490°
Submitted by Carheadbutt 803d ago | news

Hacker Hits World of Warcraft and Turns Stormwind Into Carnage

Whoever he was, he must play for the Horde, or maybe he was just a bit miffed over the recent Mists of Pandaria expansion. A hacker recently found a way to make his level one character fly around the city of Stormwind, the Alliance capitol, killing anyone and everyone that got too close to him. (PC, World of Warcraft)

Muffins1223  +   803d ago
Well....that sucks.Never played world of Warcraft but if i did i would be pissed.
Septic  +   802d ago
Lol I used to play wow and find this hilarious (probably because I hate the Alliance)

Lmao, respect to that gnome at 6.55!! Brilliant
camel_toad  +   802d ago
It's probably the most exciting thing to happen to the WOW players in years.
Kos-Mos  +   802d ago
Well said!
TongkatAli  +   803d ago
Its just like the episode, LOLOLOL.
Relientk77  +   803d ago
That's exactly what I thought lol
NoFanboyRequired  +   802d ago
Its just too bad that no one has the sword of 1000 truths! xD
Shotcalm  +   802d ago
Anyone wanna go grind some boars til' we are lvl 90? :D
DialgaMarine  +   802d ago
Then how can we destroy that which has no life?!?!?!
blumatt  +   802d ago
It looks like its the end of the world.....of Warcraft.

Lmao @ South Park. Hahaha
mt  +   802d ago
I don't watch South Park but I went and watched the episode when you mentioned that. so darn funny.
Robochobo  +   803d ago
Even with something such as this people can have fun with it, "SPARE US GOD!" Then he dies haha
HammadTheBeast  +   803d ago
I started laughing at the guy on the horse running into the building for his life.
jon1234  +   803d ago
how can you kill that which has no life!?
darkpower   802d ago | Trolling | show | Replies(1)
vortis  +   802d ago
lol @ the guys who got their messages hidden by butthurt mods? LOL
darkpower  +   802d ago
I know, right! If it's not sharing their view, it gets moderated beyond belief.

But if it does, you can get away with murder from it!

Makes a shit ton of sense, does it?
HardCover  +   802d ago
With the Slayer of the Lifeless from Naxx.

Noob.
jon1234  +   801d ago
heres the line i was quoting... enjoy

http://www.southparkstudios...
jon1234  +   801d ago
oops double post
#4.5 (Edited 801d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report | Reply
Intentions  +   803d ago
Lol that's funny.
AzaziL  +   802d ago
I don't like WoW so much anymore but this blows about as much as some lametard that takes down PSN/Xbox Live or plays counterstrike with aimbot.
HardCover  +   802d ago
Actually, no, that happened a few weeks ago with people being able to crash servers.

This is more like the old Kazzak kiting, which is more hilarious than anything. You can always go to a different major city or zone in a situation like this, where it's just one guy in one town.
3-4-5  +   803d ago
" STAAAAAAAAAAANNNNN ! "

Seriously. somebody needs to upload the sword.

But we can't trust it with just a noob.
TekoIie  +   803d ago
Yeh but whats the big deal about this? I mean who really cares if the apocalypse has come to the World.... Of Warcraft :3
#6.1 (Edited 803d ago ) | Agree(8) | Disagree(2) | Report | Reply
007Bond  +   803d ago
HAHA Funny pic for article this is great!
Klonopin  +   803d ago
He never found the sword of a thousand truths.
urwifeminder  +   803d ago
Cool as i love the hackers hack the world.
jamesensor  +   803d ago
Voila, a new expansion featuring a new villain! Nice Blizzard..
Shotcalm  +   802d ago
LOL
geth1gh  +   803d ago
This pic is perfect for the article. God I am glad my days of wasting away in stormwind and azeroth have been long over.

No idea if it is true or not, but this is the top rated comment in the video (makes senses)..

"what you saw there was not an "exploit"..it's what you call an angry employee..ex-GM got found out dealing gamecards to china and fired..he then proceeded to come back and do this.."
SITH  +   803d ago
Perfect choice for the article pic carheadbutt. Lmao!
Mathew9R   803d ago | Spam
StreetsofRage  +   802d ago
The people that play this game is hardcore. They will probably call this something nerdy like "The Day the Evil was released." And story's will become legends in the coming years.
TemplarDante  +   802d ago
Lmao!!
They are oh, so poetic. lol.
ElectricKaibutsu  +   802d ago
Kind of reminds of Ultima Online back in the day. A guy figured out an exploit that would allow him to kill anyone, so he assassinated Lord British, AKA Richard Garriott.
ginganinja  +   802d ago
the horror
KrimsonKody  +   802d ago
It's funny watching the video, but the act itself is sad.

I would be so pissed if I went out & purchased a game that I can't even enjoy, because to another individuals' actions.
Not to sound like a console fanboy, but it's certain exploits, like this, that strengthens the whole "why consoles" argument.
#17 (Edited 802d ago ) | Agree(1) | Disagree(1) | Report | Reply
Sunk  +   802d ago
really, you're trying to run this into a pc vs. console argument?

I didn't know consoles were free of hackers, griefers, trolls, and exploiters. Thanks for the info!
darkpower  +   802d ago
Is it funny, though, that most of these posts are more of this "this will just make the no-lifer WoW players have to go outside" as if the stereotype is the only people that would EVER play an MMO!

But God forbid we jailbreak a Sony console for ANY purpose!

I guess because this is WoW, that makes hacking and exploiting it okay to them!

Funny how N4G works, huh?
#17.1.1 (Edited 802d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report
TemplarDante  +   802d ago
Oh NO!!!
Lets hope this gives the WOW fans enough time to go outside and meet some non-pixelated real world people..
Or, enough time to head to the store and pick up more mountain dew and cheetos.
Tzuno  +   802d ago
This guy makes them a service. Maybe now they will turn around and realize what a shit-hole their room is and that their beard smells nasty. ow... and change your diaper please.
#19 (Edited 802d ago ) | Agree(2) | Disagree(1) | Report | Reply
PhoenixRising37  +   802d ago
The south park picture makes me so happy!
Kidmyst  +   802d ago
He should have named his charatcer LEROY JENKINS! Those I know that play WOW take it too serious
darkpower  +   802d ago
I'm glad that this got taken care of quickly, only two weeks into what is right now a good expansion despite some of the whiners that were going "OMG, Pandas in WoW"! Still trying to get a reason for a few of the unneeded nerfs to some guild perks, but at least they were on the ball about this.

But it's still funny. Reminds me somewhat about that ZG plague glitch that killed everyone because the debuff didn't wear off when someone left the instance. At least this time they could punish those that were doing it because they intended to do harm to the game. Why only SW was targeted is beyond me.
AngelicaFernandez22   802d ago | Spam
deno  +   802d ago
All the lazy wow players are probably slobbering over their keyboards.
mynameisBlade  +   801d ago
WHAT IS THAT WEAPON HES HOLDING??? It looks like a Maul???!!! Like a predator Maul...ANYONE KNOW WHAT THIS WEAPON IS OR IF ITS A SWORD OR DAGGER???

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
20°

MonsterVale 2 - Guide, Cheats and Strategy Tips

23m ago - MonsterVale 2 Guide Cheats - Strategy Tips for Android iPhone Game When Monsters work in Habitat... | iPhone
40°

Despite intimidation, women still passionate about video games

37m ago - The term “Ol' Boys Club” conjures up the image of a room of cigar-chomping businessmen in pinstri... | Culture
40°

SEGA’s Jump Festa 2015 lineup

53m ago - SEGA’s lineup for this year’s Jump Festa is in. The company has Hatsune Miku: Project Mirai DX, P... | PS4
20°

Extract 237 – Exploring the Belly of the Beast | OnlySP

2h ago - OnlySP: I remember loving the original Disney version of Pinocchio when I was kid: being swallowe... | PC
Ad

Grand Theft Auto V (XB1) Review

Now - Ken returns to Los Santos and gets lost in its world again. | Promoted post
40°

Captivating adventure gaming on Android: Secret Files Tunguska now available on Google Play

2h ago - The critically acclaimed adventure classic Secret Files Tunguska by Animation Arts is now availab... | Android