70°
Submitted by Tripe_Down 648d ago | news

Persona 4: The Golden is coming to Europe

According to the latest entry of Amazon, the PS Vita RPG Persona 4: The Golden is coming to Europe. A Release is set for February. (Persona 4: The Golden, PS Vita)

Credit url: psvitafront.de
RmanX1000  +   648d ago
Yay they'll stop complaining! :D
CaptainSheep  +   648d ago
Congratulations, Europeans. :D
Hopefully, Europe gets P4A quickly, as well. :D
Redempteur  +   648d ago
hope is useless now ..
ou can't have hope when the publisher is so incompetent
wanieldiik  +   648d ago
I thought this was already confirmed
knifefight  +   648d ago
Yep.
This was confirmed in September.
http://www.playstationlifes...
#3.1 (Edited 648d ago ) | Agree(1) | Disagree(0) | Report | Reply
HarryMasonHerpderp  +   648d ago
I don't know whether to import this or not.
Can't decide. I really really want it though.
aiBreeze  +   648d ago
Import it. It'll probably get delayed anyway.
CaptainSheep  +   648d ago
Import it. This game is too good to wait for. xP
It's not even region locked, so there's no problem.
HarryMasonHerpderp  +   648d ago
I know It's just I'll be really annoyed if they include something extra for making us wait 3 months (probably wont) and I want the sale to count as an EU sale so developer's know there's a market for these games.
I'll probably end up buying it tomorrow anyway lol looks really good and I enjoyed Persona 3 but never got the chance to play P4.
knifefight  +   647d ago
Re: "I know It's just I'll be really annoyed if they include something extra for making us wait 3 months"

NIS America won't be adding anything to an Atlus game ;)
Embeepee  +   648d ago
Hmm...Europe doesn't really like JRPG's, so I don't know why they'd even bother releasing this tbh.

Damn...the vita is really struggling at the moment... :/ I think it'll sell under 20m units but I hope for Sonys sake I'm wrong. I'll keep an eye on VGChartz to see how it fares this holiday season...
Baka-akaB  +   648d ago
"Europe doesn't really like JRPG"

Uh ? they kinda do , even why they get a few major title exclusively localized .
#5.1 (Edited 648d ago ) | Agree(2) | Disagree(0) | Report | Reply
Hanso  +   648d ago
i live in Europe and i like rpgs
sypher  +   648d ago
wonder if we will get the special edition too. highly doubt it though.
MasterCornholio  +   648d ago
I can´t wait for this and my free games.

I only wish that Nintendo gave out free game on the 3DS but what can you do? I love plus and i hope that Nintendo incorporates something similar for the 3DS because that would be a huge incentive for me to buy one.
Godchild1020  +   648d ago
They did give away free games with the ambassador program. You have to be one of the early adapters of the 3DS. If you are talking about for the Wii U, only time can tell.
Rampaged Death  +   648d ago
This got announced a few weeks back. Playing through P3 for the first time on my Vita which is pretty sad (playing a PSP game on a Vita). Can't wait for this though.
djslimzz  +   648d ago
Damn QC and their stupid laws
TheGrimOfDeath  +   647d ago
AWWW YEAH A NEW VITA GAME THAT I FUCKING WANT IS COMING TO EUROPE! SO GETTING THIS AFTER NEED FOR SPEED MOST WANTED.

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
40°

The future of Destiny: Bungie talks contracts, sequels, side projects and Halo

7m ago - The prophesied "best-selling new IP in history". A new take on the idea of persistent online. The... | PS4
10°

Game Hack: Super Mario Bros 3 with Giana Sisters Levels, Yeah, Someone Took the Rivalry There

11m ago - Carl Williams writes, "For the readers reading this that do not know what the Giana Sisters was a... | Retro
10°

FarmVille 2: Country Escape update adds Crop Silo, Farm Order Board

12m ago - Gaming Everywhere: "Yesterday, Zynga released a new update in App Stores for FarmVille 2: Country... | iPhone
40°

Play BioShock on iOS Right Now

12m ago - BioShock has just gone live on the App Store, with the full console experience playable on touchs... | iPhone
Ad

Start Making Games for the PS4

Now - Want to design the next generation of video games? Start learning game design today. Click for more info on how to get started. | Promoted post
20°

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 sales top two million

12m ago - Gematsu: "Sales for Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 have topped two million worldwide,... | PC
Related content from friends