Try our new beta! Click here
Submitted by Instigator 1212d ago | review

New Super Mario Bros 2 Review | IGN

IGN writes: "It's not the best Mario game on 3DS, but it's joyous while it lasts." (3DS, New Super Mario Bros. 2) 8.5/10

LightofDarkness  +   1212d ago
Less than a 9? For a big Mario release? FROM IGN?!

Guess the cheque didn't clear :p

Blastoise  +   1212d ago
Lol you're better off with gamespot for mario games than IGN. Great games for sure but then can be a bit generous (9.5 for Super Mario 3D Land).
Instigator  +   1212d ago
Yeah, IGN didn't have enough money so they could only get a beta version.

Related image(s)
live2play  +   1212d ago
mario ios all about the gameplay
and it got a 9.5 on that category
DaThreats  +   1212d ago
Kinger8938  +   1212d ago
8.5 is a great score, doesnt mean its a bad game
live2play  +   1212d ago
and a 9.5 for gameplay alone makes it a great mario game
cuddlemonkey  +   1212d ago
There's just only so much you can do with a 2d plat former before it got really old a really long time ago, Mario galaxy however, I knock the dust off that s*it!
DivineAssault  +   1212d ago
I always say that its solid but nothing new yet ppl dont seem to understand.. Its evident that all the reviewers of the game are saying the same thing.. Im still buying this but only cuz it seems to be a modernized mario bros 3.. That was my favorite & fighting the kupalings was always a joy even if theyre repetitive & easy.. Damn u nintendo! This game isnt worth $40
dark-hollow  +   1212d ago
"game are saying the same thing"

isnt that the WHOLE point of making the new super mario bros. franchise?

people asked for classic, 2-D mario games and nintendo delivered just that! and its proven by how much the new super mario bros on wii outsold mario galaxy.

do you really think if ms, sony, EA or any other developer would not do the same thing if they have a massively successful franchise on the same magnitude as mario games?
DivineAssault  +   1212d ago
omegared578   1212d ago | Spam
Treian  +   1212d ago
and CoD gets a 9 every year? wtf....
MasterCornholio  +   1212d ago
Well then since a 9 is greater than an 8.5 that means that Call of Duty is better than this Mario game.

Lol im just kidding, in my opinion call of duty is an overrated franchise.

Even though IGN gave this game an 8.5 it's still a good game and that's what people should care about.

Blastoise  +   1212d ago
Black ops got an 8.5, so no.
cuddlemonkey  +   1212d ago
Must every game be compared to cod? Seriously a 2d portable plat former v an HD console/ pc online fps? I choose death!
Treian  +   1212d ago
b/c CoD is rehashed trash
cuddlemonkey  +   1212d ago
You know what else is rehashed trash? Your comments here on n4g! Always Trying to drag down things that are bigger and better than you! Just give it a rest aye you know, learn your place , shape up son ya heard? Shape up or ship out son ya heard me? But seriously, isn't rehashed trash the theme of nsmb2 reviews hmmmm? Yeah that's right son, walk on.
#8.1.1 (Edited 1212d ago ) | Agree(3) | Disagree(1) | Report
Treian  +   1212d ago
Lol. You vent your feelings often to strangers? It is pretty funny.

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
New stories

Kai-ri-Sei Million Arthur Cheats: Guide, Tips & Strategy for Android/iPhone Game

39m ago - The player selects one of the 4 Arthurs and participates in the battle (quest) with that Arthur.... | iPhone

Rush N Krush Cheats: Guide, Tips & Strategy for Android/iPhone Game

39m ago - Rush N Crush Guide Cheats - Strategy Tips for Android iPhone Game Rush N Krush is a 3D racing ga... | iPhone

HotLiked - What the Internet is talking about right now

Now - Kill some time at You will regret it... | Promoted post

Party Hard Review | Thought for Your Penny

39m ago - Party Hard lets players take control of a serial killer sneaking into parties and mass murdering... | PC

PGenom has launched the early access for their Sci-fi MMORPG shooter “Project Genom”

40m ago - There are plenty of Mmorpg games on the market right now, so the competition is really hard for t... | PC

Arpiel – Nexon reveals opening trailer for upcoming short anime series

7h ago - Just before G-Star 2015 started, Nexon announced it is entering the anime/ cartoon business with... | PC