 Eastern.

Autodidactdystopia1578d ago

it turned out to be great news depending on how you look at it

AngelicIceDiamond1578d ago (Edited 1578d ago )

ME4!? New Ip's!? BF4!?

2pacalypsenow1578d ago (Edited 1578d ago )

Cant wait to see how fifa is on Ps4 its great on ps3/xbox 360 i hope tons of more content on ps4

zeddy1578d ago

i would love another nfs underground <3

jaymart2k1577d ago

It will be made by Criteron Games tho, they don't do custom cars.

Look at there history.

GribbleGrunger1578d ago

Specifically about the PS4?! Ok, so when does this actually start?

iGAM3R-VIII1578d ago

I tried to listen but it said I had to register and I was about to do it but I'm not in a company *sigh* I guess I will have to read the follow-up

DatNJDom811578d ago (Edited 1578d ago )

Jump in now. I put a bullcrap company and bullcrap game. I'm listening to it now. They are talking about microtransaction within the game with this new connectivity. I kind of dont like this.

Edit: They are talking about mobile gaming and being able to play battlefield on a mobile phone and tablet.

ThanatosDMC1578d ago

It's gonna go with "Our games will cost $70 and will have day 1 DLC for $30 season pass."

Activision would then make an announcement to make their games cost $80 with less content. Then show a new COD, a new WoW expansion and Diablo 3.

+ Show (4) more repliesLast reply 1577d ago
Prodigy-X1578d ago

BF4!!!!!!!!!!! On PS4!!!!!!!!!!!!!!

JetsFool35001578d ago

I Hope So, Im Trashin COD Next-Gen For BF4

MariaHelFutura1578d ago

I'm with you. I'm soooooo ready for BF4, I still play BF3 basically everyday.

shutUpAndTakeMyMoney1578d ago (Edited 1578d ago )

Yes let's listen to the gameplay..

MariaHelFutura1578d ago

If they're showing it there, it'll get leaked/released for the public shortly after.

Scholla1577d ago (Edited 1577d ago )

@shutUpAndTakeMyMoney lmbooooo

KrisButtar1578d ago (Edited 1578d ago )

Dragon age 3? As well maybe BF4?

Edit don't really care about shooters.

abzdine1578d ago (Edited 1578d ago )

now this is what i'm talking about!!! in 25min

perfectCarbonara1578d ago (Edited 1578d ago )

Mirrors Edge 2, the time is now the console is PS4.

Show all comments (53)
The story is too old to be commented.