130°
Submitted by jbl316 889d ago | news

WWE '13's Attitude Era Mode Is 10-14 Hours Long

THQ has revealed that WWE '13's Attitude Era mode should take most gamers around 10-14 hours to complete. (PS3, Wii, WWE 13, Xbox 360)

roadkillers  +   889d ago
That means each match will average around 11 minutes not taking into account cutscenes or entrances. That's pretty decent.
FutureWWEChampion  +   888d ago
AHHHHHH sounds like heaven in a game lol
HollaHollaTagTeam  +   888d ago
WHOA WHOA WHOA HOLEON JUSTA MINUET PLAYAS.... 10-14 HOURS? I DONT THINK I CAN DO ALL DAT WITOUTA TAAAAG TEEEEAAAAM MATCH!!! OR ONE ON ONE WIT DA UNDATAKA!!!!!

you know its the mack millitant commin to get it on.....
FutureWWEChampion  +   888d ago
Oh no here comes Teddy long. Teddy make me on of the participants in this tag team match playa. I'll definitely make the WWE universe holla holla holla!!
HollaHollaTagTeam  +   888d ago
WHOA WHOA WHOA PLAYA I DUNNO IF YA NEW TOODA SMACKDOWN SCENE BUT DAT AINT HOW YA HOLLA AT THUGGIN N BUGGIN TEDDY LONG... YA FEEL ME PLAYA?...I WOULD LETCHA PICKYA MATCH PUT DA FEMALES GRAVITATE TOODA MAN OF DA HOUR DA MAN WIT DA POWER... KNOW WHAT IM SAYIN PLAYA? I PUTCHA IN DA MATCH I WANNA PUTCHA IN... SO TONIGHT IF YOU WANNA FIGHT SO BAD YOU GONNA GO ONE ON ONE WIT DA VIPA RANDY ORTON!!!...........

You know its the Mack militant, coming to get it on.
Hey, get outta my way.
I'm coming, the thunder and lightning is striking.
I'm fighting you on the storm.
Feel the pain that I'm trying to contain.
My heart is as black as the blood in my veins.
And I'm comin' to get it on.
Yo I'm gonna break and smash.
Straight whoop ass.
I can see the fear in your eyes everytime that I pass.
I'm intimidating the most, and feared by many,
But dont tempt me.
I leave the place empty.
Simply, you get me.
I'm low down, gritty and shifty.
I mow down pepole against me.
Even the best be afraid as I approach aggressively.
Especially when they roll up and test me.
Yo its over, I'm a diciplined militant mind slash tyrant.
If you look for a style like mine,
You can't find it.
Call me the M to the A C K.
I break fools if you want it, come and make my day.
Now say,
Hey, get outta my way
I'm coming, the thunder and lightning is striking.
I'm fighting you on the storm.Feel the pain that I'm trying to contain.
My heart is as black as the blood in my veins.
And I'm gonna come get it on. (x2)

You know its the Macmilitant.
You know its the Macmilitant.

Yo, listen, I got a dream like, Martin Luther like,
Malcolm X fighting the means necessary strike.
For the juggler show(?), and they remember you.
Every time I step in the room, I raise the temperature.
I was meant for the crown, and I ain't laying it down,
and I ain't waiting around, I'm invading your town.
I'm a black soldier, the Mack with attack motion,
Cause I lack compulsion, and act like I'm not supposed to.
It would take an army to stop me.
Well haven't you seen the size of these arms
and how I'm built so stocky (what)
Built so stocky (uh)
You can't top me.

So you better watch your back, I'm coming in, I'm ready for war, I'm ready to die.
I'm a giant beast, and I'm trying to eat, survive in the streets for my militants while we sing this.

- t.lo out

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories

Mechanical Keyboards 101 PT.2 – Customizing, cleaning and maintaining your keyboard

7m ago - SteamFirst: Welcome to the second and final part of my mechanical keyboards 101 series! Today... | PC

Weak yen to buy Nintendo time, for now

7m ago - News of a weak sales outlook clobbered Nintendo's stock on Thursday, as investors grew increasin... | Wii U
10°

New Evolve trailer reveals the new Solo Mode

9m ago - The Gamer Headlines wrote: Gamespot has highlighted a new trailer for 2K Games and Turtle Rock St... | PC
10°

Pix the Cat Review - Nerd Rock from the Sun

9m ago - Nerd Rock from the Sun writes: "You’ll play a bit, get a high score, do something awesome (or som... | PC
Ad

See what games are coming out in 2015

Now - Visit our release calendar to see what games are coming out in 2015. | Promoted post
10°

Review: Life is Strange | Gameranx

10m ago - "Life is Strange is an engaging, quality piece of entertainment." | PC