620°
Submitted by bunt-custardly 817d ago | screenshot

Resident Evil 6 - Sexy alternate outfits

Capcom are naturally planning several downloadable costume packs for their soon to be released Resident Evil 6, here’s a look at some of the females. (PC, PS3, Resident Evil 6, Xbox 360)

Update It has been reported that these outfits can also be unlocked in the game. The review build by default possibly has these disabled hence the original assumption. That said, Capcom hasn't confirmed whether the on-disc outfits will also be made available via DLC as well.

Carl_Shocker  +   817d ago
lol...DLC, seriously

Remember when you just unlocked them after you had finished the game
-Mika-  +   817d ago
Sigh carl... These are unlockable ouffits you earn via the game. Not DLC.
Carl_Shocker  +   817d ago
"Capcom are naturally planning several downloadable costume packs"

Keyword

"DOWNLOADABLE"
-Mika-  +   817d ago
Ya but there are serveal unlockable costumes in-game. So what is the problem?
Mikefizzled  +   817d ago
This website obviously made it up since I have unlocked most of them already. Its just a stab at CAPCOM for something thats not got any truth.
onyoursistersback  +   817d ago
"DLCapcom"
Hicken  +   817d ago
The point, poor Mika, is that, back in the day, they didn't charge you for ANY DLC. And the stuff they're now SELLING to you AS DLC used to be included in the game, and unlockable in various ways.

They may well be unlockable in-game, but whaddaya wanna bet they're gonna advertise it as DLC- because they'll be selling it as such- so people will assume that's the only way to get it, and thus spend money on something they could have gotten for free?
crxss  +   817d ago
like previous RE games, there's going to be unlockable costumes AS WELL as DLC costumes. this can't be that difficult to understand guys.
zerocrossing  +   816d ago
Mika, you are spot on there.

I will say this though, the costumes you unlock in game may well become available to purchase via DLC to anyone who is willing to pay.

It's great Capcom have provided us unlockables though, a tiny step in the right direction is better than no step at all I suppose.
hkgamer  +   816d ago
why do people complain so much?

there are a few that is unlockable so isn't that the same as what RE has done before?
shouldn't fans be thanking capcom because they have more choices of unlockable costumes?

@Hicken
times have changed, game prices have stayed roughly the same but inflation and other things forces wages to go higher and higher. Unless there is a change in game prices and structure then we will have normal game price plus DLC charges.

Multiplayer used to be free but MS has made you pay for it like dlc.
TheBlackSmoke  +   816d ago
You crybaby's need to get the hell over dlc and stop acting like its a new thing capcom just started recently.

where the hell have you been this gen? pretty much EVERY game has DLC whether its minor or major is not the point. If it offends you so much then just quit gaming.
#1.1.9 (Edited 816d ago ) | Agree(2) | Disagree(3) | Report
Cpt Jack House  +   817d ago
These are, in fact, available on disc.
Nimblest-Assassin  +   817d ago
Ok... lets change the subject

Is it just me... or does Sherry's default costume in China look a lot like Nathan Drake's desert clothes?

http://25.media.tumblr.com/...

http://25.media.tumblr.com/...
She's even rocking the half-tuck

Oh... and @_@ at cop helena in the menu... really capcom?
#1.3 (Edited 817d ago ) | Agree(3) | Disagree(0) | Report | Reply
Silly gameAr  +   817d ago
She has the half tuck and everything lol. Could be a nod to the series. Who knows?
#1.3.1 (Edited 817d ago ) | Agree(1) | Disagree(0) | Report
Lord_Sloth  +   817d ago
Hmm...You got owned by Mika of all members. This makes me laugh.

Yes, there will be DLC, but these costumes are not DLC. They are on the disc and simply have to be unlocked.
edwoods  +   816d ago
Why put sexy outfits in a game thats suppose to have a serious and gritty tone. Thats like putting sexy outfit in saving private ryan. When will the gaming industry have some fucking integrity
Bloodraid  +   816d ago
Silent Hill and Fatal Frame send their regards.

Silent Hill 3 Alternative Costumes
http://images.wikia.com/sil...

Silent Hill 4 Alternative Costumes
http://silenthill.wikia.com...
http://images.wikia.com/sil...

Fatal Frame 2 Alternative Costumes
http://www.cameraslens.com/...
http://xboxmedia.gamespy.co...
http://media.animegalleries...
http://media.animegalleries...

--------

But you know, it's just cool to hate on Capcom right now, so it's perfectly acceptable to pretend that they're the only ones doing it...
#1.5.1 (Edited 816d ago ) | Agree(1) | Disagree(0) | Report
RivetCityGhoul  +   817d ago
HAHA reto ada. i gotta admit thats kinda cool lol. a blocky character running around thats gonna be funny. they need to bring tofu back though.
banjadude  +   817d ago
Nice to see they added a Retro Helena, even though she wasn't in any of the previous games.
belac09  +   817d ago
tofu!!!! FTW!
Imalwaysright  +   817d ago
Kojima did something similar with MGS4 but it was just the face camo and i thougt it was pretty cool. Dont understand why there is a retro Helena though.
zerocrossing  +   816d ago
"Don't shoot! Im human!" yells the tofu, that cracked me up lol.
Mikefizzled  +   817d ago
These are in the game. -_-
To unlock the any of them you need to get at least an A rank in their standard costume. So far I have RPD Helena, Pirate Leon, Roman Chris and Schoolgirl Sherry. However I haven't unlocked a retro character yet.
Shouldn't have made it past pending really.
#3 (Edited 817d ago ) | Agree(8) | Disagree(2) | Report | Reply
HiddenMission  +   817d ago
@Mike
I was wondering if Leon has his RPD uniform in part 6? If so can you play with it in the story campaigns?
Baka-akaB  +   817d ago
LOl arent people tired of gobbling up everything they read , just because they wanna vent about capcom ?
Myst  +   817d ago
It's the new hip thing in a way. :/
Myst  +   817d ago
Lol not gonna lie I would probably play through using the retro ones for fun.
Lucretia  +   817d ago
On Solo Mode with Retro on Hard. HELL YES!
Getowned  +   817d ago
I kinda dig the "Sherry Birkin – School Uniform".. lol!! @ retros
Qrphe  +   817d ago
At least Capcom is trying to get some faith back.
Xof  +   817d ago
Why do people hate capcom?

I mean, I haven't exactly followed the company, but some of my favorite games recently--titles like Asura's Wrath and Dragons Dogma, Lost Planet, Okami, Ace Attorney, Ghost Trick, Gundam Extreme VS, etc.--are all from Capcom.

Not to mention games that other people seem to love the hell out of, like Street Fighter and Resident Evil.

So why the bad rep?
CaptainYesterday  +   817d ago
The old school skins are pretty hilarious!
jeeves86  +   817d ago
Old-school Helena has some seriously pointy boobs.
t0mmyb0y  +   817d ago
I'd do them all
Lucretia   817d ago | Immature | show | Replies(3)
AdmiralSnake  +   817d ago
Sad how Mika is correct and people throwing massive degrees for No reason... lmao this site.
iNFAMOUZ1  +   817d ago
you barely saw it, update was just posted long after
AdmiralSnake  +   817d ago
Actually, sir. I've WATCHED the videos on youtube and from various people who played it already. So yeah, idk where you're coming from with "you barely saw it".

Point is, Mika was/is correct and she got flamed for it, for something she KNEW was correct.
GrahamGolden  +   817d ago
with trashes posts like (RES2 Remake need coop)no wonder her comments are auto disagree + bubble trolling

for me its auto disagree and trolling no matter what she say
Carl_Shocker  +   816d ago
She got disagreed because the article was wrong...even still they could still give out DLC costumes it is Capcom were talking about.
#12.3 (Edited 816d ago ) | Agree(0) | Disagree(2) | Report | Reply
bayonetta  +   817d ago
looks funny =D
iHeartHelloKitty  +   816d ago
Exits quickly no bubbles here!
Shawtymann  +   816d ago
square boobies FTW
KarenGales22   816d ago | Spam

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
40°

Sony Producers Hype PS4 Exclusive Bloodborne; Promise New Information and More

3m ago - When asked about what they’re looking forward for 2015 by Japanese site, the Production team at S... | PS4
10°

Xbox Countdown to 2015 sale details – Day 12: 27th Dec

3m ago - Neil writes "There are only a few days left of the Xbox Countdown to 2015 sale and today gives us... | Xbox 360
30°

Wii U Games Line Up For 2015 Is Nothing Short of Spectacular

4m ago - It's got the best library on the market, and it doesn't look like that will change in 2015 either. | Wii U
10°

WWE 2K15 wants to be tagged in for £25 on PS4/XO

4m ago - Dealspwn writes: The price of WWE 2K15 has dropped by nearly £15 in the last few weeks and is now... | PS4
Ad

Looking for a great Pokemon Community?

Now - Look no further. Join us at the BulbaGarden Forums, the best community for everything Pokemon | Promoted post
10°

Wolfenstein on your PS4/XO for only £16

5m ago - Dealspwn writes: I'm determined to get Wolfenstein: The New Order into every adult gamer's hands... | PS4