270°
Submitted by jbl316 1050d ago | news

WWE '13 Roster Is Officially Revealed

THQ has just announced today the majority of the roster we can expect to see in WWE '13. (PS3, Wii, WWE 13, Xbox 360)

Alternative Sources
Christo  +   1050d ago
No Ahmed Johnson or D'lo Brown :(
flyingperson1  +   1050d ago
D' lo Brown is in TNA
Christo  +   1050d ago
Oh cheers, didn't know he was in TNA :p
MrBeatdown  +   1050d ago
No Kurt Angle. Surprise, surprise.
Catoplepas  +   1050d ago
Is Kurt Angle a mathematician?

Wrestling sure has gotten highbrow since I last watched it. :P
RicFlair  +   1050d ago
Means Nothin Without
The Nature Boy
Wooooooooo !!!!
Jamzluminati  +   1050d ago
LMFAO! ROFLMFAO! This shit is funny.
Christo  +   1050d ago
Surprising Sable isn't in the Attitude Era roster as she was a HUGE part of the Attitude Era.
DC1980  +   1049d ago
No Yoshi Tatsu?

:(
Morgue  +   1049d ago
No Owen Hart?

Kinda of shame considering the last bump he took was falling from a zip line face first into a turnbuckle and his death.
#6 (Edited 1049d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report | Reply

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
20°

Slain! Has Got To Be The Goriest Game Coming To Wii U, Surely

45m ago - This gory, gothic hack-’n’-slasher is now confirmed for Wii U and PlayStation Vita. | Wii U
20°

Android version of Hime Maki released today

1h ago - Today, the Android version of the Hime Maki smartphone RPG game was released. | Android
Ad

Grim Dawn

Now - The cave was infested with the walking dead. Zombies controlled by the Aetherials. I summon my raven and hellhound and they wade into battle. | Promoted post
30°

Planet Coaster Vs. Rollercoaster Tycoon World

1h ago - GamerBolt: "From what I’ve seen so far, it looks as though Planet Coaster could be the true winne... | PC
30°

Top 10 LGBT Characters in Video Games

2h ago - Moviepilot: Yeah, it's pretty obvious where the inspiration for this came from. The media in gene... | PS2
20°

Final Fantasy VII G-Bike’s Latest Event Adds Phoenix And A New Bike

2h ago - Final Fantasy VII G-Bike is a smartphone game based on the Final Fantasy VII mini-game, except yo... | iPhone