Submitted by -Mezzo- 1004d ago | image

I Didn’t Know How Much Games Needed Googly Eyes Until I Photoshopped A Bunch Of Them

Kotaku - Fact: googly eyes make everything better. Heck, even Christopher Walken can tell you that. So why aren't there googly eyes in every game? Yes, I understand that they may be narratively inappropriate (some might say silly!), but given the option, I would gladly buy a googly eyes DLC pack for every single game I have ever and will ever own. (Culture)

SilentNegotiator  +   1004d ago
Another "quality" article from Kotaku....
Hingle_Mcringleberry  +   1004d ago
Lol, why so serious? Light-hearted and silly, nothing wrong with that now and then.
Halo 4 and Dishonored had me cracking.
SilentNegotiator  +   1004d ago
If they didn't release crap like this constantly, I would let it go.
Blank  +   1004d ago
I agree some of them were funny but im like whatever with kotaku so what I did is article quality "excellent" and for do you like this website? I put "no" only cuz some of those pictures were pretty damn funny

EDIT: I corrected my where to were
#1.1.2 (Edited 1004d ago ) | Agree(1) | Disagree(0) | Report
TopDudeMan  +   1004d ago
I for one thought that was actually quite funny.
ApolloTheBoss  +   1004d ago
Do NOT approve this, people.
Kran  +   1004d ago
The only reason Kotaku probably begun to do this was cause of the twilight one :/ Sad sad Kotaku.
Mathew9R   1004d ago | Spam
Ezz2013  +   1004d ago
soo..kotaku, where is the article ??!!
InTheLab  +   1004d ago
Amazing how Hiphopgamer got banned but Kotaku is still around.

Seriously, I vote this site down at every opportunity and I know others are doing the same...so wtf?
SeraphimBlade  +   1004d ago
I laughed harder than I'd like to admit at the Far Cry 3 one...
fr00ty-wizenhymer  +   1004d ago
All you guys are hardasses.
DigitalRaptor  +   1003d ago
How did i guess this was Kotaku from the headline alone?

what i want to know is, are they getting paid to write this sh*t on a consistent basis?
pandehz  +   1003d ago
Hahahaha too many ppl here have too much time on their hands hating a site for 'light hearted-kinda crap articles-but not too bad coz its sorta funny- articles'

If you do have the time ladies n gents plzz look no further than our own beloved site for the lamest approved articles.

Just a reminder:

Articles for the 10 best games of 2012, worst games of 2012 are doing the rounds atm. Prolly for the hundreth time.
#10 (Edited 1003d ago ) | Agree(2) | Disagree(1) | Report | Reply
cyguration  +   1003d ago
Haven't been commenting a whole lot lately but when I read the title I said to myself "This must be an article from Kotaku".

Lo and behold, I clicked on the link and it was revealed to be none other than Kotaku.

Zero surprises were given.
Hicken  +   1003d ago
Voting down.

Yeah, so it might be kinda funny. And I might have tolerated it, if most of their articles weren't wastes of time.

Sadly, most of their articles ARE wastes of time, and the good stuff they write is few and far between. Yet, for some reason, people feel the need to submit EVERY article(I'm looking at YOU, -Mezzo-) from Kotaku that has even the slightest bit of relevance to gaming.

That's annoying. And the people who keep defending Kotaku are getting annoying, too.

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
New stories

The New PS4 Uncharted Collection Shows How Much The PS3 Evolved

25m ago - Kotaku: "If you asked a bunch of people to list the most influential games of the last console ge... | PS3

Star Wars Battlefront Beta: What We Like and What We Dislike

32m ago - CraveOnline: "The Star Wars Battlefront beta has been made open to everyone playing on PS4, Xbox... | PC

Filmwatch Contest Details

Now - Age of Ultron is coming to Blu-ray. And we have something special in store for it's arrival. Come find out details on Filmwatch. | Promoted post

Analog Stick Radio, Episode 4: Captain Will Smith’s Wife

32m ago - This week, they discuss a very controversial topic: Game Adaptations. Movies into games, games in... | Industry

Batman Arkham Knight PC Fix For Quickfire Gadget Stuttering Issues Discovered

33m ago - GS:" Despite the big patch, Batman Arkham Knight PC still suffers from annoying issues which can... | PC

VGS – The Rise and Demise of Rhythm Gaming

33m ago - The rhythm game genre and the titles that comprised its legacy went particularly unnoticed for al... | PC