110°
Submitted by JonnyBigBoss 825d ago | news

Buy Spec Ops: The Line On PC For $5 And Get $5 Promotional Credit

GR writes: "One of this year's greatest story experiences is on sale for a killer price." (PC)

JonnyBigBoss  +   825d ago
Picked this up without hesitation!
jessicasherwood3   825d ago | Spam
alexcosborn  +   825d ago
Wow what a killer deal!
dbjj12088  +   825d ago
I see what you did there.
Sev  +   825d ago
Too much violence and swearing.
dbjj12088  +   825d ago
Get it! Best shooter campaign all year.
knifefight  +   825d ago
This game for $5?
Or!
Or!
Or you spend 10 times that amount of money to get Black Ops Declassified, which I've been told has waaaaaaay more passionate fans!
CaptCalvin  +   825d ago
LOL! I don't get it either! I got that game for free and was still massively let down!
taquito  +   825d ago
pc is by far the greatest gaming platform ever and will continue to be for generations to come

i love you pc!
-MD-  +   825d ago
This was actually already as low as $6 like 2 weeks ago at greenmangaming.

PC really is great.
#6 (Edited 825d ago ) | Agree(4) | Disagree(1) | Report | Reply
Xristo  +   825d ago
I've heard nothing but praises about the campaign. This was too good to pass up!
Xristo  +   825d ago
Damn...I got lucky and got it before it went back to 29.99. That was quick sale. :/
KingDustero  +   825d ago
It shows up $29.99 for me. Did it go away that quick or am I missing something?
Megaplaynate  +   825d ago
Shame it's only for US, I really loved the game when I rented it. I was waiting for a price drop for ps3 but I'd buy at 5 bucks for pc.
#9 (Edited 825d ago ) | Agree(0) | Disagree(1) | Report | Reply
SaffronCurse  +   825d ago
This game is a must play. Seriously i was blown away by how well the story is told.

Nolan North is in this, which makes it even more Epic!
#10 (Edited 825d ago ) | Agree(0) | Disagree(1) | Report | Reply
brettyd  +   825d ago
Picked it up on 360 for $15 on Black Fridayyyy
Sh00terMcGavin  +   825d ago
showing 29.99, wtf!
Axecution  +   825d ago
Yeah its 29.99 now

:/ i was excited to beat it again with steam achievements haha ohhh well
Really good game though if you can get past Nolan North being sarcastic without being drake lmao. The first hour tripped me out so much.
League_of_Draven  +   825d ago
I'd rather save $5 and not spend it on a mediocre game.
yaz288  +   825d ago
this game was released on pc?! I didn't know!
I played the demo on ps3 when the game came.. but didn't like it. the gunplay was just not that good (not like what the first trailer led me to believe..)

however, now after hearing all this good talk about it .. especially in the story , I think I am gonna pick it up ..
aawells07  +   825d ago
A great, well made game.

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
20°

Total War: Attila Review | Front Towards Gamer

22m ago - Sam Eskenazi of FTG: Total War: Attila is the newest edition in the long running Total War series... | PC
40°

Arrowhead Aware of Various Helldivers Issues, Working on Fixes

22m ago - Arriving earlier this week on PlayStation 4, PlayStation 3, and PlayStation Vita (here’s our revi... | PS3
30°

Shiftlings Review - Xbox One UK

22m ago - "A long time ago in a galaxy far, far away..... Queue the Starwars music...... nah only messin... | Xbox One
30°

Ubisoft releases game designed to treat lazy eye disorder

30m ago - Not only is Ubisoft Montreal’s next video game a “prescription only” treatment for lazy eye disor... | Industry
Ad

Valve Partners With HTC To Create The Vive Virtual Reality Headset

Now - Valve has formed a relationship with Taiwanese smartphone and tablet maker HTC to help create a virtual reality headset called The Vive, which is p... | Promoted post
30°

Pre-Order Batman: Arkham Knight For A Reduced Price On GAME UK

31m ago - Batman: Arkham Knight, the new entry of the series developed by Rocksteady launching in around th... | PC