490°
Submitted by Carheadbutt 1000d ago | news

Hacker Hits World of Warcraft and Turns Stormwind Into Carnage

Whoever he was, he must play for the Horde, or maybe he was just a bit miffed over the recent Mists of Pandaria expansion. A hacker recently found a way to make his level one character fly around the city of Stormwind, the Alliance capitol, killing anyone and everyone that got too close to him. (PC, World of Warcraft)

Muffins1223  +   1000d ago
Well....that sucks.Never played world of Warcraft but if i did i would be pissed.
Septic  +   1000d ago
Lol I used to play wow and find this hilarious (probably because I hate the Alliance)

Lmao, respect to that gnome at 6.55!! Brilliant
camel_toad  +   999d ago
It's probably the most exciting thing to happen to the WOW players in years.
Kos-Mos  +   999d ago
Well said!
TongkatAli  +   1000d ago
Its just like the episode, LOLOLOL.
Relientk77  +   1000d ago
That's exactly what I thought lol
NoFanboyRequired  +   1000d ago
Its just too bad that no one has the sword of 1000 truths! xD
Shotcalm  +   1000d ago
Anyone wanna go grind some boars til' we are lvl 90? :D
DialgaMarine  +   1000d ago
Then how can we destroy that which has no life?!?!?!
blumatt  +   999d ago
It looks like its the end of the world.....of Warcraft.

Lmao @ South Park. Hahaha
mt  +   999d ago
I don't watch South Park but I went and watched the episode when you mentioned that. so darn funny.
Robochobo  +   1000d ago
Even with something such as this people can have fun with it, "SPARE US GOD!" Then he dies haha
HammadTheBeast  +   1000d ago
I started laughing at the guy on the horse running into the building for his life.
jon1234  +   1000d ago
how can you kill that which has no life!?
darkpower   1000d ago | Trolling | show | Replies(1)
vortis  +   999d ago
lol @ the guys who got their messages hidden by butthurt mods? LOL
darkpower  +   999d ago
I know, right! If it's not sharing their view, it gets moderated beyond belief.

But if it does, you can get away with murder from it!

Makes a shit ton of sense, does it?
HardCover  +   999d ago
With the Slayer of the Lifeless from Naxx.

Noob.
jon1234  +   999d ago
heres the line i was quoting... enjoy

http://www.southparkstudios...
jon1234  +   999d ago
oops double post
#4.5 (Edited 999d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report | Reply
Intentions  +   1000d ago
Lol that's funny.
AzaziL  +   1000d ago
I don't like WoW so much anymore but this blows about as much as some lametard that takes down PSN/Xbox Live or plays counterstrike with aimbot.
HardCover  +   999d ago
Actually, no, that happened a few weeks ago with people being able to crash servers.

This is more like the old Kazzak kiting, which is more hilarious than anything. You can always go to a different major city or zone in a situation like this, where it's just one guy in one town.
3-4-5  +   1000d ago
" STAAAAAAAAAAANNNNN ! "

Seriously. somebody needs to upload the sword.

But we can't trust it with just a noob.
TekoIie  +   1000d ago
Yeh but whats the big deal about this? I mean who really cares if the apocalypse has come to the World.... Of Warcraft :3
#6.1 (Edited 1000d ago ) | Agree(8) | Disagree(2) | Report | Reply
007Bond  +   1000d ago
HAHA Funny pic for article this is great!
Klonopin  +   1000d ago
He never found the sword of a thousand truths.
urwifeminder  +   1000d ago
Cool as i love the hackers hack the world.
jamesensor  +   1000d ago
Voila, a new expansion featuring a new villain! Nice Blizzard..
Shotcalm  +   1000d ago
LOL
geth1gh  +   1000d ago
This pic is perfect for the article. God I am glad my days of wasting away in stormwind and azeroth have been long over.

No idea if it is true or not, but this is the top rated comment in the video (makes senses)..

"what you saw there was not an "exploit"..it's what you call an angry employee..ex-GM got found out dealing gamecards to china and fired..he then proceeded to come back and do this.."
SITH  +   1000d ago
Perfect choice for the article pic carheadbutt. Lmao!
Mathew9R   1000d ago | Spam
StreetsofRage  +   1000d ago
The people that play this game is hardcore. They will probably call this something nerdy like "The Day the Evil was released." And story's will become legends in the coming years.
TemplarDante  +   1000d ago
Lmao!!
They are oh, so poetic. lol.
ElectricKaibutsu  +   1000d ago
Kind of reminds of Ultima Online back in the day. A guy figured out an exploit that would allow him to kill anyone, so he assassinated Lord British, AKA Richard Garriott.
ginganinja  +   1000d ago
the horror
KrimsonKody  +   1000d ago
It's funny watching the video, but the act itself is sad.

I would be so pissed if I went out & purchased a game that I can't even enjoy, because to another individuals' actions.
Not to sound like a console fanboy, but it's certain exploits, like this, that strengthens the whole "why consoles" argument.
#17 (Edited 1000d ago ) | Agree(1) | Disagree(1) | Report | Reply
Sunk  +   999d ago
really, you're trying to run this into a pc vs. console argument?

I didn't know consoles were free of hackers, griefers, trolls, and exploiters. Thanks for the info!
darkpower  +   999d ago
Is it funny, though, that most of these posts are more of this "this will just make the no-lifer WoW players have to go outside" as if the stereotype is the only people that would EVER play an MMO!

But God forbid we jailbreak a Sony console for ANY purpose!

I guess because this is WoW, that makes hacking and exploiting it okay to them!

Funny how N4G works, huh?
#17.1.1 (Edited 999d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report
TemplarDante  +   1000d ago
Oh NO!!!
Lets hope this gives the WOW fans enough time to go outside and meet some non-pixelated real world people..
Or, enough time to head to the store and pick up more mountain dew and cheetos.
Tzuno  +   999d ago
This guy makes them a service. Maybe now they will turn around and realize what a shit-hole their room is and that their beard smells nasty. ow... and change your diaper please.
#19 (Edited 999d ago ) | Agree(2) | Disagree(1) | Report | Reply
PhoenixRising37  +   999d ago
The south park picture makes me so happy!
Kidmyst  +   999d ago
He should have named his charatcer LEROY JENKINS! Those I know that play WOW take it too serious
darkpower  +   999d ago
I'm glad that this got taken care of quickly, only two weeks into what is right now a good expansion despite some of the whiners that were going "OMG, Pandas in WoW"! Still trying to get a reason for a few of the unneeded nerfs to some guild perks, but at least they were on the ball about this.

But it's still funny. Reminds me somewhat about that ZG plague glitch that killed everyone because the debuff didn't wear off when someone left the instance. At least this time they could punish those that were doing it because they intended to do harm to the game. Why only SW was targeted is beyond me.
AngelicaFernandez22   999d ago | Spam
deno  +   999d ago
All the lazy wow players are probably slobbering over their keyboards.
mynameisBlade  +   999d ago
WHAT IS THAT WEAPON HES HOLDING??? It looks like a Maul???!!! Like a predator Maul...ANYONE KNOW WHAT THIS WEAPON IS OR IF ITS A SWORD OR DAGGER???

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
20°

Final Fantasy VIII Need To Be Remade Too

13m ago - Final Fantasy VIII deserves a remake every bit as much as VII does. | PS4
30°

Catching the creepy crawlies! The best bug catching in video games

46m ago - Do you like catching bugs? That's weird. But if so, these games are perfect for you. | Nintendo DS
Ad

A Light Discussion: An Interview with Ben Archer

Now - Ben Archer, VP of Bishop Games, discusses the start of their studio, the story of Light Fall, inspirations, and their plans for release. | Promoted post
30°

Final Fantasy VII Remake Cannot Move Away from the Turn-Based Combat

50m ago - Contrary to popular belief among folks who have not played the original Final Fantasy VII, the ga... | PS4
30°

Blow In My Cartridge - MotoGP 15 PlayStation 4 Review

55m ago - It’d be easy to dismiss MotoGP 15 as yet another annual release with nothing to set it apart from... | PS4
30°

Mutually Abusive Relationships: Gamers And The People Who Charge For Games

1h ago - Some say it all started with the horse armor. When Bethesda SoftWorks released The Elder Scrol... | PC