Try our new beta!Click here
220°
Submitted by doctorstrange 1082d ago | news

Jimmy Fallon to Live Demo PlayStation 4 Game Killzone Shadow Fall this Thursday

Easily the best looking game on show at the PlayStation Meeting conference, Killzone Shadow Fall blew people away.
-PSLS (Killzone: Shadow Fall, PS4)

Alternative Sources
TrendyGamers  +   1082d ago
Setting my PVR now.
Relientk77  +   1082d ago
Good plan
Wedge19  +   1082d ago
Lucky lucky guy....
knifefight  +   1082d ago
How will he play the game effectively if he's constantly looking into the TV cameras?
UnSelf  +   1082d ago
lmfao

laughing my fappin ass off
GuyThatPlaysGames  +   1082d ago
All he's gonna do is play stupid and spin in circles while saying cheesy one-liners.
user9841288  +   1081d ago
LOL so funny and true
Baka-akaB  +   1082d ago
So much for the upcoming "it's not real time/ in game" folks
-Alpha  +   1082d ago
Who says that? Pretty sure we all knew it was real time-- the game was demoed lol. Anybody could tell by how badly the person playing was aiming, and the fact that he ran away from a Helghast soldier when he ran out of ammo, which I thought was funny.
#4.1 (Edited 1082d ago ) | Agree(12) | Disagree(1) | Report | Reply
Baka-akaB  +   1082d ago
I know , but you'd be surprised about how many said that in a kneejerk reaction :p
Godmars290  +   1082d ago
Honestly, as someone generally regarded as being in the Sony camp, I'm willing to bet that what will be shown will be an extended version of what was shown tonight. Will be staged.
Redempteur  +   1082d ago
Staged , like everyone else does ? They're not gonna let some nobody play this and look like dumb when they need to make the best impression possible.
So of course someone who know what they should do will play ..
OmegaSlayer  +   1081d ago
Yeah, agreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e
brettyd  +   1082d ago
Sony isn't screwing around this time, marketing the hell out of their product...about time!
NastyLeftHook0  +   1082d ago
ahh i miss this type of old school sony.
ceballos77mx  +   1082d ago
Wow Sony's coming out the gate swinging this time.
WooHooAlex  +   1082d ago
Great... Now I have to watch Jimmy Fallon.
ApolloTheBoss  +   1082d ago
Can't wait. He's always hilarious when playing games on the show.
Bathyj  +   1082d ago
Cant wait to see Jimmy playing Killzone....badly.
HappyWithOneBubble  +   1082d ago
Cool. Maybe the PS4 will be shown but likely it will be covered up.
jon1234  +   1082d ago
doubt it, pretty obvious sony didnt show it on purpose... and their not going to reveal it on some late night tv show....
Number-Nine  +   1082d ago
jimmy fallon is a turd
NegativeCreep427  +   1082d ago
Yeah but at least he's a turd with some good taste in videogames.
He's got my view tomorrow night, and the only other way he could have done that was to have Christopher Walken and Will Ferrel reenact the whole Blue Oyster Cult/ "Cowbell" skit.
#11.1 (Edited 1082d ago ) | Agree(2) | Disagree(1) | Report | Reply
doctorstrange  +   1082d ago
Don't care. Killzone.
r21  +   1082d ago
Why is it when cool games are to be demoed, its by Jimmy Fallon :L Ah well, he better not fudge it up.
kenshiro100  +   1082d ago
This, I gotta watch.
vickers500  +   1082d ago
Probably wont see anything new though :(

That's one annoying thing about big events like e3 or tgs that announce tons of things, websites always report the same footage or information like 7 different times. If a demo gets played in a slightly different way but shows nothing new, it gets its own article despite having been shown before. It makes it hard to differentiate between the newer news, like some minor details that aren't mentioned in the newer one so I just skip over it because it has the same title, description and thumbnail as the 5 articles I've already seen about it.

Bet this Fallon demo is going to be exactly like the PS4 events demo, only played by someone who kind of sucks at games (last time I watched fallon play a game, he was terrible at it).

Oh well, I'm just kinda whining anyways. Today was a great day though.
iWishTifaWasReal  +   1082d ago
WHOAH!

That was fast Sony.

BUt keep it up ;)
megamanX2  +   1082d ago
"Jimmy Fallon to Live Demo PlayStation 4 Game Killzone"

Who's going to watch gameplay of a mediocre fps that u can buy now on ps3?
wenaldy  +   1081d ago
U MAD BRUH?
Qrphe  +   1081d ago
I honestly thought you had sense in yourself from previous posts but I guess not. Oh well
ceedubya9  +   1082d ago
Nice. hope it is a launch title.
DivineAssault  +   1082d ago
i bet he knows its a new system lol.. Not just a new controller cuz he will feel & see the difference.. Nx gen is right effin there
WeAreLegion  +   1082d ago
This is the same guy who acts confused every time he's handed a PS3 controller...
clintagious650  +   1082d ago
Sony ain't playing this time around. They just introduced the ps4 now they advertising the sh*t out of it. Go get emm sony lol.
dbjj12088  +   1081d ago
It'll be running on a PC. :P
R_aVe_N  +   1081d ago
Pretty much all consoles are PCs.... They just tend to have lower specs is all.
jalen247  +   1081d ago
Cool...I will tune in
RickHiggity  +   1081d ago
This thursady? You mean like tomorrow? or technically today I guess. Oh shit :D

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
40°

Sebastien Loeb Rally EVO Review | The Game Scouts

41m ago - Tin Salamunic: Switching from gymnastics to rally racing doesn’t seem like the most logical progr... | PC
40°

Why MMOs Should Keep the Trinity

3h ago - Liore presents a compelling argument for keeping the holy trinity in MMOs. | PC
Ad

Check PS4 Release Dates for 2016 at Releases.com

Now - Check our release calendars to see what games are coming out this year. | Promoted post
40°

Review: Pokemon Rumble World (Nintendo 3DS) | Digitally Downloaded

4h ago - DD: Alternatively, you skipped past the free-to-play game, which means you are either unaware it... | 3DS
40°

Review: Mini-Games Madness Volume: #1 - Hello World! (Nintendo Wii U) | Digitally Downloaded

4h ago - DD: The best part of Mini-Games Madness Volume #1 is its menu screen, which features psychedelic... | Wii U
40°

Review: Croixleur Sigma (Sony PlayStation 4) | Digitally Downloaded

4h ago - DD: Supporting a good, albeit simple narrative between the four protagonists, Croixleur Sigma pr... | PS4