490°
Submitted by Carheadbutt 658d ago | news

Hacker Hits World of Warcraft and Turns Stormwind Into Carnage

Whoever he was, he must play for the Horde, or maybe he was just a bit miffed over the recent Mists of Pandaria expansion. A hacker recently found a way to make his level one character fly around the city of Stormwind, the Alliance capitol, killing anyone and everyone that got too close to him. (PC, World of Warcraft)

Muffins1223  +   658d ago
Well....that sucks.Never played world of Warcraft but if i did i would be pissed.
Septic  +   657d ago
Lol I used to play wow and find this hilarious (probably because I hate the Alliance)

Lmao, respect to that gnome at 6.55!! Brilliant
camel_toad  +   657d ago
It's probably the most exciting thing to happen to the WOW players in years.
Kos-Mos  +   657d ago
Well said!
TongkatAli  +   658d ago
Its just like the episode, LOLOLOL.
Relientk77  +   658d ago
That's exactly what I thought lol
NoFanboyRequired  +   657d ago
Its just too bad that no one has the sword of 1000 truths! xD
Shotcalm  +   657d ago
Anyone wanna go grind some boars til' we are lvl 90? :D
DialgaMarine  +   657d ago
Then how can we destroy that which has no life?!?!?!
blumatt  +   657d ago
It looks like its the end of the world.....of Warcraft.

Lmao @ South Park. Hahaha
mt  +   657d ago
I don't watch South Park but I went and watched the episode when you mentioned that. so darn funny.
Robochobo  +   658d ago
Even with something such as this people can have fun with it, "SPARE US GOD!" Then he dies haha
HammadTheBeast  +   658d ago
I started laughing at the guy on the horse running into the building for his life.
jon1234  +   658d ago
how can you kill that which has no life!?
darkpower   657d ago | Trolling | show | Replies(1)
vortis  +   657d ago
lol @ the guys who got their messages hidden by butthurt mods? LOL
darkpower  +   657d ago
I know, right! If it's not sharing their view, it gets moderated beyond belief.

But if it does, you can get away with murder from it!

Makes a shit ton of sense, does it?
HardCover  +   657d ago
With the Slayer of the Lifeless from Naxx.

Noob.
jon1234  +   657d ago
heres the line i was quoting... enjoy

http://www.southparkstudios...
jon1234  +   657d ago
oops double post
#4.5 (Edited 657d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report | Reply
Intentions  +   658d ago
Lol that's funny.
AzaziL  +   657d ago
I don't like WoW so much anymore but this blows about as much as some lametard that takes down PSN/Xbox Live or plays counterstrike with aimbot.
HardCover  +   657d ago
Actually, no, that happened a few weeks ago with people being able to crash servers.

This is more like the old Kazzak kiting, which is more hilarious than anything. You can always go to a different major city or zone in a situation like this, where it's just one guy in one town.
3-4-5  +   658d ago
" STAAAAAAAAAAANNNNN ! "

Seriously. somebody needs to upload the sword.

But we can't trust it with just a noob.
TekoIie  +   658d ago
Yeh but whats the big deal about this? I mean who really cares if the apocalypse has come to the World.... Of Warcraft :3
#6.1 (Edited 658d ago ) | Agree(8) | Disagree(2) | Report | Reply
007Bond  +   658d ago
HAHA Funny pic for article this is great!
Klonopin  +   658d ago
He never found the sword of a thousand truths.
urwifeminder  +   658d ago
Cool as i love the hackers hack the world.
jamesensor  +   658d ago
Voila, a new expansion featuring a new villain! Nice Blizzard..
Shotcalm  +   657d ago
LOL
geth1gh  +   658d ago
This pic is perfect for the article. God I am glad my days of wasting away in stormwind and azeroth have been long over.

No idea if it is true or not, but this is the top rated comment in the video (makes senses)..

"what you saw there was not an "exploit"..it's what you call an angry employee..ex-GM got found out dealing gamecards to china and fired..he then proceeded to come back and do this.."
SITH  +   658d ago
Perfect choice for the article pic carheadbutt. Lmao!
Mathew9R   658d ago | Spam
StreetsofRage  +   658d ago
The people that play this game is hardcore. They will probably call this something nerdy like "The Day the Evil was released." And story's will become legends in the coming years.
TemplarDante  +   657d ago
Lmao!!
They are oh, so poetic. lol.
ElectricKaibutsu  +   657d ago
Kind of reminds of Ultima Online back in the day. A guy figured out an exploit that would allow him to kill anyone, so he assassinated Lord British, AKA Richard Garriott.
ginganinja  +   657d ago
the horror
KrimsonKody  +   657d ago
It's funny watching the video, but the act itself is sad.

I would be so pissed if I went out & purchased a game that I can't even enjoy, because to another individuals' actions.
Not to sound like a console fanboy, but it's certain exploits, like this, that strengthens the whole "why consoles" argument.
#17 (Edited 657d ago ) | Agree(1) | Disagree(1) | Report | Reply
Sunk  +   657d ago
really, you're trying to run this into a pc vs. console argument?

I didn't know consoles were free of hackers, griefers, trolls, and exploiters. Thanks for the info!
darkpower  +   657d ago
Is it funny, though, that most of these posts are more of this "this will just make the no-lifer WoW players have to go outside" as if the stereotype is the only people that would EVER play an MMO!

But God forbid we jailbreak a Sony console for ANY purpose!

I guess because this is WoW, that makes hacking and exploiting it okay to them!

Funny how N4G works, huh?
#17.1.1 (Edited 657d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report
TemplarDante  +   657d ago
Oh NO!!!
Lets hope this gives the WOW fans enough time to go outside and meet some non-pixelated real world people..
Or, enough time to head to the store and pick up more mountain dew and cheetos.
Tzunoy  +   657d ago
This guy makes them a service. Maybe now they will turn around and realize what a shit-hole their room is and that their beard smells nasty. ow... and change your diaper please.
#19 (Edited 657d ago ) | Agree(2) | Disagree(1) | Report | Reply
PhoenixRising37  +   657d ago
The south park picture makes me so happy!
Kidmyst  +   657d ago
He should have named his charatcer LEROY JENKINS! Those I know that play WOW take it too serious
darkpower  +   657d ago
I'm glad that this got taken care of quickly, only two weeks into what is right now a good expansion despite some of the whiners that were going "OMG, Pandas in WoW"! Still trying to get a reason for a few of the unneeded nerfs to some guild perks, but at least they were on the ball about this.

But it's still funny. Reminds me somewhat about that ZG plague glitch that killed everyone because the debuff didn't wear off when someone left the instance. At least this time they could punish those that were doing it because they intended to do harm to the game. Why only SW was targeted is beyond me.
AngelicaFernandez22   657d ago | Spam
deno  +   657d ago
All the lazy wow players are probably slobbering over their keyboards.
mynameisBlade  +   656d ago
WHAT IS THAT WEAPON HES HOLDING??? It looks like a Maul???!!! Like a predator Maul...ANYONE KNOW WHAT THIS WEAPON IS OR IF ITS A SWORD OR DAGGER???

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
40°

1985FM Chats with GAM3RCON Founder Brian Blelawski

21m ago - With four floors of gaming and a rooftop of live entertainment, Gam3rCon is the place to play for... | Culture
10°

Tales of Graces f Asbel Lhant Figure by Alter Revealed at WonFes, Out In 2015

28m ago - AbyssalChronicles: "Alter has just revealed over at the Summer Wonder Festival 2014 their prototy... | Wii
30°

Games and Girls: Our Gamer Girl Crushes

36m ago - Everybody has a good time when you put two good things together. Take a look at pizza and fries,... | Culture
30°

Darunia Highlighted in New Hyrule Warriors Character Trailer

40m ago - Hardcore Gamer: Another trailer has been released for Hyrule Warriors, this time putting Darunia... | Wii U
Ad

Start Making Games for the PS4

Now - Want to design the next generation of video games? Start learning game design today. Click for more info on how to get started. | Promoted post
40°

Famous Modder Walks Away After Too Much Abuse

42m ago - Hope you enjoyed the latest update to the latest, amazing version of the iCEnhancer mod for Grand... | PC
Related content from friends